توصیه‌های پلیس راهور برای روزهای آلوده پایتخت

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت:با توجه به ترافیک عصرگاهی تهران و محدودیت تردد در ساعات اعلامی بهتر است رانندگان دراین دو روز ترددهای خود را در پایتخت به حداقل برسانند.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی همه خانی ضمن بیان این خبر اظهار کرد: اداره کل هواشناسی استان تهران، آلودگی هوا و و غلظت آلاینده‌های جوی را تا پایان فردا شب اعلام داشته است و احتمال پایداری این وضعیت را تا آخر هفته جاری پیش بینی کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به ترافیک عصرگاهی تهران و محدودیت تردد در ساعات اعلامی بهتر است رانندگان دراین دو روز ترددهای خود را در پایتخت به حداقل رسانده و بیشتر مراقب سلامتی خود و دیگر شهروندان باشند و در معرض ذرات آلوده و ترافیک قرار نگیرند.

بیشتر بخوانید

انگشت اتهام آلودگی هوا را به سمت «مازوت» نگیرید!

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: به همین دلیل و با توجه به هشدار اخیر وزارت بهداشت و درمان و همچنین مرکز کنترل کیفیت هوای تهران، به رانندگان، بیماران قلبی و گروههای حساس توصیه می‌شود امروز و فردا از خانه بیرون نیایند و تا حد امکان از ترددهای غیر ضروری و فعالیت‌های طولانی در فضاهای آزاد مخصوصاً امروز و فردا جدا خودداری نمایند.

سرهنگ علی همه خانی افزود: غلظت و آلودگی هوا و وجود ویروس کرونا هر دو عاملی است که می‌تواند افراد را همزمان مبتلا به بیماری نماید از این روی رانندگان و گروههای حساس به این هشدارها توجه جدی داشته باشند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس