هوای تهران پس از چند ماه در شرایط پاک قرار گرفت

شدت وزش باد طی ۲۴ ساعت گذشته موجب تخلیه آلاینده های انباشته شده در هوای پایتخت شد و هوا پس از چند ماه در شرایط پاک قرار گرفت. امابراساس پیش بینی ها این شرایط پایدار نخواهد بود.

به گزارش مشرق، تهران پس از یک دهه آلوده با ورود سامانه بارشی و شروع بارندگی ها از پنجشنبه شب گذشته از شرایط ناسالم خارج شد و از پیش از ظهر دیروز با شدت گرفتن وزش باد رنگ آبی آسمان را به خود دید.

بیشتر بخوانید:

پای «مازوت» در میان است؟

شدت وزش باد به حدی زیاد بود و موجب تخلیه آلودگی ها شد که بعد از ماهها، هوای تهران برای چند ساعت در شرایط پاک قرار گرفت. براساس گزارش شرکت کنترل کیفیت هوای پایتخت، این شرایط طی ۲۴ ساعت گذشته تداوم داشته است اما در حال حاضر کمی به غلظت آلاینده های هوا افزوده شده و اما هیچ کدام از آلاینده های هوا از شرایط پاک خارج نشده اند.

اما براساس پیش بینی های صورت گرفته این شرایط تداوم نخواهد داشت، و به سرعت آلاینده های هوا غلظت خواهند گرفت تا حدی که در ساعات آتی شاهد قرارگیری هوا در شرایط ناسالم برای گروههای حساس جامعه نیز خواهیم بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    0 0
    اگر شهرداران مناطق تهران محاکمه می شدن به دلیل تصویب مجوز ساخت و ساز بی رویه امکان تردد باد در تهران بود و اینقدر هوا آلوده نمیشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس