کد خبر 1157569
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵
مایکل فلین

مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا گفت، حزب جمهوری‌خواه باید به جای نگران بودن بابت انتخابات جعلی برای کرسی‌های مجلس سنا، نظام انتخاباتی را اصلاح کند.

به گزارش مشرق، «مایکل فلین» مشاور امنیت ملی پیشین دولت آمریکا، رقابت بر سر دو کرسی ایالت جورجیا در مجلس سنای آمریکا را «انتخابات جعلی» توصیف کرد.

به نوشته پایگاه خبری «هیل»، فلین در مصاحبه با رسانه‌ راست‌گرای افراطی «نیوز مکس» در خصوص ادعای تقلب در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت:‌ «حزب جمهوری‌خواه باید به پا خیزد».

مشاور امنیت ملی اسبق «دونالد ترانپ» رئیس جمهور آمریکا افزود: «آن‌ها (جمهوری‌خواهان) نگران جورجیا هستند. آن‌ها نگران این دور دوم [انتخابات سنا] در جورجیا هستن. این یک انتخابات جعلی است».

فلین در ادامه  گفت: «با نظام فعلی نمی‌توان انتخابات دیگری برگزار کرد. این نظام معیوب است و نمی‌توانیم از نظامی که به قدرت‌های خارجی گره خورده، برای رأی‌گیری انتخاب رئیس جمهور یا هر انتخابات دیگر در کشورمان استفاده کنیم».

او با حمله به جمهوری خواهان گفت: «آن‌ها ترسو و فاقد شجاعت هستند. تعداد آن‌ها [که حامی ترامپ هستند] کم است و کافی نیست».

فلین در حالی این اظهارات را بیان کرد که در سال ۲۰۱۷ به دروغگویی به اف‌بی‌آی درباره تعاملات خود با سفیر روسیه در آمریکا در هفته‌های قبل از روی کار آمدن ترامپ، اعتراف کرد. او از آن زمان تلاش کرده از خود رفع اتهام کند و گفته دادستان‌ها حقوق او را نقض کردند و او را برای بیان این اعتراف فریب دادند. با این حال ترامپ اوایل آذرماه با استفاده از اختیارات ریاست جمهوری، فلین را مورد عفو قرار داد.

انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا روز سوم نوامبر (۱۳ آبان) برگزار شد. برآوردهای رسانه‌های آمریکا حاکی است جو بایدن با کسب ۳۰۶ رأی الکترال در این انتخابات پیروز شده است. ترامپ ۲۳۲ رأی الکترال به دست آورد اما ترامپ تاکنون از پذیرفتن شکست در انتخابات امتناع ورزیده و بارها تأکید کرده است که بایدن با تقلب به‌عنوان پیروز این فرایند معرفی شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    1 0
    این یارو فلین تا حالا صداش در نمی اومد از وقتی ترامپ فرمان عفوش رو صادر کرد شده سخنگوی ترامپ اگه عفو نشده بود احتمالا الان منتقد ترامپ بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس