کد خبر 1156109
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
بورس نمایه

در پایان کار امروز بورس شاخص کل با افت ۵۵هزار و ۸۰۵واحدی همراه شد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در پایان کار امروز بازار سهام شاخص کل با افت ۵۵هزار و ۸۰۵واحدی (۳.۷درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۴۸۴هزار واحدی قرار گرفت.

شاخص‌ هم وزن ۲.۳درصد افت کرد.

ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به حدود هفت هزار و ۹۷۰میلیارد تومان رسید.

بیش از دو هزار و ۷۰۰میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقیقی به حقوقی و رشد بیش از یک درصد ۸۰نماد و افت بیش از یک درصد ۵۰۸نماد را شاهد بودیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • محمد IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    17 1
    دولت و فئودال ها برای اینکه جلو ریزش طلا ، دلار ، مسکن ، اجناس و ... رو بگیرن بورس رو دستوری با عرضه زیاد قرمز پوش کردن ، به همین راحتی.
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    8 0
    نمی دونم چه گناهی کردیم گرفتار چنین نظام اقتصادیی شدیم
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    1 0
    ناظر محترم بازار با توجه به حجم مشکوک عرضه از سوی بازارگردان ها و حقوقی ها و ریزش بی سابقه شاخص کل در یک روز (بیش از 55 هزار واحد) و تخلف محرز این دو نهاد تقاضا داریم معاملات امروز به طور کلی لغو گردد و نسبت به بررسی عوامل تخلف و برخورد قاطع با عاملان اقدام مقتضی انجام گیرد.
  • محمدرضا IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    1 0
    به خدا شرم آور ، آخه یک حمایتی ، هیچی هیچی ، صنودق دارای دوم پالایش هم که آقایان قولش را داده بودند 10 هزار تومان ، امروز به زیر 10 هزار تومان رسید بابا اصلا چرا بازش کردید؟ از ضرر مردم خوشحال می شوید ؟ رییس سازمان بورس پاسخگو باش در رسانه حتما
  • حسین IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    0 0
    نابودمون کردن !! دست آقای روحانی و دوستانشان با اون برجام و اف ای تی اف و اون سهام اوپالش درد نکنه خوب گازنبری از دیروز قیچی کردن بورسو !! دولت جلوی گرونی رو تو دور دوم انتخابش گرفت !! سهام ارزونشو گرون به مردم نداد !! دیروز آقای روحانی رئیس جمهور منتخب چقدر از کارها و اقدامات خودش دفاع کرد !!! مجلس و دستگاه قضا دنبال کلاه برداران بورس نگردن تا برنامه های منسجم دولت و رئیس عزیزتر از جان هست باید فقط تماشا کرد ته این بلا چی میشه بعدا همه با افتخار در انتخابات شرکت می کنیم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! موندم چرا زمین دهن باز نمی کنه منو با خودش ببره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس