کد خبر 1158331
تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰

به گزارش مشرق، محمد ایمانی فعال رسانه‌ای درباره نوع جدید کرونا در انگلیس در کانال تلگرامی خود نوشت: سر و کله کرونا که پیدا شد، BBC انگلیس، هرزگی همیشگی اش را از سر گرفت و مدعی شد همه دنیا از ترس شیوع ویروس، راه ها را به روی ایران می بندند.

ده ماه بعد، همه دنیا درها را به روی انگلیسی ها بسته اند و کشورها، کلیه پروازها از مبدا انگلیس را لغو کرده اند تا کرونای انگلیسی نگیرند!

آمار شیوع کرونا در انگلیس همچنان رکورد می‌زند و دومین رکورد بالا در اروپاست. تاکنون ۲ میلیون ۴ هزار و ۲۱۹ نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده و۶۷ هزار و ۷۵ نفر جان باخته‌اند.

«مت هنکاک»  وزیر بهداشت انگلیس با اشاره به تصمیم اضطراری برای تشدید محدودیت‌ های کرونایی، اعلام کرد: شیوع گونه جهش‌ یافته و جدید ویروس، "از کنترل خارج شده است".

به گزارش سی ان ان، به دنبال بسته شدن مرز کشور ها به روی انگلیس، احتمال بحران کمبود مواد غذایی و مواد اولیه در این کشور شدت گرفته است فرانسه،  به مدت ۴۸ ساعت هرگونه تردد از طریق کانال مانش با انگلیس را ممنوع کرد.

 وقتی کرونا در حال اوج گیری بود، نخست وزیر انگلیس مدعی ایمنی گله ای و ایده مصونیت از طریق مبتلا شدن عمومی را پیش کشید.

در این میان، باید خوشحال و شاکر بود که وقتی آن دولتمرد ما، به تقلید از بوریس جانسون، مدعی ایمنی گله ای شد، اهل فن زیر بار نرفتند و کشور از شر الگوی انگلیسی مصون ماند.

بعد التحریر: فکرش را بکنید! اگر سال ۸۲ و ۹۴ هم به انگلیس (و تروئیکای اروپایی) اعتماد نمی کردیم، دچار خسارتهای هنگفت توافق سعدآباد، بروکسل، پاریس و وین(برجام) می شدیم؟!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    6 1
    اینایی که موافق مدل گله ای و مذاکره و اعتماد به روباه پیرند بفرستید همانجا .
  • IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    0 1
    باید فیلم سینمایی یتیم خانه ایران را بارها از سیما پخش کرد تا ملت از این جانیان کروات زده روباه پیر آگاهی بیشتر به دست آورند.5845
  • ایران IR ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    1 0
    چاه مکن بهر کسی اول خودد دوم کسی با ال علی هر که در افتاد ورافتاد واقعا متاسفم برا انگلیس بیوه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس