دری نجف آبادی: ممکن است بررسی FATF در دستور کار مجمع قرار بگیرد/ باید از تعهدات طرف مقابل مطمئن شویم

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: این امکان وجود دارد که بررسی مجدد FATF در دستور کار مجمع قرار بگیرد ولی این لزوما به معنای تصویب یا عدم تصویب آن نیست.

به گزارش مشرق، قربانعلی دری نجف آبادی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، درخصوص برخی اظهارات مبنی بر بررسی مجدد لوایح FATF در مجمع اظهار داشت: آنچه درخصوص این لوایح صورت گرفت این بود که مسکوت ماند  ولی این امکان وجود دارد که بررسی مجدد آن در دستور کار مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:

تمدید بررسی FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام

دری نجف آبادی تاکید کرد:  من از بررسی مجدد FATF در مجمع اطلاع دقیقی ندارم ولی آنچه مسلم است، این است که ما باید نسبت به تعهدات طرف مقابل اطمینان حاصل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برخی تصور می کنند که احتمال بررسی مجدد FATF به معنای تایید و تصویب نهایی این لایحه است در حالی که بررسی مجدد، به معنای بحث ‌و بررسی های بیشتر در این باره است و لزوماً به معنای تصویب یا عدم تصویب آن نیست.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عبا دالله IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    2 9
    ای اقا نکنید این کار را شما یک بار در مجمع ان را وتو کردید وبه اقتصاد مملکت قفل زدید پس چه نیاز به برسی مجدد و وقت گیری دو باره و رد ان البته خوب شما ها باید برای خود تان در مجمع کار تولید کنید بیچاره ملت که گیر شما ها هستند مرگ بر امریکا
  • IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    1 8
    اصولگرایان نمیتونند ببینند حتی نظر رهبری رو
  • امیر IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    0 6
    ایشالا بشه که گشایشی در کارهای اقتصادی و رواج کسب و کارها شود بایدن هم اومده تعاملات داره شروع میشه
  • محمدرضا کیانفر IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    2 0
    یعقوب رضازاده نماینده سلماس در مجلس گفت: بعید است رهبری با تمدید بررسی FATF موافقت کرده باشند. آقای رضازاده، این فرمایش شما تهمت است جرم است مجازات دارد وقتی خانم جنیدی می‌گوید رهبری موافقت کرده‌اند فقط آیت‌الله خامنه‌ای حق دارد بگوید کرده‌ام یا نکرده‌ام. گر نمی‌خواهی شود پامال حسن خدمتت، وقت رفتن میهمان را کفش پیش پا منه. نام هر کس در خور سنگ نشان گردد بلند، پشت آسایش به کوه قاف ای عنقا منه. سرور گرامی، تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم: 1- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی، 2- به رسمیت شناختن حق #آزادی_بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی، با تشکر از توجه شما،

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس