سفیر پیشین ایران در عراق: حاج قاسم، پیاده‌روی اربعین را جهانی کرد/ سردار سلیمانی چگونه «معمار محور مقاومت» شد؟

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: قطعا با شهادت حاج قاسم هیچ ضعفی در جبهه مقاومت ایجاد نشد. خون شهید سلیمانی ده‌ها سلیمانی دیگر را پروش داده و خواهد داد و آن‌ها آینده منطقه را رقم می‌زنند.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام رضا نوری در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم در بجنورد با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی٬ اظهار داشت: شخصیت این شهید بزرگوار یک شخصیت بین‌المللی بود. حاج قاسم هیچ حضوری در رسانه‌ها نداشت اما رابطه قلبی وی با خدا٬ او را به مردم معرفی و بزرگ کرد.

وی افزود: مردم٬ عاشق و شیفته شهید سلیمانی بودن و چون حاج قاسم دلش را با خدا گره زده بود و در خط مقدم دفاع از مظلومان و مستضعفین بود٬ چون ولایتمدار بود و ارادت به امام و رهبری داشت٬ مردم عاشق او بودند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: خبر شهادت سردار سلیمانی برای رهبر انقلاب٬ به مثابه شهادت مالک اشتر برای امیرالمومنین(ع) بود. حاج قاسم در تمام میادین دفاع از آرمان‌های انقلاب جانفشانی و ۴۰ سال مبارزه کرد. شهید سلمیانی همه جا حضور داشت و نگذاشت حرف رهبری زمین بماند.

نوری ادامه داد: تشییع میلیونی شهید سلیمانی و حضور مردم با عشق و جان و دل٬ کار خدا و معجزه خدا بود. هیچ تبلیغ رسانه‌ای نمی‌توانست این جمعیت کثیر را برای تجلیل از یک سردار نظامی پای کار بیاورد و این فقط قدرت خدا بود.

امام جمعه بجنورد با تبیین نقش ارزنده سردار سلیمانی در شکل دهی جبهه مقاومت و شکست کفار داعشی٬ اظهار داشت: قطعا با شهادت حاج قاسم هیچ ضعفی در جبهه مقاومت ایجاد نشد. خون شهید سلیمانی ده‌ها سلیمانی دیگر را پروش داده و خواهد داد چرا که خون شهید وقتی بر زمین می‌ریزد جریان ساز و مربی می‌شود.

وی افزود: خون شهید پویایی و حرکت ایجاد می‌کند و خون امام حسین نماد بارز این جریان است. یک زمانی اگر یک تفنگ به سمت ایالات متحده گرفته می‌شد٬ یک منطقه را نابود می‌کردند. ایران اسلامی بعد از شهید سلیمانی جواب کوچکی در عین الاسد داد اما ایالات متحده جرات نکرد کوچک‌ترین پاسخ را بدهد. این ثمره خون شهید سلیمانی و مکتب مقاومت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: دشمن از جبهه مقاومت و تربیت یافتگان مکتب شهید سلیمانی وحشت دارد و این نشان می‌دهد که جبهه مقاومت هیچ ضعفی ندارد و قوی‌تر هم شده است. امیدواریم دامنه جبهه مقاومت اسلامی به جایی برسد که منتهی به ظهور منجی عالم شود.

حجت‌الاسلام نوری در پایان خطاب به مسئولان نظام گفت: باید راهبرد شهید سلیمانی را در ولایی بودن٬ جهادی بودن و خسته نشدن پیدا کنند. مسئولان اگر می‌خواهند هم‌چون شهید سلیمانی باشند باید روز و شب نشناسند و در راه خدمت به مردم همیشه جهادی و پا به رکاب باشند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
    1 1
    روحت شاد سردار
  • هم وطن IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
    1 1
    سردار عزیز!!!!...... دلمان خیلییییییییییییییییییییییییییییییییی برایت تنگ شده است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس