کد خبر 1152605
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۸
عملیات مشترک الحشد الشعبی و ارتش عراق در استان الانبار

الحشد الشعبی اعلام کرد که طی یک عملیات امنیتی مشترک با نیروی هوایی ارتش چندین سرکرده گروهک تروریستی داعش را به هلاکت رسانده و حمله آنها به غیرنظامیان را ناکام گذاشته است.

به گزارش مشرق، الحشد الشعبی از عملیات موفقیت آمیز خود در ناکام گذاشتن یک حمله تروریست‌ها به غیرنظامیان در استان صلاح الدین عراق خبر داد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری موازین نیوز، «قاسم الکریطی» جانشین فرمانده تیپ ۴۱ الحشد الشعبی عراق روز یکشنبه از جزئیات عملیات امنیتی نیروهای این تیپ با پشتیبانی نیروی هوایی ارتش در ناکام گذاشتن یک نقشه تروریست‌ها برای حمله به یکی از مناطق صلاح الدین و متهم کردن الحشد الشعبی به انجام آن خبر داد.

الکریطی گفت: «این عملیات شب گذشته به دنبال یک هماهنگی سطح بالا و دقیق بین فرماندهی عملیات مشترک و تیپ ۴۱ الحشد الشعبی و فرماندهی عملیات سامراء انجام شد و آن هم  پس از رصد تحرکات گروهک تروریستی داعش در داخل منطقه السعلوه در نزدیکی تل الذهب منطقه یثرب که گهگاه مکان تحرکات بقایای تروریست‌های داعش است.»

وی افزود:« پس از اینکه اهداف این عملیات کاملا دقیق مشخص شدند، نیروی هوایی ارتش عراق آنها را با دقت بالا هدف قرار داد که در نتیجه آن چند سرکرده داعش به هلاکت رسیده و کانال های زیرزمینی متعلق به این تروریست‌ها تخریب شد.»

این مقام نظامی الحشد الشعبی تاکید کرد: با عملیات مذکور نقشه تروریست‌ها برای متهم کردن مجدد الحشد الشعبی ناکام ماند.

طی ماه‌های اخیر تروریست‌های داعش تحت حمایت گردانندگان خود با ترتیب حملات علیه غیرنظامیان در برخی مناطق عراق و همچنین در پایتخت این کشور سعی در متهم کردن الحشد الشعبی را داشتند، اما در این توطئه خود ناکام ماندند.

رئیس سازمان الحشد الشعبی هم روز گذشته با هشدار درباره توطئه‌ها برای تخریب چهره این سازمان تاکید کرد که رزمندگان الحشد الشعبی نگهبانان ملت عراق هستند و وفادار آنها باقی خواهند ماند و با کسانی که می‌خواهند کشور را سرنگون کنند، مبارزه خواهند کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    4 0
    درود بیکران الهی بر بسیج مردمی عراق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس