کد خبر 1158797
تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶
اظهارات زیدان پس از پیروزی در داربی مادرید

سرمربی رئال مادرید در خصوص اظهارات سرمربی بارسلونا،‌ جایزه گرفتن بنزما، بازگشت کاسیاس و آینده ایسکو و آسنسیو صحبت کرد.

به گزارش مشرق، فرداشب در چارچوب هفته پانزدهم لالیگا رئال مادرید در ورزشگاه دی‌استفانو میزبان گرانادا است.

زیدان در نشست خبری پیش از این بازی گفت: برای من اصلا اهمیت ندارد که کومان در خصوص پنالتی راموس چه گفته است. صحبت در خصوص داوری اذیت‌کننده است و هیچ وقت خودم را درگیر این مسائل نمی‌کنم.

سرمربی رئال مادرید اظهار داشت: مودریچ با ما تمرین نکرده ولی مصدومیتش جدی نیست. نمی‌خواهم در خصوص او ریسک کنم و امیدوارم پس از تعطیلات سال به ترکیب ما بازگردد.

او در خصوص ستاره بلژیکی خود گفت: ازارد بازیکنی احساساتی است و به خوبی تمرین می‌کند. همه چیز را در خصوص او با صبر پیش می‌بریم.

بیشتر بخوانید:

۴ بازیکن بارسلونا مورد غضب کومان

زیدان تصریح کرد: سیستم چرخشی در هر بازی وابسته به تصمیم من است. اگر بخواهم، بازیکنان را تغییر می‌دهم و اگر نخواهم بازیکنان اصلی در میدان حضور خواهند داشت.

کریم بنزما شب گذشته از سوی مارکا به بهترین بازیکن فصل لالیگا لقب گرفت و از این بابت سرمربی رئال نیز او را تمجید کرد و گفت: او بهتر از اینها می‌تواند بازی کند و درخشان‌تر باشد.

زیدان درباره بازگشت کاسیاس به عضو مدیریتی باشگاه رئال مادرید گفت: ما می‌دانیم که چقدر او فوق‌العاده‌است و چه کارهای برای رئال انجام داده، بازگشت او به مادرید خبر خوبی است و ایکر می‌تواند با قلب و محبتش نسبت به رئال و تجربه‌اش به این باشگاه کمک کند.

سرمربی رئال مادرید درباره خریدی در پنجره زمستانی گفت: جایگاه ما اکنون بسیار پیچیده است و من نمی‌خواهم در این خصوص صحبت کنم. ایسکو بازیکنی خاص برای ماست و بازگشتش خبر خوبی است. بله، او در ترکیب ما کمتر بازی می‌کند ولی من روی این بازیکن حساب باز کرده‌ام. به آسنسیو هم اعتماد زیادی دارم زیرا که بازیکنی بااستعداد در حال حاضر و برای آینده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    0 0
    میتی کومان آدم مهمیه . احترام بگذارید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس