کد خبر 1153463
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴
عمران زاده: در 5 هفته 3 پنالتی برای استقلال نگرفتند/داور با ما لج کرده بود

عمران زاده گفت:پنج هفته از لیگ گذشته، استقلال در رده سوم جدول است آن هم در شرایطی که با تفاضل نسبت به تیم دوم یک پله پایین‌تر هستیم، آیا تیمی که در رده سوم جدول است باید با این هجمه روبرو شود؟

به گزارش مشرق، در خصوص توقف استقلال مقابل نفت آبادان اظهار داشت: ما روز گذشته بازی بدی انجام ندادیم و به خصوص در نیمه دوم مالکیت توپ و زمین در اختیار ما بود. حریف به دنبال ضدحمله و استفاده از ضربات ایستگاهی بود و بازیکنان ما در برخی صحنه‌ها کم‌تجربگی کردند و در حالی که باید روی ضربه کاشته سختگیری می‌کردیم، این اتفاق نیفتاد تا گل تساوی را دریافت کردیم. 

* تیم سوم جدول و این همه هجمه؟ چه خبر است؟

وی افزود: پنج هفته از لیگ گذشته، 25 هفته از مسابقات باقی‌ مانده و استقلال در رده سوم جدول است آن هم در شرایطی که با تفاضل نسبت به تیم دوم یک پله پایین‌تر هستیم. آیا تیمی که در رده دوم، سوم جدول حضور دارد باید با این همه هجمه مواجه شود؟ این همه هجمه از کجا می‌آید؟ در عرض بیست روز تیم را آماده مسابقات کردیم و تا وارد تمرینات جدی شدیم، چند بازیکن ما کرونا گرفتند و چند نفر هم که دیر به تمرینات اضافه شدند. سایر تیم‌ها شش هفته تمرین آماده‌سازی داشتند و از ما خیلی جلوتر هستند. جالب است که به ما انتقاد می‌شود.

*هواداران سیاه فضای مجازی نشوند

عمران‌زاده تصریح کرد: من عاشق این تیم هستم و فکر می‌کنم طرفداران واقعی به خوبی می‌دانند که کادرفنی استقلال چندسال از عمرش را در ین تیم گذرانده است. متأسفانه یک عده در فضای مجازی کارشناس شده و فکر می‌کنند همه آنها مدرک آنالیزوری گرفته‌اند. هواداران استقلال سیاه صفحه مجازی نشوند چون همین صفحات پدر تیم ما را در این سا لها در آورده‌اند. 

*فن‌پیج‌های استقلال پدر این تیم را در آورده‌اند

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته که من در استقلال حضور نداشتم ولی با چشم می‌دیدیم این صفحات پدر تیم را درآورده‌اند. چرا استقلال باید از یک سوراخ چندبار گزیده شود؟ مگر اتفاقی افتاده است؟ ما از نظر آماری بیشترین امتیاز را طی چهار سال اخیر گرفته‌ایم ولی بعد از هر بازی هجمه فراوانی به تیم و کادرفنی وارد می‌ کنند، دلیل این موضوعات چیست؟ شما که به یاد دارید محمد نادری، اسماعیلی، دانشگر، مهدی‌پور و چند نفر دیگر کرونا گرفته بودند و در تمرینات حضور نداشتند.

* حتما باید چشم مربی رنگی باشد تا از او حمایت کنید؟

مربی استقلال ادامه داد: کجای دنیا سراغ دارید که از هفته سوم به یک تیم اینگونه هجمه وارد کنند. فن پیج‌های استقلالی که دایه دلسوزی از این تیم را دارند، طی این سالها پدر استقلال را درآورده و به صغیر و کبیر رحم نمی‌کنند. مگر حتما مربی باید چشمش رنگی باشد؟ زمان آقای منصوریان، شفر و استراماچونی هم شرایط همین بود و حتی فرهاد مجیدی هم فصل گذشته از این صفحات انتقادات بی‌رویه می‌شنید. 

* داور بازی با نفت با تیم ما لج کرده بود

مربی تیم فوتبال استقلال ضمن انتقاد از داوری بازی روز گذشته گفت: شما به سوت‌هایی که در بازی‌های ما زده می‌شود دقت کنید. داور بازی دیروز با ما لج کرده بود. کارشناس داوری می‌گوید هند عمدی نبود، اما به این اشاره نمی‌کند که اگر توپ به دست مدافع  حریف نمی‌خورد، فرشید باقری در یک متری صحنه بهترین فرصت برای ارسال توپ یا شوت‌زنی داشت. مهدی قائدی در صحنه تک‌به تک توسط مدافع حریف سرنگون شده، اما داور اصلاً خطا نگرفت. در یک صحنه دیگر، خودمان دیدیم که داور چهارم با گوشی به داور اصلی گفت خطا اتفاق افتاده اما اصلا به حرف داور چهارم گوش نکرد.

*نمی شد محرومیت مرادی را 2 روز قبل از بازی اعلام کنند؟

وی خاطرنشان کرد: اتفاق عجیب‌تر مربوط به شب قبل از بازی است. ابتدا گفتند مظاهری نمی‌تواند و فردا صبحش گفتند می‌تواند بازی کند. به هنگام گرم کردن دوباره گفتند مظاهری نمی‌تواند و چند دقیقه بعد گفتند اشکالی ندارد او می‌تواند به زمین برود. آیا واقعا تمرکزی برای مربی و تیم ما باقی مانده است؟ بابک مرادی بازیکنی بود که شب قبل تصمیم گرفته شد فیکس بازی کند، اما صبح روز مسابقه اعلام کردند او چهار ماه محروم شده است. دوباره مجبور شدیم سیستم را تغییر بدهیم چند بازیکن را از پست‌های تخصصی جابجا کنیم تا یازده نفر اصلی به زمین بروند. آیا واقعاً نمی‌شد محرومیت این بازیکن را دو روز قبل اعلام کنید؟ کجای دنیا سه ساعت مانده به بازی، بازیکن را محروم می‌کنند.

*برای رقیب همه کار می‌کنند، مگر بازیکنان شهرخودرو آدم نبودند؟

وی ضمن انتقاد از رویه رخ داده عنوان کرد: جالب است برای تیم رقیب بازی را عقب می‌اندازند و به ذوب‌آهنی‌ها می‌گویند برای بازی با این تیم دو بار تست راستی‌آزمایی بدهند. آیا واقعا بازیکنان شهر خودرو آدم نبودند که با این تیم ذوب‌آهن بازی کردند؟ چرا بازی شهر خودرو با ذوب‌آهن را لغو نکردند؟ اگر بازیکنان شهر خودرو کرونا می‌گرفتند چه اتفاقی می‌افتاد؟ آیا واقعا این مدلی می‌شود لیگ را برگزار کرد؟ 

* آقایانی که در صفحات کار آنالیزوری می‌کنند اجازه بدهند تیم کارش را انجام دهد

وی ادامه داد: استقلال بی‌ایراد نیست و ما هم مشکلات و ایرادات را می‌دانیم ولی یکسری‌ها به جدول نگاه کنند بد نیست. خوشبختانه این روزها همه کارشناس شده‌اند و یک برنامه در داخل موبایل شده ابزاری برای توهین و فشار به کادرفنی. آنها نمی‌دانند ما یک روز در چمن مصنوعی تمرین می‌کنیم، یک روز در زمین بارانی و یک روز در زمین چمن طبیعی. مسعود ریگی مصدوم بود، دیاباته را نداشتیم، غفوری روی سکوها نشسته بود و مصدومیت قدیمی داشت و آرش رضاوند را با حرکات کاراته ناقص کردند و با آسیب‌دیدگی او را به زمین فرستادیم. آیا آقایانی که در صفحه مجازی توهین می‌کنند این مسائل را می‌دانند؟ از طرفی دیگر داوران هم با ما لج کرده‌اند. خوب است که محمود فکری و کادرفنی استقلال در این هفته‌ها اصلا در مورد داوری حرف نزده بودند. اما شما توجه کنید که در بازی با ماشین‌سازی چه پنالتی علیه تیم ما گرفتند. این 3 هزار فن پیجی که در اینستاگرام و تلگرام کار آنالیزوری می‌ کنند، اگر استقلال را دوست دارند اجازه بدهند این تیم کارش را بکند. 

* مگر جای کسی را تنگ کرده‌ایم؟

وی یادآور شد: پیشکسوتی که کار کارشناسی می‌کند حداقل در زمین فوتبال بازی کرده و می‌داند چه می‌گوید، ولی فردی که معلوم نیست چند سال سن دارد و در فضای مجازی سیستم و عملکرد کادرفنی و بازیکنان را زیر سؤال می‌برد چه می‌گوید؟ ما چند دشمن داریم؟ آیا جای کسی را تنگ کرده‌ایم؟ واقعاً چه خبر است؟ 

* دیروز هم داشتند از نیمکت ما فیلم می‌گرفتند، مگر چند دشمن داریم؟

عمران‌ز اده در ادامه گفت‌وگو با فارس عنوان کرد: در همین بازی دیروز در دقیقه 15 دوباره داشتند از نیمکت ما فیلم می‌گرفتند، که من به ناظر بازی اشاره کردم جلوی این کار را بگیرد، ظاهرا ما با دشمنان زیادی طرف هستیم. مردم کمی واقع‌بین باشند و آنهایی که هوادار واقعی استقلال هستند فریب فضای مجازی را نخورند. استقلال ایراداتی دارد اما قبول کنید تیم‌های دیگر هم تمرین می‌کنند و با برنامه وارد مسابقات می‌شوند. اینگونه نیست که همه تیم‌ها بایستند و استقلال برود و آنها را شکست دهد. 

*طرفداران واقعی استقلال چشم باز کنند و حواسشان باشد

مربی تیم استقلال در پایان تأکید کرد: در بازی با پیکان هفتاد درصد مسابقه دست ما بود و توپ‌ها وارد دروازه نمی‌شد. حریف با یک تاکتیک خاص به مصاف ما آمد، اما همین تیم پیکان روز گذشته گل گهر را که در صدر جدول حضور دارد شکست داد. آیا ثابت شد که تیم‌های حریف تمرین می‌کنند و برای بازی‌هایشان برنامه دارند؟ همین تیم نساجی و گل گهر سیرجان در موعد مقرر تمریناتشان را شروع کرده و آماده‌سازی کامل را پشت سر گذاشتند. چهار سال است که با چشم خود می‌بینم استقلال از فضای مجازی لطمه خورده و همچنان این رویه ادامه دارد. بهتر است مردم و طرفداران واقعی استقلال چشم باز کنند و  حواسشان باشد گزگ دشت دشمن ندهند. آنها ببینند کادر فنی به جز نداشتن زمان برای آمادگی کامل، با مشکلاتی مثل اینکه بازیکنش دو ساعت قبل از بازی نمی‌داند به زمین می‌رود یا خیر، دست و پنجه نرم می‌کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    10 1
    نحیف عزیز یادت رفته سر پارس رو چطور بریدین؟ یادت رفته وقتی استقلال برا اولین و اخرین بار رفت نیمه نهایی سه بازیش لغو شد! با کدوم دلیل از داوری دیروز شاکی هستین وقتی که یه امتیاز هم با کمک داور گرفتین!!
  • IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    4 2
    شهر خودرو فینال نداره هنوزم بازی پرسپولیس لغو نشده خودشون میخوان بازی کنن بذار4تا بازی برگزار بشه بعد شروع کنید
  • میثم IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    4 0
    هرسال همین را می گید که تازه فصل شروع شده یا داوران با ما نا مهربان هستند و از این حرف های تکراری که هیچ دکانی دوزار براش ارزش قال نیستند. آقا بجای اعتراض کردن و سر داور داد زدن تیم را آماده بازی کنید . این چه مسخره بازی هست که هنوز اوایل فصل است و سرمربی که باید تیم را آروم کنه و از وارد شدن استرس به بازیکنان جلوگیری کند خودش عامل استرس و بهم ریخته گی تیم میشود و تا الان یکبار اخراج و این دفعه هم کارت گرفت. آقایان بجای توجیه کردن و مالک توپ بودیم و از حرفها ، تیم مقابل را آنالیز درس کنید و نیمه مربیان یعنی دقت کامل مربی در نیمه اول برای شناسایی نقاط ضعف و قوت حریف و اتخاذ تاکتیک مناسب و استفاده از بازیکن مناسب. که در این چند بازی چیزی دیده نشدو بر عکس الا ماشالله پاس به عقب و گرفتن سرعت بازی که همین پاس به عقب و دادن کرنر نابجا که منجر به گول شد. آقایان مربی تیر دوم را در زمان کرنر چه کسی باید پوشش بدهد. چرا بازیکن حریف به راحتی صاحب موقعیت می شود در زمان کرنرها . چرا یک کاشته زن یا شوت زن ندارید. مگر در تمرین چکار می کنید. پیشنهاد می شود: 1- بازیکن ثابتی برای ضربات ایستگاهی مشخص کنید . 2- پاس به عقب را هر چه می توانید کم کنید. 3 - حرکات با توپ سرعت بازی را می گیرد هافبک ها توپ های دریافتی را سریع به مهاجمان برسانند. 90 درصد آفساید مهاجمان بدلیل تعلل در ارسال توپ است . 4- فاصله مهاجمان و هافبکها را کمتر کنید 5- هیچ تیمی با یک گل نباید توقع پیروزی داشته باشد. بهترین را حفظ گل حمله و فشار بر حریف است و اجازه ندادن به آنها برای خروج از لاک دفاعی 6- بازیکنان باید یاد بگیرند که سرعت توپ از آنها بیشتر است بجای دویدن ، توپ را ارسال کنند. 7- پاس های تک ضر یکی از مهمترین حرکت برای حذف بازیکن مقابل است . بجای دریبل . پاس دادن را رویه کنید.
  • مصطفي IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    6 0
    ازقديم ميگن عروس يادنداشت برقصه گفت اتاق كجه عزيزان چرا بي عرضگي تيمتون را گردن بقيه ميندازيد مگه اين همون تيمي نبود كه هفته اول يك تيم تازه به ليگ امده رابرديد گوش فلك راكركرديد وانچنان به تعريف وتمجيد ازخودتون پرداختيد كه انگار بارسلونو شكست داديدميگن طرف گوساله اي داشت اونو برد پشت بام برد بزرگش كرد بعدنميتونست بيارد پايين حالا قصه شماس اونچنان بايك بازي چنان از تاكتيكهاي مدرن حرف زديد كه انگار با ونگر و بقيه تيم راتمرين ميديد وحالا هم بنابه تاييد همه كارشناسان حق صنعت نفت ضايع شد كه گل صددرصد سالمشونو نپذيرفتن وهم چند تك به تك را نتونستن گل كنند حالا حي داريد اسمون ريسمان ميكنيدبريد عوض پاي اين تيم واون تيم را كشيدن وسط خودتونو درست كنيد چندسال تيم پرسپوليس نتيجه نميگرفت به هيچكس گير نميداد حالا هم عوض بخل نسبت به تيم قدرتمند ومحبوب پرسپوليس بريد وخودتون قوي كنيد بس والسلام
  • IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    7 1
    واقعا برا هواداران کیسه تهران متاسفیم که این نحیف مربی اش شده. آخه این چه تکنیکی میتونه برا بازیکن پیاده کنه!!!
  • IR ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    1 3
    چرا ما دیدیم لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس ۲قبل بازی بهشون گفتن آقا عیسی ال کثیر عزیزم نمی تواند بازی بکند پس حرف مفت نزنید درباره ارتش سرخا خاهشا ما تیم مون دوست داریم از ته قلب بهم بدین
    • میثم IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
      0 0
      در مسائل درون خانوادگی آبی ها که هنوز هم در آسیا برترین تیم ایران است با دوستاره دخالت نکید. این مسائل به شما ربط ندارد. این موضوعات به آبی های سرور آسیا مربوط می شود . شما به فکر فینال باشید شاید بتوانید یک ستاره آسیایی بگیرید به لطف تلاش های بی شائبه آقای وزیر و مجموعه وزارت ورزش.
  • طبیب IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    0 0
    لنگیا لطفا نظر ندید. به لنگ خودتون بچسبید خخخخخخخ. شاید بعد 50 سال تونستید با دعا جادو ستاره بگیرید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس