کد خبر 1156176
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
بورس نمایه

سهامداران شرکت‌های کشت و صنعت چین چین، لعابیران و تامین ماسه ریخته‌گری در بورس و معامله‌گران شرکت‌های آسیا سیر ارس، داروسازی آوه سینا و شیر پاستوریزه پگاه فارس در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار با افت ۵۵هزار و ۷۸۲واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۲۸هزار و ۳۷۶واحد به کار خود پایان داد و تعداد ۷میلیارد و ۲۱۱میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۷هزار و ۲۲۷میلیارد تومان در ۷۴۶هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس +جدول

بر این اساس سهامداران شرکت‌های کشت و صنعت چین چین، لعابیران و تامین ماسه ریخته‌گری بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های قند اصفهان، ایران تایر و کشاورزی و دامپروری مگسال بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۳۷۴میلیون ورقه به‌ارزش ۳هزار و ۹۸۲میلیارد تومان در ۳۲۱هزار نوبت، آیفکس ۵۴۷واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۸ هزار و ۹۴۶واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های آسیا سیر ارس، داروسازی آوه سینا و شیر پاستوریزه پگاه فارس بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های برق و انرژی پیوند گستر پارس، کشت و صنعت دشت خرمدره و توسعه خدمات دریایی و بندری سینا بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس