کد خبر 1154157
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹
عراق| استقرار نیروهای حشد شعبی در مرز دیالی و صلاح‌الدین برای سرکوب بقایای داعش

حشد شعبی عراق امروز از آغاز طرح استقرار نیروهای خود در نقاط مواصلاتی در حد فاصل دیالی و صلاح‌الدین برای تامین امنیت این مناطق خبر داد.

به گزارش مشرق، «صادق الحسینی» سخنگوی محور دیالی حشد شعبی عراق در گفتگو با وبسایت المعلومه اعلام کرد که طرح استقرار نیروها در نقاط مواصلاتی در مناطق میان استان دیالی و صلاح‌الدین در چارچوب مرحله دوم از عملیات نظامی که روز گذشته با مشارکت یگان‌های ۴ تیپ حشد شعبی و تلاش فراوان مهندسی نظامی انجام شده بود، آغاز شد.

بیشتر بخوانید:

سازمان ملل از الحشد الشعبی قدردانی کرد

الحسینی اضافه کرد که این اقدام با هدف پیگرد بقایای داعش و سرکوب آنها به ویژه در تپه ها و دره‌ها و برخی مناطق کشاورزی صورت می‌گیرد.

وی تاکید کرد که نیروهای امنیتی دیالی و صلاح‌الدین در آن واحد از روستاهای آزادشده این مناطق در برابر هرگونه تجاوز و احتمال وقوع حملات تروریستی محافظت می‌کنند.

صادق الحسینی در این زمینه به نقش موثر حشد شعبی در حفاظت از این مناطق با هماهنگی ارتش اشاره و اعلام کرد که مرحله بعدی عملیات‌ها مربوط به بازگشت خانواده های آواره و تامین امنیت آنهاست که یک وظیفه ملی و انسانی محسوب می‌شود و حشد شعبی هرگز از این مسئولیت شانه خالی نخواهد کرد.

امروز همچنین تیپ ۴۳ حشد شعبی با مشارکت نیروهای امنیتی یک عملیات امنیتی برای پیگرد بقایای گروه تروریستی داعش در استان صلاح الدین ترتیب داد.

بر اساس این گزارش نیروهای حشد شعبی و نیروهای امنیتی طبق برنامه ریزی صورت گرفته در حال پیگرد بقایای داعش در مناطق تعیین‌شده هستند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    0 0
    خدا پشت و پناهتون.دعاگوتون هستیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس