کد خبر 1153022
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
تارتار

پرتاب اوت تماشایی نادر محمدی مقابل چشمان مهدی تارتار که منجر به گل پیکانی ها شد، از چشم عکاسان دور نماند و تصویر جالبی از او شکار شده است

به گزارش مشرق، تیم های گل گهر سیرجان و پیکان در چارچوب هفته پنجم رقابت های لیگ بیستم به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری دو بر یک شاگردان مهدی تارتار به پایان رسید.

بیشتر بخوانید:

اولین باخت تیم قلعه نویی رقم خورد

یکی از بازیکنان کلیدی تیم پیکان، نادر محمدی است که این روزها به پرتاب های بلندش مشهور شده است. در این بازی هم نادر محمدی یک پرتاب بلند انجام داد و علیرضا حقیقی به اشتباه افتاده و توپ را با دست وارد دروازه خودش کرد تا شاگردان تارتار به گل دوم برسند. پیش از این وقتی علی علیزاده، اوت انداز معروف لیگ برتر در تیم های فجرسپاسی، پرسپولیس، استقلال و .. بازی می کرد گلی که شروعش با پرتاب اوت باشد، زیاد دیده بودیم اما گل امروز نادر محمدی به نوعی شبیه فوتبال دستی بود. نادر محمدی با دست اوت انداخت و علیرضا حقیقی با دست توپ را وارد دروازه کرد تا یک گل دستی در لیگ برتر روییده باشد.

عکسی که از صحنه پرتاب اوت بلند نادر محمدی پیش چشم مهدی تارتار به ثبت رسیده، واقعا تماشایی است. انگار سرمربی پیکان به تماشای فوتبال دستی ایستاده است!

پیکان با خلق شگفتی، گل گهر صدرنشین را در سیرجان با نتیجه دو بر یک شکست داد.

منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس