کد خبر 1155463
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۰
موافقت رهبر انقلاب با تمدید بررسی FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام

لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس جمهوری از موافقت رهبر معظم انقلاب با درخواست دولت برای تمدید مهلت بررسی لوایح «اف ای تی اف» در مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد.

به گزارش مشرق، موافقت رهبر معظم انقلاب با درخواست دولت برای تمدید مهلت بررسی لوایح «اف ای تی اف»؛ این خبر را لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس جمهوری داد.

هفته پیش محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از نامه دولت به رهبر معظم انقلاب در همین باره خبر داده بود. حالا لعیا جنیدی در گفت‌وگو با روزنامه «ایران» توضیح داده که با موافقت رهبری، مهلت بررسی لوایح باقی مانده در مجمع تشخیص مصلحت نظام تمدید شده است.

وی در این مصاحبه گفته است: در نامه‌ای به مقام معظم رهبری ضمن ارائه پیشنهاداتی حقوقی برای پوشش‌دادن برخی دغدغه‌های اعضای محترم مجمع و تبیین برنامه اقدام فعلی و برخی تحولات از جمله اصلاحیه برخی از توصیه‌های گروه اقدام، درخواست تمدید مدت رسیدگی به لوایح باقیمانده مربوط به معاهدات (FATF) به عمل آمد که ایشان ضمن موافقت، موضوع را به مجمع محترم ارجاع دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    37 5
    دولت فخیمه تا یک خسارت محض دیگر به ملت تحمیل نکند بی خیال نمی شود. قسم خورده اند. قسم خورده اند برای ...
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    46 1
    یعنی تا ماموریتشونو کامل انجام ندن بی خیال نمیشن حتی در اواخر عمر دولتشون! ماموریت ویرانی ایران! آفرین بر این وجدان کاری. کارفرماتون بهتون افتخار میکنه!
  • حسین IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    3 0
    تا حالا میگفن دیگه مختومه شده و بررسی مجدد نداره الان میگین تمدید مهلت بررسی..
  • داود IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    3 0
    به نظرتون دشمنان ما دلشون به حال وضعیت اقتصادی ما میسوزه؟!!! ضمن اینکه محدودیت های قانونی و حقوقی داخلی واقعا چقدر جلوی قوانین بین املا رو میگیره؟! اگه هر کشوری هر طور دوست داشته باشه قید بزنه چیزی میمونه؟ فکر نکنم اینقدر قوانین بین الملل ساده باشند...
  • NZ ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    6 0
    آقايون اين چه بازی است!؟ چرا انقدر اينرا کش می دهيد و می گذاريد اين دولت تا اخرين لحظه بيشترين ضربات دشمن را تزريق کند!؟
  • تک سوار DE ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    5 0
    حرف دولت همیشه از قول رهبری دروغ از اب دراومده.
  • کمیل IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    2 0
    شما یک صحبت بقیه رو گوش کن شما دارید میرید جز fatfشدید در حالی که نظام بانکی آمریکا فاسده از کجا معلوم بلای بعدی رو روتون نازل نکنن چرا دست بر نمیدارید پولشویی رو کم کن وقتی تراز صادرات مثبت نگو تحریم بودیم منفی شده نمیخواهد بری کشور رو بفروشی این با گفته معاون پوتینم جور در میاد ترازتون مثبت بوده
  • سیف IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    0 0
    از پدری کشاورز-لوله کشی بی سواد تا مجتمع تجاری اوپال تنها با تفکر و فرشتگان مجتبی مقیم امانی و پسر تازه به دوران رسیده اش علیرضا مقیم امانی رو سرچ کنید. فقط بالای ۳۰ فقره سند بنام خودش در سعادت آباد تهران دارد بغیر از اسنادی که بنام پسر و همسرش و وابستگان افراد ذی نفوذ در دستگاههای مختلف بعنوان رشوه انتقال داده ، حسابهای بانکی خود را در داخل کشور خالی و به ارز و سکه تبدیل کرده و در خارج از کشور و در کانادا با پول مردم سرمایه گذاری کرده است.(اقامت کانادا بهشت پولشویی دنیا رو گرفته)در حالیکه برادرانش زندگی متوسط رو به پایینی دارند؟!!!
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    0 0
    قل هل ننبئکم بالاخسرین أعملا (103)الذین ضل سعیهم فی الحیوه الدنیا و هم یحسبون أنهم یحسنون صنعا (104)أولئک الذین کفروا بایت ربهم و لقائه فحبطت أعمالهم فلا نقیم لهم یوم القیامه وزنا (105)ذلک جزاؤ هم جهنم به ما کفروا و اتخذوا ءایتی و رسلی هزوا (106)
  • علی IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    0 0
    این خانم با کمال پر رویی اخبار را وارونه وبعضا دروغ به جامعه منتقل می کند تا بگوید اینگونه موارد با نظر رهبری و موافقت ایشان انجام می شود که البته ملت می دانند رهبر معظم نسبت به اینگونه مسائل نظر موافق ندارد وتا حالا تمام پیش بینی های رهبر معظم کاملا صحیح بوده است. لذا انتساب این اراجیف به رهبری از سوی این خانم جرم است و مدعی العموم باید ایشان را محاکمه کند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس