کد خبر 1157696
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۱
اینستکس باید کارایی خود را ثابت کند

تخت روانچی بااشاره به ترور شهیدفخری زاده در گزارش دبیرکل، نحوه طرح موضوع را در این گزارش به هیچ عنوان کافی ندانست و افزود: این ترور در کنار ترور سردار سلیمانی،جنایت‌های آشکاروتروریستی هستند.

به گزارش مشرق، نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد طی نامه‌ای به دبیرکل و رئیس دوره‌ای شورای امنیت، ارزیابی ایران از گزارش اخیر دبیرکل درباره قطعنامه ۲۲۳۱ را تشریح کرد.

بیشتر بخوانید:

عدم پایبندی به تعهدات برجامی و مداخله‌های اروپا در امور داخلی ایران

مجید تخت روانچی در این نامه با اشاره به بخش‌هایی از گزارش دبیرکل، واشنگتن را ناقض فاحش توافقنامه هسته‌ای دانست و بر لزوم بهره مندی ایران از مزایای اقتصادی برجام اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

راهکار اروپایی‌ها برای بازگشت ایران به دیپلماسی!

سفیر کشورمان همچنین کاهش تعهدات هسته‌ای ایران را نتیجه قهری نقض توافق توسط دیگر طرف‌ها و مطابق با حقوق ایران در برجام دانست و با اشاره به وعده کشورهای اروپایی برای تضمین ادامه روابط اقتصادی پیش بینی شده در برجام با ایران و ایجاد سامانه اینستکس افزود: این سامانه پس از دو سال باید کارایی خود را به اثبات برساند.

تخت روانچی با اشاره به طرح ترور شهید محسن فخری زاده در گزارش دبیرکل، نحوه طرح موضوع را در این گزارش به هیچ عنوان کافی ندانست و افزود: این ترور در کنار ترور سال گذشته سردار سلیمانی، جنایت‌های آشکار و تروریستی هستند که باید بصورت صریح و بدون لکنت زبان محکوم شوند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هادی IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    3 0
    اینو نگاه هنوز دنبال اینستکس برو بابا سرکاری
  • سید IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    0 0
    اصلاح طلبان تهوع آور؛ مگر برجام چه شد که برای اینستکس التماس می کنید!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس