اسرائیل

منابع سوری گزارش دادند که اهالی منطقه جولان اشغالی برای جلوگیری از اشغالگری‌های رژیم صهیونیستی تظاهرات برپا کرده‌اند و در مقابل، نیروهای رژیم صهیونیستی از گازهای سمی برای متفرق کردن معترضان استفاده کرده‌اند.

به گزارش مشرق، منابع سوری گزارش دادند که مردم این کشور در اعتراض به اقدامات رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی تظاهرات بر پا کرده‌اند.

منابع خبری اخیرا گزارش دادند که رژیم صهیونیستی برای ساخت توربین در جولان اشغالی برخی از راه‌های اصلی را به روی کشاورزان منطقه بسته و مانع ورود آنها به زمین‌های کشاورزی‌شان شده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه «المیادین»، اهالی منطقه تأکید کرده‌اند جولان را به «قبرستان» اشغالگران تبدیل خواهند کرد و به آنها اجازه نخواهند داد که سرزمین‌شان را از آنها بگیرند.

خبرنگار شبکه المیادین در ادامه گزارش داد که اشغالگران از گازهای سمی برای متفرق کردن اهالی معترض منطقه استفاده کرده‌اند.

در ادامه این گزارش آمده است که در پی تعرض صهیونیست‌ها، چند تن مجروح شده‌اند و نیروهای امدادی به محل اعزام شده‌اند.

المیادین همچنین نوشت که برخی از تظاهرات‌کنندگان موفق شده‌اند به خطوط تماس با اشغالگران برسند.

اهالی منطقه تأکید کرده‌اند «به کسی اجازه نخواهیم داد که بر سرزمین ما سیطره پیدا کند. ما در سرزمین عربی و سوری خود جان خواهیم داد».

«مدحت صالح» مدیر دفتر جولان در دولت سوریه نیز در گفت‌وگو با شبکه المیادین در این خصوص تأکید کرد که رژیم صهیونیستی حق ندارد، هیچ گونه تغییری در جولان اشغالی ایجاد کند زیرا این منطقه متعلق به عرب‌ها و مردم سوریه است.

او در ادامه همچین با انتقاد از موضع اتحادیه عرب در این خصوص گفت: «موضع اتحادیه عرب در قبال جولان شرم‌آور است و جامعه بین‌الملل باید به اسرائیل فشار بیاورد».

صالح همچنین تأکید کرد که مردم سوریه اجازه نخواهند داد رژیم صهیونیستی طرح خود را جولان اشغالی اجرایی کند.

وبگاه خبری شبکه «الاخباریه» نیز گزارش داد که نیروهای رژیم صهیونیستی برای متفرق کردن معترضان از گلوله‌های پلاستیکی استفاده کرده‌اند که در پی این اقدام، ده نفر از مردم مجروح شده‌اند.

المیادین همچین گزارش داد که پس تظاهرات مردم منطقه، نیروهای رژیم صهیونیستی ماشین آلاتی را که قرار بود در ساخت توربین از آنها استفاده شود، از محل خارج کرده‌اند.

المیادین در ادامه با گزارش اینکه نیروهای رژیم صهیونیستی از گازهای فلفل، دودزا و گلوله‌های پلاستیکی برای متفرق کردن اهالی منطقه استفاده کرده‌اند، خبر داد که تعداد مجروحان به ده‌ها تن رسیده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • FR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    2 0
    مرگ بر رژیم صهیونیستی
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    2 0
    در سایه دوستی عربهای امارات و بحرین
  • پسر IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    2 0
    باید به جولان اشغالی اسلحه بفرستن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس