کد خبر 1156051
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
عملکرد دروازه بان جدید استقلال و سه کلین شیت در چهار بازی

دروازه‌بان جدید آبی پوشان ۴ بار برای این تیم به میدان رفته تنها یکبار دروازه‌اش باز شده که این آماری خوب برای او محسوب می‌شود.

به گزارش مشرق، رشید مظاهری یکی از خریدهای جنجالی آبی پوشان در فصل جاری بود که بعد از پشت سر گذاشتن یک دعوای حقوقی سنگین با باشگاه تراکتور تبریز جواز حضور در تیم استقلال را یافت و از هفته سوم در ترکیب این تیم قرار گرفت.

مظاهری در ۴ بازی متوالی برای آبی پوشان به میدان رفت که تنها یک بار دروازه‌اش باز شده و ۳ بار هم موفق به ثبت کلین شیت شده است که این آماری قابل توجه برای او به حساب می‌آید و ممکن است باعث شود تا فعلاً جای ثابت خود را در ترکیب ثابت این تیم را حفظ کند.

مظاهری اولین بار در هفته سوم مقابل ماشین سازی درون دروازه آبی پوشان قرار گرفت و در شب آرامی که تیمش به راحتی پیروزی یک بر صفر به دست آورد اولین کلین شیت خود را در نخستین بازی‌اش با پیراهن استقلال ثبت کرد. با اینکه دروازه استقلال در آن بازی خیلی کم با خطر مواجه شد، اما مظاهری در دقایق پایانی بازی با یک سوپر واکنش دروازه‌اش را بسته نگه داشت و باعث پیروزی آبی پوشان شد.

بیشتر بخوانید:

خط حمله استقلال کم کار است

وی برای دومین بار مقابل پیکان درون دروازه قرار گرفت که آن بازی هم با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید و مظاهری مقابل پیکان هم یکی دو بار واکنش‌های خوبی از خود نشان داد.

سومین حضور مظاهری درون دروازه آبی پوشان به بازی مقابل صنعت نفت و تساوی یک - یک دو تیم باز می‌گردد تا دروازه او بعد از ۲۶۲ دقیقه باز شود که این اولین و آخرین گلی است که مظاهری تاکنون دریافت کرده است. وی در این بازی هم یکی دو واکنش خیلی خوب از خود نشان داد.

اوج هنر مظاهری اما به شبی باز می‌گردد که آبی پوشان در مشهد مقابل میزبان خود با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شده و به صدر جدول صعود کردند. با اینکه در این بازی دو بار هم توپ به دیرک دروازه آبی پوشان برخورد کرد، اما مظاهری هم بارها با واکنش‌های خیلی خوب خودش مانع از باز شدن دروازه شد تا این بهترین نمایش او در ۴ باری باشد که برای آبی پوشان به میدان رفته است.

مظاهری با ۴ بازی، یک گل خورده و ۳ کلین شیت آمار خوبی در استقلال به جای گذاشته و با این عملکرد بعید است در بازی‌های پیش رو جای خود را در ترکیب اصلی از دست بدهد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس