حشد الشعبی

رئیس ستاد کل عملیات حشد الشعبی به دنبال حمله تروریستی دیروز داعش به جنوب صلاح الدین با بازدید از ستاد فرماندهی حشد الشعبی در این استان بر تقویت برنامه امنیتی-اطلاعاتی برای مبارزه با داعش تاکید کرد.

به گزارش مشرق، «عبدالعزیز المحمداوی» رئیس ستاد کل عملیات الحشد الشعبی امروز شنبه از فرماندهی عملیات الحشد الشعبی در صلاح الدین بازدید کرد.

به گزارش موازین نیوز، در بیانیه سازمان الحشد الشعبی در این خصوص آمده است: صفاء الساعدی فرمانده عملیات الحشد الشعبی در صلاح الدین و  ثامر عبدالرضا العنزی جانشین فرمانده تیپ ششم الحشد الشعبی و شماری از فرماندهان این تیپ امروز میزبان المحمدوای و هیات همراه او بودند.

در این بیانیه آمده اسـت: این بازدید با هدف اطلاع از برنامه‌های امنیتی و اطلاعاتی و پیگیری اقدامات برای همکاری و هماهنگی با دیگر واحدهای امنیتی و اطلاع از مهم‌ترین نیازهای این نیروها برای تقویت امنیت و ثبات در مقابله با هسته‌های تروریستی که اخیرا در این منطقه فعال شده اند انجام شده است.

شامگاه دیروز عناصری از داعش با حمله به مجلس عزایی که در روستای شهر یثرب در جنوب صلاح الدین برگزار شده بود،   هفت نفر  از جمله سه نیروی امنیتی را کشته و هفدهنو زخمی شدن هفده نفر از میان نیروهای امنیتی و شهروندان همراه شد.

براساس این گزارش، عناصری از تک تیراندازان باندهای تروریستی داعش به یک خودروی متعلق به  نیروهای امنیتی مامور حفاظت از یک مجلس عزا در منطقه البوجیلی یثرب  حمله کردند و پس از اینکه نیروهای امنیتی هم با شلیک آتش به حمله داعش پاسخ دادند، عناصر داعش با سلاح کلاشینکوف به سمت جمع عزاداران تیراندازی کردند که موجب بالاتر رفتن شمار قربانیان شد.

نیروهای امنیتی عراق عملیات تعقیب و جستجو برای دستگیری عوامل این حمله تروریستی آغاز کردند.

تیپ ۴۱ الحشد الشعبی در بیانیه‌ای اعلام کرد که به منظور پشتیبانی از دستگاه‌های امنیتی حاضر در منطقه یثرب نیرو و تجهیزات به آنجا اعزام کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    0 0
    متاسفانه مسیح و بودا و یهود و کمونیست چیتی و روسی و کره شمالی توانستند شبهات دینی خود را از بین ببرند و مثل مسلمان درگیری بر سر اینکه چه فردی صالح است را حذف کنند. مسلمانان از حربه صالح بودن برای شیادی و کلاهبرداری استفاده میکنند و دائم درگیر اند. داعش و طالبان و ... هر کدام خود را صالح میدانند. ولی تابحال یک مداد برای بشریت نتوانسته اند بسازند. فقط ابن سینا و ابوریحان بیرونی که استاد طب سنتی بودند چند بیماری را کشف و درمان کردند. حکیم رازی هم الکل را کشف کرد که احتمالا اتفاقی بود و هدفش مشروب ساختن برای مصرف بود. بقیه تابحال جایزه نوبل نگرفتند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس