کد خبر 1158166
تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶
رقابت فشرده ۴ دروازه‌بان لیگ برتری برای بهترین بودن

دروازه‌بان‌های استقلال، پرسپولیس، تراکتور و آلومینیوم اراک هر کدام با ۴ کلین شیت رقابت فشرده ای را برای بهترین شدن در پیش گرفته‌اند.

به گزارش مشرق، هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران در حالی به پایان رسید (بدون در نظر گرفتن بازی معوقه پرسپولیس) که ۴ دروازه‌بان با ثبت ۴ کلین شیت رقابت فشرده‌ای را برای بهترین شدن در فصل بیستم در پیش گرفته‌اند.

در حالی حامد لک با ۴ کلین شیت از ۴ بازی بهترین عملکرد را دارد و که رشید مظاهری از استقلال و حسین پورحمیدی از آلومینیوم هر کدام با ۴ کلین شیت از ۵ بازی و با یک گل خورده در رده بعدی قرار گرفته‌اند و محمدرضا اخباری از تراکتور نیز با ۴ کلین شیت در ۷ بازی و ۳ گل خورده پشت سر آنهاست.

بیشتر بخوانید:

عملکرد دروازه بان جدید استقلال

حامد لک سنگربان سرخ پوشان هنوز دروازه‌اش در این فصل باز نشده و با آمار صددرصد کلین شیت بهترین عملکرد را در میان دروازه‌بانان این فصل لیگ برتر به خود اختصاص داده است.

عملکرد حسین پورحمیدی از آلومینیوم و رشید مظاهری از استقلال کاملاً به هم شباهت دارد. این دو دروازه‌بان که از هفته سوم به ترکیب تیم شان اضافه شدند در ۵ بازی تنها یک بار دروازه شان باز شده و ۴ کلین شیت ثبت کرده‌اند با این تفاوت که پورحمیدی در این فاصله موفق به مهار یک پنالتی هم شده است.

محمد رضا اخباری با دریافت ۳ گل و ثبت ۴ کلین شیت دیگر دروازه‌بان موفق لیگ برتر در ۷ هفته اخیر است. اخباری در ۳ بازی مقابل نساجی، سپاهان و پیکان ۳ بار دروازه‌اش باز شده است و در ۴ بازی مقابل نفت مسجد سلیمان، مس رفسنجان، فولاد و ماشین سازی موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش شده است.

به لحاظ تعداد کلین شیت این چهار دروازه‌بان دارای بهترین عملکرد در ۷ هفته ابتدایی لیگ هستند. اما در مقایسه تعداد کلین شیت با تعداد بازی و گل‌های خورده جدول بهترین دروازه‌بانان فصل تا هفته هفتم به شرح زیر می‌شود؛

ردیف دروازه‌بان تعداد بازی کلین شیت گل خورده مهار پنالتی
۱ حامد لک ۴ ۴ ۰ ۰
۲ حسین پورحمیدی ۵ ۴ ۱ ۱
۳ رشید مظاهری ۵ ۴ ۱ ۰
۴ محمدرضا اخباری ۷ ۴ ۳ ۰
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس