تاکید ساکنان جولان اشغالی سوریه بر لزوم ایستادگی در مقابل رژیم صهیونیستی

مردم جولان اشغالی سوریه تاکید کردند که در مقابل طرح های توطئه آمیز رژیم اشغالگر قدس و برای بازگرداندن این منطقه به آغوش ملت شان با تمام وجودشان ایستادگی خواهند کرد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) ساکنان منطقه جولان اشغالی سوریه بر لزوم ایستادگی در مقابل طرح های متجاوزانه و توطئه آمیز رژیم صهیونیستی برای آزادی این منطقه از چنگال دشمنان اشغالگر تاکید کردند.

«سلیمان مقت»  اسیر آزاده سوری با تاکید بر اینکه جولان بخشی از سرزمین آبا و اجدادی آنان است گفت در گفتگو با خبرنگار سانا توضیح داد: ملت سوریه تمامی طرح های رژیم صهیونیستی که قصد دارد بخشی از سرزمین ما را از جمله روستاهای بقعاثا، مسعده، سحیتا، عین قنیه و مجلد الشمس را تصاحب کند خواهند ایستاد. به عبارتی دیگر آنان (دشمن) باید از روی جنازه مردم جولان رد شوند که این منطقه را کامل مال خود سازند.

در همین باره «شیخ فارس شمس» از اهالی جولان اشغالی گفت سیاست سرکوبگرانه و کثیف اشغالگران برای اشغال دائمی جولان سوریه راه به جایی نخواهد برد.

«شیخ فواد مسعود»  از دیگر شهروندان سوری خاطر نشان کرد که ملت سوریه اجازه بی احترامی به خاکشان را نمی دهند آنان اجازه نخواهند داد که صهیونیست ها پروژه های خود را پیاده سازی کنند.

رژیم صهیونیستی مدت هاست که با مسدود کردن مسیر عبور شهروندان سوری به سوی اراضی کشاروزی شان در جولان اشغالی سعی دارد تا اهالی این منطقه را کوچ اجباری دهند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس