کد خبر 1161991
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۶

به گزارش مشرق، محسن مهدیان، فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: ماجرای چمدان ۲۲ میلیون دلاری و نامه دختر حاج قاسم را چطور باید روایت کرد؟

اول ببینیم نقطه اشتراک ایندو چیست؟ چرا ایندو خبر که یکی کاملا کذب است و دیگری تکراری است برای رسانه های اهریمنی مهم تلقی می شود؟

مقصد هردو روایت، شکن در پایگاه اجتماعی سردار است. خناسان می دانند که قدرت سردار در هیبت وحدت اجتماعی است. روایت وارونه از هردو خبر، پایگاه حاج قاسم را دوقطبی می کند. یکی با دوقطبی حجاب و بدحجاب و دیگری با دوقطبی معیشت و مقاومت.

نامه دختر حاج قاسم که تکلیفش روشن است. تکذیب شد. اما چمدان ۲۲ میلیون دلاری.

آیا این خبر جدید است؟ خبر. بارها صریحتر از این را از بالاترین مقامات کشور شنیدیم. رهبری فرمود کمک ما به محور مقاومت از اوجب واجبات است. فرمود "کمک می‌کنیم و هیچ ابائی هم از گفتن آن نداریم"

سیدحسن نصرالله هم:"بی پرده می گوییم! هزینه و خرج و خورد و خوراک و سلاح و موشک های حزب الله از جمهوری اسلامی ایران می رسد! تمام"

پس جدید نیست. اما چرا این پول را می دهیم؟ به دو دلیل روشن.

اول اینکه ماهیت و وجود جمهوری اسلامی، مبارزه با ظلم و عدالتخواهی است. فرمود:"هرجا مظلوم هست ما همان جائیم"

همین؟ خیر.

 نفع مادی و امنیتی مردم نیز همین جاست. کجا؟ در عمق استراتژیک کشور. در این عمق راهبردی هزینه نکینم، دهها برابر بیشتر باید در داخل هزینه کنیم . فرمود:آنجا نجنگیم باید در همدان و کرمانشاه بجنگیم"

فقط ما عمق استراتژیک داریم؟ خیر . هر دولت عاقلی دنبال عمق استراتژک است. حالا یا به غصب  یا با تعامل. فرمود: "ما هرجا می رویم به درخواست دولت هاست. "

آمریکا هم در منطقه برای همین هست؛ البته به غصب. همین الان مهمترین نقطه ضعف اسرائیل در نداشتن عمق استراتژیک است. نقشش در ماجرای قره باغ نیز برای جبران همین نقص بود.

ممکن است بگوئید الان که وضع مالی کشور خراب است چی؟ مثل اینست که بگوئیم اگر پول نداریم هوا تنفس نکنیم. خب هوا تنفس نکنیم باید باز هم پول دهیم. اینبار در بیمارستان. بلکه بیشتر خرج کنیم.

این پول از کجاست؟ اولا توجه کنیم بخش کمی از این پول ماهیت مردمی دارد. آمار کمک های مردمی در روز قدس و ماه رمضان و غیره را خودتان در آمار کمیته امداد سرچ کنید. البته بخش مهم دیگر بودجه دفاعی است که در اختیار دولت و رهبری است.

حالا چرا با چمدان؟ چون تحت وحشیانه ترین تحریم ها قرار داریم.

و اما؛

هدف اصلی روایت اهریمنی را فراموش نکنید. شکن اجتماعی در پایگاه ۸۰ میلیونی سردار. هرچند دست و پا می زنند؛ مقابل خروش و شورش فطرت اجتماعی باز هم ذلیل خواهند شد.

نقل قول ها همه از رهبری است.


*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 20
  • IR ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    34 25
    کشورهای عاقل دنیا برای خودشان عمق استراتژیک دارند و برایش هزینه ها میکنند تا در مرزهای خودشان تهدید نشوند... این عوضیهای حرام لقمه، با اینکه می فهمند لبنان و سوریه وفلسطین عمق استراتژیک ایران است، و باید انجا را تقویت کرد، باز هم کرمی است در وجودشان که وول وول میکند....
  • IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    4 12
    این هزینه، بودجه ش تعریف شده هست و مخصوص دفاع و امنیت بوده و در جای خودش کاملا درست خرج شده. مشکل از اون بودجه چند برابری که برای عمران و رفع فقر کشور دادن دست این دزدای بیشرف داخلی. دست بودجه دفاع و امنیت کشور تو جیب بودجه داخلی بقیه قسمتها نیست. وانگهی امارات و سعودی غلط می کنن این همه در خاورمیانه جنگ افروزی می کنن و برای ایران، زر اضافه میزنن
  • IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    8 20
    پول می دهیم تا پادوهای غربزده بترکند. گوربابای ضدانقلاب.
  • IR ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    4 11
    اینها چهل ساله کرم میریزندولی مردم جواب دندان شکن به این غلام زاده ها داده اند وخواهند داد.
  • IR ۰۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    3 13
    عالی عالی عالی
  • رشاش FI ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    5 19
    مثلأ ۲۲ میلیون هم به فلسطینی ها کمک شده که چه از روز اول انقلاب تا به امروز ایران ثابت کرده که به فلسطینی ها کمک میکند و کمک خواهد کرد و تنها کشور در جهان هم است که صادقانه دارد کمک میکند!تازه به نظر من ۲۲ میلیون کم است و میبایست ۲۲۰ میلیون می بود.
    • الف مبم IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
      17 1
      خوشبحالت عقل نداری راحتی
  • سید IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    4 14
    باید کمک کنیم تا چشم کوته بینها کور شود
  • ابوطالب IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    6 8
    باید کمک کنیم ،لازم است اگر با دلار 30000 تومان این کمک راحساب کنیم سهم هر ایرانی میشود 300تومان که پول یک بسته پفک نیست. ماهرچه کمک کنیم به اندازه خسارتی که فدراسیون فوتبال برای 45روز برای قرارداد ویلموتس وارد کرد هیچ است
  • IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
    2 10
    روحت شاد سردار دلها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس