کد خبر 1153014
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵
اولین باخت گل گهر رقم خورد/ پرتاب منجنیقی بلای جان تیم قلعه نویی!

تیم فوتبال گل گهر در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال برابر تیم پیکان غافلگیر شد و نخستین شکست این فصل خود را تجربه کرد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال گل گهر سیرجان در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر امروز دوشنبه میزبان تیم پیکان بود که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود پیکان به پایان رسید.

در این بازی که از ساعت ۱۵ در ورزشگاه امام علی سیرجان آغاز شد، حسین پورامینی (۳) و نادر محمدی (۷) برای پیکان و گادوین منشا (۳۱) برای گل گهر گلزنی کردند.

گل گهر با امیر قلعه نویی با ۱۰ امتیاز صدرنشین لیگ برتر است و انتظار می‌رفت در این بازی هم بتواند به روند بدون باخت خود ادامه بدهد اما دو گل زودهنگام پیکان برنامه‌های تیم سیرجانی را بر هم زد و تیم قلعه نویی را غافلگیر کرد.

پیکان در دقیقه ۳ گل نخست را به ثمر رساند و در دقیقه ۷ با پرتاب بلند و منجنیقی نادر محمدی و برخورد توپ به دست علیرضا حقیقی دروازه بان گل گهر توانست از این تیم پیش بیافتد.

گادوین منشا در نیمه نخست یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. این مهاجم تعداد گل‌های زده خود را به عدد پنج افزایش داد تا نشان بدهد عزم خود را برای عنوان آقای گلی لیگ جزم کرده است. البته منشا در نیمه دوم هم موفق به گلزنی شد اما داور این گل را مردود اعلام کرد.

در دقیقه ۸۰ این مسابقه و بعد از درگیری لفظی امیر قلعه نویی با مهدی تارتار سرمربی پیکان، داور مسابقه به قلعه نویی کارت زرد نشان داد و لحظاتی فضای کنار خط متشنج شد.

با این نتیجه، تیم گل گهر صدرنشین لیگ نخستین باخت این فصل خود را تجربه کرد ولی فعلاً با ۱۰ امتیاز همچنان در صدر قرار دارد. تیم پیکان هم با این برد ارزشمند ۸ امتیازی شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس