کد خبر 1158002
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶
حمایت همه جانبه از متهم ردیف اول پرسپولیس؛ شیری تبرئه شد

مهدی شیری پس از اشتباه مهلکی که در فینال لیگ قهرمانان آسیا مرتکب شد مورد هجوم هواداران قرار گرفت اما حمایت همه جانبه‌ای از سوی پیشکسوتان و هم‌تیمی‌هایش دریافت کرد.

به گزارش مشرق، اوایل نیمه دوم بود که لی چونگ یونگ توپی را از سمت راست روی دروازه پرسپولیس ارسال کرد. توپ از تیر ۲ هم عبور کرد و جونیور نگرائو می‌خواست از زاویه‌ای بسته با ضربه‌ای آکروباتیک توپ را به سمت دروازه حامد لک شلیک کند که به یک باره مهدی شیری که فضای پشتش مورد هدف قرار گرفته بود تصمیم گرفت در اقدامی عجیب توپ را با دست دفع کند.

ابتدا داور قطری بازی متوجه این خطا نشد اما با وجود VAR مشخص بود که چنین خطایی از دید دوربین‌های تلویزیونی دور نمی‌ماند. داور صحنه را بازبینی کرد و پنالتی دوم برای اولسان گرفته شد و جونیور نگرائو گل دوم و قهرمانی تیمش را وارد دروازه پرسپولیس کرد. دقایقی بعد شیری هم از زمین مسابقه خارج شد. گزارشگر شبکه قطری الکاس پیشنهاد داده بود که شیری با پرسپولیس به ایران برنگردد. اتفاقا در فضای مجازی هم جو وحشتناکی علیه شیری به راه افتاد و خیلی‌ها بر این باور بودند که فوتبالِ این بازیکن به صورت کامل تحت الشعاع این اشتباه قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

پیروانی: من و کادر فنی در جریان جدایی بشار رسن نبودیم

با این وجود در همان ساعات ابتدایی چند پیشکسوت به صورت جسته و گریخته از شیری حمایت کردند. تا اینکه خود این بازیکن در پستی اینستاگرامی گفت: "با سلام خدمت هواداران عزیز، سختی و سنگینی لحظه ها گفتنی نیست، فقط می‌دونم هر چی داشتیم گذاشتیم هیچ توضیحی هم دردی دوا نمی‌کنه..شرمنده همه شما هستم و با همه وجودم عذر خواهی می کنم...
اما در ادامه راه برای سربلندی شما تمام تلاشمون رو می‌کنیم و دوباره می‌جنگیم."

همین پست کافی بود تا شاهد پیام‌های زیاد و ضد و نقیضی باشیم. در ابتدا خیلی از هواداران او را مورد شماتت قرار دادند اما در ادامه پیکشوستان و هم‌تیمی‌های شیری به حمایت از او پرداختند. مهدی عبدی، محمد انصاری، حامد لک، امیرحسین فشنگچی، حسین ماهینی، وحید امیری، مهرداد میناوند، محسن خلیلی، شیث رضایی، مهرداد محمدی، حسن تفتیان(قهرمان دوومیدانی)، مهدی شریفی، صادق بارانی، سپهر حیدری، حسین سلیمانی(بازیگر)، شایان مصلح و ... تعدادی از این حامیان بودند.

در این بین پیام مهدی مهدوی‌کیا جالب‌تر بود. مدافع هافبک اسبق پرسپولیس و تیم ملی ایران برای مهدی شیری نوشت: "با قدرت ادامه بده. قطعأ جبران می‌کنی. این هم قسمتی از فوتباله"

بعد از این پیام‌ها شاهد این بودیم که هواداران منتسب به پرسپولیس هم در فضای مجازی کمی با ملایمت بیشتری نسبت به اشتباه شیری صحبت کردند. بازیکنی که پیش از این گاف بزرگ هم بسیار مورد انتقاد بود و طبیعتا بیش از پیش باید فشار رسانه‌ها را تحمل کند. فشاری که شاید یکی از دلایل مهم اشتباه بزرگ و فراموش‌نشدنی او بود. 

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس