کد خبر 1159762
تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
مودریچ و کروس

سرمربی رئال مادرید قصد دارد در اولین خرید تابستان ۲۰۲۱، ستاره جوان ساله رن را هر طور شده به برنابئو آورد.

به گزارش مشرق، در تابستان ۲۰۲۱ رئال مادرید اندیشه‌های بزرگی برای خرید برترین ستاره‌های اروپا در ذهن دارد و می‌خواهد انقلابی در ترکیب را به نمایش گذارد.

از ام‌باپه و ارلینگ برات هالند به عنوان گزینه‌های اصلی رئال برای خط تهاجمی صحبت می‌کنند ولی به نظر می‌رسد اولویت اول زیدان، خرید جانشین برای لوکا مودریچ پا سن گذاشته، است.

ادواردو کاماوینگا که بیش از یک سال است، زیر نظر شدید رئالی‌ها و دیگر باشگاه‌های برتر اروپا قرار گرفته به گفته آ.اس به اولویت اول مادرید بدل شده است.

به گفته رسانه اسپانیایی، رئال مادرید در تابستان ابتدا «کاماوینگا»، ستاره ۱۸ ساله فرانسوی که در خط میانی بازی می‌کند را خریداری خواهد کرد. قیمت او ۵۰ میلیون یورو گزارش شده است.

کاماوینگا از سال ۲۰۱۹ فوتبال حرفه‌ای را در لیگ لوشامپیونه آغاز کرد و از همان ابتدا نشان داد که چه توانایی‌هایی دارد. او حتی توانست در سن ۱۸ سالگی به تیم ملی فرانسه که بازیکنان پرشماری در خط میانی دارد، دعوت شود و ۳ بازی ملی به ثبت رساند.

مودریچ اکنون ۳۵ ساله است و پا به سن گذاشته و به همین دلیل اولیوت اول زیدان خرید جانشینی برای ستاره کروات خود است. مارتین اودگارد هنوز نتوانسته توانایی‌های

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس