کد خبر 1166418
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱
رئال مادرید

صحبت‌های زیدان و کورتوا پس از بازی و عصبانیت رئالی‌ها مبنی بر عدم لغو بازی باعث شده تا لالیگا عصبانی شود و همین مسئله آتش جنگ بین آنها را شعله‌ور کند.

به گزارش مشرق، شب گذشته رئال مادرید در ورزشگاه ال‌سادار مقابل اوساسونا به تساوی بدون گل رسید. زیدان پس از مسابقه اظهار داشت که باید این بازی لغو می‌شد و این بازی فوتبال نبود!

تیبو کورتوا نیز پس از این تساوی به انتقاد شدید از لالیگا پرداخت و گفت: ما عروسک خیمه شب بازی‌های لالیگا نیستیم!

کهکشانی‌ها ادعا داشتند که به دلیل شرایط نامساعد جوی به لالیگا پیشنهاد داده بودند که این بازی به تعویق افتد و آنها به جای پرواز در روز جمعه، شنبه به شهر پامپلونا سفر کنند.(در اینجا بخوانید) رسانه‌ها گزارش دادند که این درخواست با عدم موافقت لالیگا روبه‌رو شد و همین مسئله نزاع بین رئال و لالیگا را داغ‌تر کرد.

*جنگ‌های رئال با لالیگا ؛ مادرید هیچ‌وقت درخواست لغو نداده!

اولین باری نیست که رئال مادرید و ریاست لالیگا با هم مجادله می‌کنند ولی به نظر می‌رسد سفر به پامپلونا این درگیری را تشدید کرده است.

رئال از ابتدا به خاطر حق پخش تلویزیونی، سوپرلیگ اروپا و ویدیوچک با لالیگا به مشکل برخورده و آخرین داستان آنها به سفر به پامپلونا بازمی‌گردد.

رئال مادرید با اینکه شب گذشته دیدارش با اوساسونا به پایان رسیده ولی به دلیل شرایط جوی همچنان در پامپلونا مانده است و قادر نیست که به مادرید بازگردد. برخی از خبرنگاران اسپانیایی گزارش دادند که به دلیل بازی حساس نیمه نهایی کوپادل‌ری بین رئال و بیلبائو، تیم زیدان شاید دیگر به مادرید بازنگردد و مستقیماً راهی مالاگا و بازی جام حذفی شود.

جالب اینجاست که مارکا در خبری اختصاصی گزارش داد که رئال مادرید هیچ وقت درخواست لغو بازی را به لالیگا نفرستاده است. مارکا نوشت که رئال می‌توانست برای تعویق بازی به فدارسیون فوتبال اسپانیا نامه بنویسد ولی این کار را نکرد.

مارکا گزارش داد که تصمیم رئال بر این بوده که جمعه پرواز کند و به درخواست لالیگا مبنی بر اینکه شنبه به پامپلونا سفر کند، جواب منفی داده است. رئالی‌ها به این دلیل در فرودگاه مانده‌اند که هواپیما به آنها اطلاع داده که کمتر از یک ساعت دیگر پرواز خواهند کرد. به همین دلیل لالیگا از صحبت‌های رئال پس از بازی به شدت متعجب شده و همین مسئله آتش جنگ را شعله‌ور کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس