کد خبر 1161959
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۲
تجلی «شیر خدا» و «رستم دستان» در سیره و سلوک شهید «قاسم سلیمانی»

محمد سرگزی گفت: حمله به پایگاه عین الاسد در عراق نشان از قدرت ایران بود، زیرا اگر هر کشور دیگری جز ایران چنین اقدامی را نسبت به آمریکا انجام می داد، قطعا مورد هجوم ایالات متحده قرار می گرفت.

به گزارش مشرق، محمد سرگزی نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردم ما همیشه قدردان آن دسته از فرزندان خود هستند که از همه دارایی خود برای انقلاب و نظام مقدس جهموری اسلامی و بهبود شرایط گذشتند.

وی ادامه داد: مردم قدرشناس این افراد هستند و تشییع باشکوه حاج قاسم سلیمانی نشان داد اگر ملت ایران انتقادی هم دارند از آن مسئولانی است که وظایف خود را انجام نمی دهند و این حضور میلیونی به دلیل اینکه حاج قاسم شخصی است که همه زندگی خود را صرف مردم کرد رخ داد.

این نماینده تصریح کرد: مردم هم با حضور خود نشان دادند برای آن دسته از مسئولانی که صادقانه خدمتگزاری آن ها را انجام می دهند این چنین به میدان می آیند و از اقدامات آن ها تشکر می کنند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سردار سلیمانی یار صدیق رهبری و سمبل این خدمت صادقانه نسبت به مردم بود.

هدف دشمنان؛ سلطه بر منابع و ظرفیت های کشور

سرگزی تصریح کرد: همیشه ادوار دشمنان ما جز ایجاد شرایط سخت برای مردم و سلطه بر منابع و ظرفیت های کشور ما به هدف دیگری نیاندیشیدند و این موضوع فقط برای جمهوری اسلامی ایران نیست و در کشورهای آسیایی، آفریقایی همچون لیبی نیز اتفاق افتاده است.

وی خاطرنشان کرد: این اقدامات دشمنان برای به تاراج بردن منابع کشورهای دیگر بوده و نه برای حمایت و بهتر شدن وضعیت مردم این کشورها، بر این اساس کشورهایی که عقبه آن ها مشخص است قطعا اعتماد به آن ها پذیرفتنی نیست، زیرا نتیجه آن خوشایند نخواهد بود.

سرگزی اظهار کرد: بعضا عنوان می شود که جو بایدن متفاوت است، اما سوال این است که برجام در زمان کدام حزب آمریکایی نوشته می شود و سخت ترین تحریم ها برای جمهوری اسلامی ایران از کدام دوران آغاز شد؟ بایدن هم از همان حزب است.

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مکتب حاج قاسم، مکتب استقامت در مقابل زورگویی زورگویان و از بین بردن منافع مردم است و قطعا عواملی که در سال های گذشته نگاه متعرضانه به حقوق مردم داشتند پذیرفتنی نیست.

وی ادامه داد: بنابراین باید براساس منافع ملی و دیپلماسی عمومی خود به گونه ای عمل کنیم که از منافع کشور، مردم و نظام بتوانیم بهترین بهره را داشته باشیم.

حمله به پایگاه عین الاسد نشان دهنده قدرت ایران اسلامی

سرگزی با اشاره به حمله جمهوری اسلامی ایران به پایگاه آمریکایی عین الاسد در عراق اظهار کرد: این اقدام نشان از قدرت ایران بود، اگر هر کشور دیگری جز ایران چنین اقدامی را نسبت به آمریکا انجام می داد، قطعا مورد هجوم آمریکا قرار می گرفت.

وی ادامه داد: اما از آن جایی که توان و قدرت نظامی ایران برای آمریکا اثبات شده است جرئت تعرض به کشور ما را پیدا نکردند و اگر این کار را انجام می دادند تبعات بسیار جدی برای آن ها در منطقه و فرا منطقه به همراه داشت.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از نشانه های قدرت جمهوری اسلامی ایران بعد از شهادت سردار سلیمانی خروج آمریکا از عراق و منطقه بود.

منبع: دانا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس