تذکر به حاجی میرزایی برای توجه به وضعیت معیشتی معلمان حق‌التدریس در شرایط کرونا

حاجی میرزایی گفت: همواره به ستاد کرونا گفته‌ایم خواستار آموزش‌های حضوری هستیم چراکه برای برخی پایه‌ها مانند پایه اول دبستان و یا واحدهای عملی رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش، آموزش مجازی مشکل است.

به گزارش مشرق، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در دوازدهمین نشست از سلسله برنامه‌های گفت‌وگو با محور تحول که با حضور رئیس سازمان بازرسی کل کشور و جمعی از معاونانشان و اعضای شورای معاونان وزارت آموزش‌ و پرورش، مدیران کل استان‌ها و رؤسای ۷۶۰ منطقه آموزش‌وپرورش سراسر کشور که از طریق ویدیو کنفرانس و شبکه شاد در برنامه حضور داشتند، برگزار شد، اظهار کرد: در کنار مشکلات ناشی از شیوع کرونا فرصت‌های خوبی نیز ایجاد شد که یکی از این فرصت‌ها این است که هر هفته همایشی با مشارکت بیش از ۷۰۰ نفر از مدیران تصمیم‌گیر آموزش‌وپرورش برگزار می‌کنیم درحالی‌که قبل از کرونا چنین جلسه‌ای سالی یک‌بار برگزار می‌شد.

وی گفت: جامعه، ساختن هویت و شخصیت دانش آموزان و ساختن آینده را به آموزش‌وپرورش سپرده است و خانواده‌ها نیز بهترین سرمایه‌شان را به ما سپرده‌اند بنابراین سرمایه اصلی ما اعتمادی است که خانواده‌ها به ما دارند.

وزیر آموزش‌وپرورش اعتماد جامعه را امری ضروری برای تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت برشمرد و عنوان کرد: باید مراقب اعتماد جامعه باشیم و باید کارمان را باکیفیت انجام و اهدافمان را محقق سازیم.

وی وجود بازرسی را شرط ضروری حرکت در جهت اهداف دانست و ادامه داد: بازرسی از اجزای مهم مجموعه آموزش ‌و پرورش است و بدون آن اهداف محقق نمی‌شود بنابراین بازرسی را جز مهم تداوم کارها می‌دانیم پس اگر کار به‌خوبی انجام شود که نشانه همکاری و همراهی‌های خوب دو دستگاه است مسیر آینده نیز هموار می‌شود.

حاجی میرزایی خاطرنشان کرد: با شیوع کرونا همه بخش‌های جامعه غافلگیر شدند چراکه تا پیش‌ازاین راه و روش‌هایی برای انجام فعالیت‌ها وجود داشت و همه‌چیز با آن روش‌ها تنظیم‌ شده بود اما به‌یک‌باره همه روش‌ها و مأموریت‌های ما با مخاطره روبه‌رو شد و باید در شرایط جدید هم راهی می‌ساختیم و هم راهی را طی می‌کردیم.

وی افزود: باوجود کرونا، همه مسیر صدساله‌ای که طی شده بود را باید تغییر می‌دادیم، بنابراین از اسفند گذشته بخش عظیمی از همکاران ما به مرخصی نرفتند و شبانه‌روز کارکردند تا به جامعه‌ این اعتماد را بدهند که فرزندانشان بدون آموزش نخواهند ماند.

عضو کابینه تدبیر و امید با اشاره به بهره‌مندی بیش از ۷۰ درصدی دانش آموزان از آموزش‌های شبکه شاد، اظهار کرد: در میان اپلیکشن های فضای مجازی، هیچ ابزاری به‌اندازه شاد گسترده و کاربردی‌تر نیست به‌طوری‌که شاد بزرگ‌ترین شبکه اینترنتی داخل کشور است.

وی با اشاره به تمجید رهبر معظم انقلاب از عملکرد آموزش‌وپرورش در مواجه با کرونا و راه‌اندازی شبکه شاد، تصریح کرد: البته شرایط به‌گونه‌ای نیست که همه دانش آموزان از شاد استفاده کنند بنابراین مدرسه تلویزیونی را با همکاری صداوسیما راه‌اندازی کردیم. خوشبختانه دسترسی به تلویزیون گسترده است و پوشش شبکه‌ای تلویزیون بالای ۹۷ درصد است.

وزیر آموزش‌وپرورش تصریح کرد: علاوه بر آموزش‌های شاد و مدرسه تلویزیونی برای آن دسته دانش‌آموزانی که به هیچ‌یک از آموزش‌های مجازی دسترسی ندارند، توسط راهبران آموزشی، بسته‌های آموزشی ارائه می‌شود و حتی در برخی روستاهای کم‌جمعیت آموزش‌ها به‌صورت حضوری انجام می‌شود.

وی گفت: همواره به ستاد کرونا گفته‌ایم خواستار آموزش‌های حضوری هستیم چراکه برای برخی پایه‌ها مانند پایه اول دبستان و یا واحدهای عملی رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش، آموزش مجازی مشکل است. از طرفی هیچ‌ نوع آموزشی جایگزین آموزش‌های حضوری و مدرسه نیست زیرا دانش‌آموز در محیط مدرسه تنها آموزش نمی‌بیند بلکه فرایند تربیت او در مدرسه محقق می‌شود.

حاجی میرزایی گفت: همراهی و همکاری صددرصدی با سازمان بازرسی را شرط تحقق مأموریت‌های خود می‌دانیم بنابراین ما در برابر قانون خاضع هستیم.

وی در پایان اظهار کرد: به دنبال آن هستیم تا از اعتماد جامعه به‌نظام مراقبت کنیم و امیدوارم این نشست مشترک به بهتر شدن همکاری بین دو دستگاه بینجامد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 292
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 26
  • IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    106 6
    اگه تدبیری بود مدارس یک سال تعطیل میشد اما دریغ از برنامه
    • IR ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      27 1
      دریغ دریغ دریغ...
    • سیف IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      37 1
      شما رو به خدا اسم «تدبیـر» نیارین که حـــــــالمون بد می شه
    • ayhan IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      14 6
      یه سال؟ از کجا معلوم یه سال بعد کرونا تموم بشه؟ چند سال میخواین آموزش متوقف بشه؟ بچه کلاس اولی بعد از مثلا یک سال تعطیلی چیزی یادش میمونه که بخواد دوم بخونه؟
  • IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    74 1
    کلاس حضوری برای وزارت تو آرزو می شود- همین آموزشهای از طریق مجازی را طوری اداره کنید که یک موفقیت با نمره 100 از خودتان بجا بگذارید
    • حسین IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      39 3
      نگاه من پسر خالم دو روز رفت مدرسه دیگه نرفت مریض شد یک هفته بعدش خودش تازه خوب شده مامانش فوت شد یعنی وا کنین تاچندتا مامان دیگه ...
    • IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
      6 0
      در مدارس بهداشت رعایت نمی شود مدیر مثل زمان قبل جلسه میگیره همه در کنار هم می‌شینن دانش اموزای کلاسی که معلمش مریضه میفرستن توکلاس معلم دیگه
  • IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    22 2
    عرضه چیست؟
  • IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    69 1
    دولت حاضر نیست از قرنطینه خود ساخته‌ی خود بیرون بیاید چطور حاضرید بچه های مردم را به مدرسه بکشانید
    • سارا IR ۰۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      37 0
      ظاهرا قصد جان مردم رو دارید؟ داش آموزان بیایند مدرسه آمار مرگ بر اثر کرونا رو به روزی ۱۰۰۰ نفر برسانید؟؟؟؟ کمی تفکر و تدبیر بد نیست بهتره بجای اینکه به فکر آموزش حضوری که ساده ترین کار در این بحران هست ؛ باشید زمینه را برای آموزش از راه دور به هر روش ممکن فراهم کنید
    • US ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      5 6
      درس نه کار
  • IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    8 3
    چرا نه
  • IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    31 1
    با برگزاری کنکور و بازگشایی مدارس و... رسیدید به روزانه 400 کشته کرونایی حالا دوباره میخواهید تکرار کنید ...
    • IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      12 1
      مهم بچه های ما اقازاده هاست، بچه های مردم به درک یه تفسیرش همینه
  • IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    28 5
    منم اگه n تا مدرسه غیرانتفاعی داشتم نگران کلاس اول ابتدایی می شدم نه نگران سلامت معلمان و دانش‌آموزان و کادر اجرایی.
  • IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    7 4
    سیستم و محتوای کتابهای درسی مناسب آموزش مجازی نیست
    • ... IR ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
      31 1
      اگه خودتون بچه داشتین میزاشتین حضوری برند چون خودتون ندارین درک نمی‌کنید ماکه نمیزارم بچه هامون بیان حضوری امتحان مگه نهم ها با بقیه چه فرقی دارن
  • IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    9 22
    واقعاً یک چالش شده، مهارتی یه درده، کلاس اولی ها یه درد دیگه. نمیشه، واقعاً فکر نکنم مجازی بشه اینکار رو پیش برد.
    • آیدین IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      4 0
      سلام کاربران عزیز الان بنده دبیر هستم به ما گفتند باید هفته ای سه روز بیائید این هفته ام رفتم سرکلاس به بهانه اونایی که گوشی ندارن میگن باید بیائید فقط زوری میخوان بگن ما آموزش دادیم براشون مهم نیست جون آدما
  • دانیال GB ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    31 0
    این آقا انگار اصرار دارد یک فاجعه تمام عیار روی دست ملت بگذارد و برود
  • IR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    19 2
    زمستان درراهه هیچ فایده ای نداره الان جزگرفتارکردن بیشترخانواده ها بیشتر روبهم نزن یه مدتی حرف نزده بوددوباره داره افاضات میکنه خدایاخودت ماروازاین نجات بده
    • یاس IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      0 4
      آقای حاجی میرزایی مگر اینکه شما به داد ما دانش آموزا برسی وگر نه که هیچکس عین خیالش نیست که آینده ی ما چجوری داره خراب میشه
    • حسین IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
      3 0
      واقعا انگار می خوان بچه ها رو بکشن
  • IR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    22 0
    یاخدااین بازم که داره چی میگه یه مدت خاموش شده بوددراین فصل سخت سرماوکرونا توهم اگه اجبارکنی مردم جان عزیزانشان راازسرراه نیاورده اند
  • IR ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    9 0
    این یک استثنادرتاریخ بشریت هست مسلما الان اولویت باحفظ جان افراده ودیگرمحتوای اموزش واینها دربرابرجان انسانها وخدای نکرده ایجادیک فاجعه پشیزی ارزش نداره نمایندگان بااستیضاح این ادم جلوی یک تراژدی روبگیرن
  • جیجی IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    11 0
    اشتباهه!
  • محمدرضا US ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    12 2
    چطور روتون میشه واقعا هر وقت روحانیتون رفت مجلس ما با سر میریم مدرسه خون شما از ما قرمز تره ؟!!
  • جععفر IR ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    13 1
    پس چرا از حق التدریس ۶ ماه معوقه حرفی نزدی اقای وزیر حقوق ما رو بده بسه دیگه خسته شدیم کی پرداخت میشه از سال ۹۸ تا الان مونده
  • جععفر IR ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    13 0
    پس چرا از حق التدریس ۶ ماه معوقه حرفی نزدی اقای وزیر حقوق ما رو بده بسه دیگه خسته شدیم کی پرداخت میشه از سال ۹۸ تا الان مونده
  • علیرضا قنبری IR ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    4 0
    این اصرار به چی داره؟!
  • سعید IR ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    12 0
    به هیچ عنوان بچه هاتون را مدرسه نفرستید
  • صداقتی IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    9 2
    آقای حاجی میرزایی با این صورت شاد بجه های ما که دارن مریضی روحی روانی میگیرن درموقع برکزاری امتحانات شما با چه ضمانتی بچه های مردم رو میخوایی به آموزش حضوری بکشونین کدوم یکی از مدارستون امکانات شناسایی مبتلایان را دارد .تورا به خدا انقدر جون مردم براتون بی ارزش نباشه بااین امار هرروز کشته ها ووقتی که یکی از اعضای خانواده دچار بیماری هست تومیدونی که اعضای اون خانواده برای بیماری عزیزشون چی میکشن
    • IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      1 1
      ایا خودشما فرزندتون میفرستید مدرسه بااین اوضاع که هنوز دستکش وماسک و مواد ضد عفونی کنند ندارین ومدارس مشگل دارند اون موقع از بازگشایی حرف میزنید تجربه شهریورماه برا شما درس عبرت نشد
  • مریم معنوی IR ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    12 0
    شما قبول میکنید که بچه خودتان تواین وضعیت مدرسه برود؟
  • IR ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    13 0
    مقداری مارا درک کنید حضوری بی حضوری
  • مینا IR ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    4 0
    کم کشته دادیم اصرار ب چی دارین جون بچه ها خیلی مهم تره
  • دهقانی IR ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    19 0
    سلام هیچ کس راضی نیست سلامتی فرزندش را به خطر بیندازد به خاطر درس و مدرسه،مدرسه همیشه هست اما بچه ها یمان اگراتفاقی برایشان بیفتد چه کسی پاسخگوست؟؟ چرا دانشگاه غیرحضوری شده هم کلاسها هم امتحانات مشکلی نیست ولی اموزش وپرورش بااین وضعیت خطرناک میخواهد حضوری برگزارکند... به هیچ عنوان موافق حضوری برگزار کردن مدارس نیستم
  • فاطمه غلامی IR ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    5 6
    باسلام من نظرم این هست که شما را به خدا کلاسهای اول دبستان را حضوری کنید حداقل اول دبستان .
    • پرنیا IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      2 2
      سلام منم موافقم اول ابتدایی ها حضوری بشن من خودم دخترم اول ابتدایی هست بخدا خیلی سخت میشه دیگه واسم اعصاب نمونده
    • IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      6 1
      دختر من هم کلاس اولی هست ۱ماه از سال تحصیلی گذشت ۲تا از همکلاسیهاش کرونا گرفتند خدا رو شکر که حضوری نبودند و گرنه کل کلاس و معلمشون کرونا گرفته بودن.چطور شما میایید میگید که کلاس اولیها حضوری باشند؟!!!!
  • نادیا IR ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    18 1
    سلام من اصلا موافق حضوری نیستم وهرگز فرزندم را دراین شرایط نمیفرستم مدرسه
  • بهرام IR ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    7 0
    فکر کنم اگر مدرسه ها باز بشه ایشون تنها باید برن مدرسه یا اینکه فکر میکنن صلاح فرزند من رو ایشون میدونن کاش از کودکیم ۱۰گوسفند داشتم و به چرا میبردم الان جز بزرگترین سرمایه داران کشور بودم
  • محمد IR ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    5 0
    بنظر ما در این شرایط سخت کرونایی امتحانات نوبت اول باید صدر غیر حضوری برگزار شود زیرا اگر امتحانات را حضوری برگزار کنند ممکن است با شرایط بدتر روبرو شویم
  • رضا IR ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    7 0
    والا به خدا نظر من این هستش که حضوری نباشه روزی چقدر آدم داره میمیره شما انگاری جون کسی براتون مهم نیست اگه فرزند خودتون باشه میفرستید مدرسه کسی تو این شرایط بچه اش رو نمیفرسته مدرسه ممکن هستش از ۳۰ نفر ۱۰ نفر بیاد مدرسه حضوری نباشه بهتره
  • ام جی ای IR ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    7 1
    من الان یه سال نهمی هستم. میخوام بدونم من که مامان و بابام تو بیمارستان نزدیک این کرونایی ها کار میکنن. من که داداش کلاس اولی دارم لازمه پاشم بیام مدرسه؟آقای حاجی میرزایی این از بستر شاد که همه معلم های ما مهاجرت کردند اینم از وضعیت ما دانش اموزا. بخدا داریم دیوونه میشیم. تو رو خدا بس کنین بزارین ما حداقل تو این یه مورد خوش باشیم. معلم های ما وقت خود آزمون رو درست نمیدن چه برسه به خود آزمون.آیا ما گناه نداریم؟بخدا نمی گیذرم ازتون اگه با جون ما بازی کنید.
  • علـی US ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    10 0
    ایشون واسه خودش میگه! عمرا بزارم بچه‌ام بره مدرسـه، به جهنم که یکسال عقب بمونه
  • فرهاد IR ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    3 8
    برای کلاس اول کاملا درست است.
  • ذالذالک IR ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    7 0
    به آقای حاج میرزایی بگید کسی بچشو از سر راه نیاورده که بفرسته مدرسه و بعدش بچه به کرونا دچار شه و ... چه وزیر فکور و کاربلدی داریم
    • میلاد IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      1 0
      من که مدرسع نمیام بالا بری پایین بیای محاله من مدرسه بیام
  • مانی سلمانی IR ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    8 0
    فقط دنبال یه راهی هستید که مدارس باز بشه
  • ياسين IR ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    7 1
    اقاعزیز دلم نمیشه حضوری امتحان بدیم کرونا مگه شوخه بعد فرق ۱۲ و۹ با بقیه چیه ها فرقو بگو مگه آدم نیستند ؟
  • US ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    7 17
    این پدرو مادرانی که مخالف حضوری هستن همون هایی هستن که فرزندانشون تو کوچه و بازار دارن فوتبال بازی میکنن .اصلا هم به فکر اموزش نیستن چون اگه هر روز بعد کار بیان به بچه ها درس یاد بدن اونوقت موافق مدارس حضوری میشن .اگر کسی زیاد نگرانه خوب نزاره فرزندش بیاد مدرسه امسال بزارین تو خونه ترشی بندازین سال دیگه اون درس رو بخونه ما ها باید چوب بیکفایتی شمارا بخوریم ما راضی هستیم با پروتکل بهداشتی فرزندانمون به مدرسه برون اموزش یعنی این مسﺋولیت یاد بگیرن
    • IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      5 1
      المان اعلام کرده اجتماع بالای 5 نفر با تمام پروتکل های بهداشتی ممنوعه
    • IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      4 1
      شما پیش خودت چی فکر کردی یک سال عقب ماندن بهتره تا مرگ اگرم بچه های این بنده خدا ها تو کوچه خیابون بازی میکنن هرچی باشه یک دفعه که تو یه جمعیت ۹۰۰ نفری نیستند شاید شما بخوای به قیمت جون فرزندت اونو بفرستی مدرسه اما ما این کار رو نمی کنیم
    • IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      2 0
      ببین همه‌ی پدر مادر ها اینطور نیستند.
    • IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      3 0
      لابد بچه خودت ول ولی تو خیابون میگرده که اینجوری میگی .یک سال بچه هامو تو خونه حبس کردم فقط چند بار بردمش مدرسه چون کلاس اولیه .معلومه بچه از درس و مدرسه زده میشه.اون به اصطلاح آقا که نمیدونم کی وزیرش کرد
    • IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      3 0
      کسی مانع شما نیست.هرکسی داره نظر خودشو میگه
    • IR ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      1 0
      بفرست تو بچتو بفرست ، نگو ما بگو من
    • Aram IR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      3 0
      تو چقدر بی درک و فهمی معلومه که ادمه تحصیل نکرده ای هستی وگرنه هیچوقت این حرف رو نمیزدی یعنی انقدر فهمش سخته جونه هرکس براش از هر چیز مهم تره.ادمایی مثل تو همون بهتر که کرونا بگیرن تا جامعه از ادما های بی درک و شعور خالی شود..قبل از اینکه بخوای حرفی بزنی قبلش فکر کن..تو مغزت فرو کن هرکس جونش براش عزیزه..تو ام حواست به بچه و خودتو خانوادت باشه سرت تو زندگی بقیه نباشه که بچه کی چی کار میکنه و نمیکنه.خدانگهدارت ادم بی درک
    • تراب لوتکابان IR ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
      1 0
      لطفا در مورد بچه خودت تصمیم بگیر به شما ربطی نداره که دیگران فوتبال بازی میکنند یا درس خواندن
  • ایران IR ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    8 0
    گندمجازیتون روببرن.بچه هایکسال نرفتن بیرون افسردگی گرفتن .ماشاالله ازمعلما.گندبزنه درس دادنشون بااون لینک فرسنادنشون.فقط تندتندهی مستمری میگیرن انگارمسابقه ی ماراتونه .بچه تامیخوادجواب تست هاشوبده لینک بسته میشه .ای خاکبرسرتون که یه لینک درست حسابی درست نمیکنیدواسه بچه ها.که اعصاب دیگه ندارن .چه نسلی بشه این نسل.خدا
    • ارتمیس IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      2 0
      مگه ما جون مون رو از سر راه آوردیم میخواین آدم رو بندازین بغل عزراییل من یه سال مدرسه نمیرم بهتر از اینکه جوان مرگ بشم
    • IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      1 0
      یاد بگیر درست حرف بزن بالا تا پایین نوشته ات توهین است. ما هم می تونیم توهین کنیم.
  • ترنم IR ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    2 0
    حاجی میرزایی،بفهم همه رو مجازی کن
  • حمید US ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    6 0
    اون از تدابیر آقایون در منع فرزندآوری و بردن جمعیت کشور بسوی پیری...! اینم از تصمیم آبدوغ‌خیاری واسه از بین بردن بچه‌های مردم!
    • . IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
      0 0
      میخان همرو بکشن خودشون بمونن و خودشون
  • IR ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    1 0
    وای خدایا دوباره امار مرگ بره بالا
  • مهناز GB ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    4 1
    متاسفم که وزیر محترم ، زندگی در شرایط ویژه ی کرونا را می بینند ولمس می کنند ولی کماکان اصرار بر تدریس کامل دروس سالهای گذشته داشته وحجم دروس را متناسب با شرایط آموزش مجازی اصلاح نکرده اند ، شخصا افت چشمگیری در کاهش انگیزش تحصیلی و سیر نزولی اخلاقیات را در دانش آموزان ، خصوصا مدارس غیرانتفاعی شاهد هستم وبه هیچ عنوان بازرسی در حوزه برنامه ریزی درسی وتوجه به بهداشت روانی دانش آموزان انجام نمی شود ، همه موارد به طور سطحی پیش می رود ولی آسیب ها عمیق تر می شوند ، دانش آموران با فشارهای بیشماری از سمت مدارس غیرانتفاعی مواجه هستند وهیچ مرجعی پاسخگو نیست
  • انسان IR ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    3 0
    درخواست استیضاح محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش چنین رفتاری از شما کاملا طبیعیست چون معلم خصوصی های فرزندانتان در خانه تان هستند شما در طول مدت حتی مشکلات قشر خود یعنی قشر فرهنگی را حل نکردید دیگران که جای هیچ ندارند نمایندگان مجلس چه میکنند ؟؟؟
  • US ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    3 3
    اموزش برای دانش اموزان باید حضوری باشه در این مدت که خانه بودن جز تنبلی بیمیلی چیزی یاد نگرفتن اموزش باید حضوری باشه اینها که پایین مخالفن یا دانش اموزان تنبل که نمیخوان برن مدرسه یا معلمان بیمیلن که راه مدرسه رو فراموش کردن
    • FR ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
      1 0
      مثل اینکه جنابعالی کرونا رو جدی نگرفتی؟
  • US ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    3 2
    متاسفانه نظر های منفی اموزش رو اینجا نمایش میدین چرا نظر های مثبت حضوری مدرسه رو منعکس نمیکنید شما هم حتما معلمین که میخواهید چند صباحی در خانه تشریف داشته باشین
  • IR ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    4 0
    پس نماینده های مجلس دارن چکار میکنن که این وزیر بی منطق رو استیضاح نمیکنن؟؟؟؟؟؟ شما انگارکلاتوی این دنیانیستیدوازوضعیت وقدرت کرونابیخبریددارن کل کشورودنیاروتعطیل میکنن شما میخایدمدرسه روبازکنید؟واقعا که...
  • IR ۰۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    4 0
    واقعاکه...نمی دونم باچه رویی این حرفومیزنن بچه اول ابتدایی ازبهداشت چی میدونه ؟ که بره مدرسه .اصلامابرای نسل آینده دکترمهندس نخواستیم نمی خواییم بچه همون برن مدرسه خداخیرتون بده
  • IR ۰۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    2 15
    من هیچ وقت تاپایان ریشه کن شدن کرونانمیفرستم مدرسه فقط غیرحضوری حالاهی برای خودت تصمیم بگیربی فایده هست جون بچم مهم تره
  • IR ۰۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    1 5
    افرین جناب وزیر تصمیم درستی است اموزش فقط حضوری است نزارین این سست عنصران جلوی شما رو بگیرن
  • بهار السادات نجیبی IR ۰۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    1 0
    به نظر من دانشجو معلمان باید حضوری تعلیم ببینن تا بتونن روش تدریس رو به درستی یاد بگیرن. حتی با وجود مجازی بودن آموزش، بازهم شیوه‌ی تدریس، نحوه برخورد و فن بیان و شیوایی کلام معلم حائز اهمیته که یادگیری این مهارت ها در آموزش حضوری امکان پذیره.
  • محمدی IR ۰۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    2 0
    شما لطفا بدترین شکل را در نظر بگیرید بعد تصمیم گیری کنین با این اوضاع حضوری کردن به معنای به آتش انداختن کودکان است پسا کرونا برنامه ریزی کنین جبران کنین
  • جمیل IR ۰۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    6 0
    چرا یکی جلو این مغز متفکر نمیگیره
  • گرکانی IR ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    2 0
    آقای حاجی میرزایی چرایادتان رفته بعداز باز بازگشایی مدارس تعداد کشته های کرونا به روزی پانصد نفر رسید دوباره میخواهید تکرار کنید .مابه هیچ قیمتی حاضرنیستیم بچه هایمان رابه مدرسه بفرستیم خیالتان راحت
  • بنده خدا IR ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    3 0
    مگه ما بچه های خودمان را پیدا کردیم
  • تمشک طلایی IR ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    3 0
    تورا به خدا یکی به این آقا بگه آدم زنده کم سواد میتونه بعدا سوادش را ارتقا بده اما باسوادمرده نمیتونه ازعلمش استفاده کنه قبرستون هم پرازشاعر ونویسنده ودکتر مهندس جان مادرت دست ازسر ما بردار همه حکومت ها تشویق به ازدیاد جمعیت می کنند شما داری دستی دستی همه ۶ساله ها و۱۴ساله ها را به کشتن میدی
  • افرا IR ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    4 0
    من با اینکه دانش آموزم دارم میگم اموزش مجاز ما در حد متوسط روبه پایینه معلما بلد نیستن خوب تو فضای مجازی تدریس کنن درس یک ماه رو تو یک جلسه در ۵دیقه میفرستن انصافش کجاست که مجازی تدریس کنن در این شرایط سخت با کلی مشکل.حضوریم امتحانات برگزار شه خیلی میخان از وضع درسمون با خبرشی هیچی یاد نگرفتیم به فکر یه طرح های دیگه باشین شادم کلا مشکل داره تمامم
    • Mahsa IR ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
      1 0
      به جای اینکه مدرسه ها رو حضوری کنید لطفاً سرعت شاد رو ببرید بالا ما دانش آموزیم و درک می‌کنیم ک درسهامون داره چه جوری میگذره وقتی باید هر جلسه نمرات پایین بگیریم واقعا متاسفم!! من ک عاشق درس ام ازش زد شدم چون هرچقدر تلاش میکنم بی جواب و یا اینکه بخاطر بد بودن برنامه باید هرروز حرص خورد دیونه شدیم بخدا لطفاً برنامه رو درست کنید توروجون عزیزاتون تا دق نکردبم
  • IR ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    خدا رو شکر راحت این آقا...اصلا به خودش فشار نمیاره ی ۲×۲ساده هم نمیکنه ...راحت راحته ...البته ایراد از ایشون نیست این آقا در بهترین و آرمان ترین حالت توهماتش فکر نمی کرد ی روزی وزیر بشه خب باید بهش حق بدیم که ندونه چی داره میگه...ایراد از انتخاب و انتصاب و تایید ایشونه البته همشون نه فقط ایشون
  • مردم IR ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    1 0
    دقیقا زمانی که شرایط برای رشدِ انواع بیماری عفونی محیاست؛ جناب وزیر رگِ غیرتش گل کرده و میخواهد نیروهایش را به صف بکشد... فک کنم داری آب به آسیاب دشمن میریزید... اینهمه مرگ و میر نتیجه مدارس حضوری شما در دوماه اول سال است... کلا تعطیلش کنید..
  • N IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    2 0
    جناب اقای حاج میرزایی چی ازجون بچه های مردم میخوایین چرا میخوایین همه رابکشین خودتون بچه هاتونا میفرستین مدرسه؟عمرا ماهم اجازه نمیدیم بچه هامون برن حضوری لطفا اینقدر اصرارنکن چرا باجون بچه های مردم دارین بازی میکنین اینهمه کشته دادین ایا کسی هم جوابگو هست؟؟
  • IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    2 0
    واقعا توی این وضعیت چرا میخوان مدارس رو باز کنین واقعا درکتون نمیکنم توی این شرایط که داریم وارد فصل سرما میشیم فصلی که کرونا از همیشه میتونه بیشتر قربانی بگیره بعد شما میخواین مدارس رو باز کنین به نظرتون آموزش مهم تره یا سلامت جونمون
  • ناشناس IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    1 0
    بنظرم شما نظر ندهید و کمی بیشتر قبلش تامل کنید جان مردم از درسشان مهم تر است تا شرایط میاید کمی بهتر شود با باز کردن مدارس همه چی به حال قبل برمی گردانید
  • الی IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    بیخود کرده مگه ما بچه مون رواز سر راه آوردیم،حالا تاموقعی که کرونا هست بچه هامون درس نخونند،هیچ اتفاقی نمیفته،من حتی بچه هامو،برای امتحانات هم که اگه حضوری بشه نمیفرستم،تا دل روحانی بسوزه
  • مهناز IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    1 0
    دنیا پراست .صاحبخانه من در این شرایط کرونا و برف و سرما رفته حکم تخلیه من گرفته .
  • هنگامه IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    سلام به اقای وزیر جناب وزیر متاسف بچه ها کار با شاد را یاد گرفتند چه نیازی که حتما ناقل بشن یا خودشان بگیرن؟شما خودتان بچه ندارید؟غم از دست دادن بچه خیلی سخته .
  • IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    2 0
    مگه مردم بچه هاشونو از سر راه آوردن بچه کلاس اولی خدای نکرده مریض بشه کی جوابگو ؟؟؟؟یه دانش آموز در گیر بشه کل خانواده باید مریض شه همین تدریس مجازی عالیه خواهشا با جون بچه های مردم بازی نکنید
  • طاها SE ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    1 0
    ما جونمون رو دوست داریم آقای وزیر
  • IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    1 0
    خدایا مسئولین ایرانی را شفا بده
  • سیمین IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    آخه بد هم حرف بزنیم تایید نمیشه. هر وقت رییس جمهورووزراش اومدن صحن علنی مجلس بیشتر هم نه. من هم بچه ام می فرستم مدرسه تو این اوضاع وحشتناک اقتصادی پدر خودمون درآوردیم که آب تو دل بچه هامون تکون نخوره بعد یه بیسواد هیچی ندون بخواد جون بچه هامون به خطر بندازه
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    سلام والا شاد الکیه همه معلم خصوصی دارن الا ما چن تا فقیر فقرا بازشه مدرسه خوب میشه تو امتحانات عدالت رعایت میشه والا اینطور همه شاگرد اول میشع
  • یک مادر IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    1 0
    من بچه ام تا زمانی که این وضعیت ادامه داره نمی فرستم مدرسه فوقش یک سال عقب بیفتن مهم نیست
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    حضوری امتحان میده
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 1
    سلام وقت بخیر الان برای امتحاناتترم اول مجاری هستش یا حضوری شرایط هنوز پایدار نشده ماخودمن از عید به این هیچ جانرفتیم قرنطینه مطلقیم درثانی توفامیل تازه دوهفته س کرونایی از دست دادیم چه طور بچه رو بفرستیم مدرسه
  • IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    1 1
    چقدر معلم بی گناه باید کشته بشه
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    2 0
    نمیدونم چرا بعضی اسم مدرسه که میادتازه سلامتی بچه هاشون یادشون میادولی بچه هاشون صبح تاشب توکوچه ها پلاسن عین خیالشون نیست، بچه ای که توکوچه ست همون بهتر که کلاسشم بره شاید چیزی یادبگیره
  • ABOLFAZL IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    4 0
    من چه گناهی کردم که باید اینهمه درس بخونم ولی بازم عقب باشم از درسام اگر دو هفته کلا کلاسارو تعطیل کنن ما میتونیم به درسامون برسیم و برای امتحان آماده بشیم! این درخواست خیلی از دانش آموزاست!
  • مهرداد ابدالی IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    3 0
    سلام ببخشید در شرایط سختم ما امتحان حضوری خانوادم نمیزارن برویم ما آنلاین باد میگیرم شرایط تنها من نیستم کسی دیگه هستند درک کنید امیدم وارم پیام من دیده باشید
  • مهرداد ابدالی IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    من بچم را نمیزارم بیاید مدرسه چرا باید حضوری باش اگه خدا نکرده بیماری بگیرن کی جواب گو هستتت
  • IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    2 0
    با سلام فکر میکنم وزیر خودش بچه مدرسه ای نداره که بخواد نگران جون بچه هاش باشه وگرنه اینقدر فکر حضوری بودن مدرسه نبود
  • مهدی IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    من خودم دانش آموز کلاس هشتم هستم توی دو هفته اول که مدارس باز بود مدرسه ما هیچ کدوم از پروتکل های بهداشتی رو رعایت نکرده از اون بد تر وضعیت سرویس مدرسه بود که چهار تا آدم رو فرستاده بودن در یک ماشین واقعا وزیر آموزش وپرورش کجاست
  • IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    من که به هیچ عنوان بچمو نمیفرستم مدرسه، چون به هیچ کدومشون از کادر های دولت اطمینان ندارم
  • Mi IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    1 0
    به هیچ وجه بچه‌ها مو با این شرایط مدرسه نمی فرستم نه به مدرسه تا۶ماه از تولید واکسن کرونا نگذشته باشد
  • ساسان IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    2 0
    برنامه باشه که تا آخر امسال مجازی باشه وگر نه دانش آموز صدمه میبینه
    • IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      1 0
      من نمیرم مدرسه اموزش وقتی مجازی بوده امتحانم باید مجازی باشه
  • محیا IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    1 0
    سلام من خودم کنکوریم اصلا معلوم نیست چی ب چیه امتحان دی ماه که نهایی نیست هر سال خود مدرسه امتحان میگیره تو کلاس ما تا بحال ۱۰ نفر کرونا گرفتن کی میخواد بره مدرسه والا من جونم مهم تره یکسال تعطیل میکردید تکلیفمون مشخص بشه تدریس معلم ها هم که کلا بی کیفیت تر از همیشه اصلا مهم نیست که ما درس رو می فهمیم یا نه .کلا اعصاب نمونده برامون .وقت و بی وقت تدریس میشه .دیشب ساعت ۳ معلممون درس فرستاده ایا اگه حضوری بود مدرسه ی من عادیه شبانه روزی نیست که
  • IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    2 0
    ایا فرزندان خودتان هم مثل همه دانش اموزان به مدرسه خواهند رفت یا انها لای پنبه معلم خصوصی خواهند داشت؟؟؟؟
  • IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    باعرض سلام دختر من نهم .مشاور مدرسه زنگ زده خونه که باید شهریه مدرسه پرداخت بشه .شهریه بابت چی ؟اگه پرداخت نکنیم برگه هدایت تحصیلی را نمیدن
  • خدادادی IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    تخوا واز بیرن اگر ایمه کورونا بگرین کی جواو گوی ایمس ولا اگر بیژن امتحانیش حضوریه ایمه ناچینو بو مدرسه
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    1 0
    حرف الکی خیلی میزنه راست میگه خودش جلساتش حضوری برگزار کنه
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    1 0
    من در این شرایط بد اصلا موافق رفتن بچه هامون به مدرسه نیستم ولی اولیا محترم وقتی مدرسه تعطیله بچه باید خونه باشه نه این که از صبح تا غروب تو کوچه باشن وکرونا پخش کنن
  • IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    خوب به ان ها بگو از لاک دفاعی کرونا بیرون بیایند بعد بچه های مردم را به کام مرگ ببرید ان هم کلاس اولی که کنترل انها سخت است
  • مریم IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    2 0
    تورو خدا به فکر سلامتی دانش آموزان باشید. اگر دانش آموزان بیایندمدرسه میدانید چه میشود؟ ای کاش مدرسه ها یک سال تعظیل میشد. ای کاش
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    عجب تدبیری!!!
  • حسین IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    فک کنم‌شما نمیخواین کرونا تموم شه یه بار سخت گیری کنید کرونا بره کسی نمیره تو مریض بشی بمیری درس چه بدردت میخوره
  • حوا IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    2 0
    ۱۴ میلیون دانش اموزومعلم دوره جمع کردن در این وضعیت یعنی کشتار دسته جمعی
  • IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    1 0
    قصد دارید کرونا تموم نشه
  • علی IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    1 0
    کشور با بازگشایی مدارس کرونایی شد .این آقای وزیر چه فکر و ذکری دارد.قرار است همه را به کشتن بدهد.
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    به نظر من به جای حضوری ،برید به معلماتون آموزش دادن مجازی رو یاد بدید که مادرا پوکیدن از بس تدریس کردن و اگه اون اینترنت مزخرف شاد هم بالا ببرین کار به درستی پیش میره ،ما تو برنامه شاد باید ۱۰ دقیقه معطل یه ویدیو معلم باشیم که اونم از خودش نیست از معلمای غیر اتفاعی کپی کرده و ارسال میکنه ،والا زشته
  • مریم IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    اقای حاجی میرزایی به ستاد ملی کرونا بفرمایید ما دوست نداریم بچه هامون زرق وبرق زندگی دوستاشون را ببینند مادوست نداریم چشم بچه هامون اسیب ببیند چون یه گوشی با کیفیت نداریم مادوستنداریم بچه هامون بیسواد برن پایه بالاتر چون به چشم دارم میبینم مامانا امتحان میدن یه کم هم معایب غیر حضوری بودن کلاسها راببینید وقتی وضعیت نارنجی میشه اجازه ندید جاهایی مثل باشگاهها استخرها چایخونه ها مساجد وهیات ها وتالارها وخیلی جاهای دیگر که اصلا بهداشت توش رعایت نمیشه باز بشه وکسایی را هم که واقعا ضرر میبینند راحمایت کنید مدارس تموم پروتوکل ها را رعایت میکنند وبیماری از جاهای دیگر است که سرایت میکند یه سری به متروها بزنید ببینید چه وضعیت بدی داره
  • IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    2 0
    زیارت خانه خدا را تعطیل کردند. اگر فرزند خودشان، یا نوه شان را مثل بقیه فرستادند مدرسه، ما هم بچه مون را می‌فرستیم.
  • IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    1 0
    واقعا چرا آخه؟!
  • DE ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    1 0
    باید یک سال تعطیل می کردید تا به مشکل برخورد نکنید ما بچه هایمان را از سر را ه نیاوردم
  • مریم IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    1 0
    واقعا مارو مسخره کردین تو این وضع کرونا اخه کی بچشو میفرسه مدرسع
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 1
    من با آموزش حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی صد در صد موافقم
  • Ali IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    حتما که ما تو زمستون کرونایی میزاریم بچه هامون بیان مدرسه واقعا چی فکر کردید شما با خودتون کمی تدبیر آرزوست
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    باز پول کم آوردن امان از بی پولی دولت .امان
  • US ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    1 0
    می خواهید بچه های مردم را بکشید
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    1 0
    مخالفم
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    روحانی برای تحویل بودجه به مجلس نمیره، توی مرداد ماه که آمار مبتلایان و تلفات کرونا خیلی کمتر از آبان و آذر بود هم برای معرفی وزیر صمت به مجلس نرفت، اونوقت به بهانه آموزش حضوری، بچه های مردم تو مدرسه، باید حضوری درس بخونن، در حالی که وزیر و رئیس صدا و سیما سال تحصیلی را به صورت مجازی افتتاح کردند!!!!
  • علی IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    ساکت شی خیلی بهتره
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    چرا حضوری مگه کرونا تموم شده!
  • نفس مولایی IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    عالی هم حرف وزیر اموزش پرورش حاجی میرزایی خوب بود هم حرف وی
  • مهدی IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    آقای حاجی میرزایی بس کنید تو رو خدا ، منم یک دانش آموز پایه نهم هستم ، چی میشد آموزش ها رو یک سال تعطیل میکردین؟ بخدا معلما نمیتونن تدریس کنن هیچ ، به قرآن ما دانش آموزا هم هیچی نمیفهمیم ، این به کنار ، میخواید امتحانات رو حضوری کنید فقط برای نهم و دوازدهم؟ مگه نهمی ها با بقیه چه فرقی دارن؟؟ تو رو خدا یکم ما رو درک کنین....سخته میفهمین؟ سخت....
  • هموطن IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    آقای وزیر به پرستارهای بدبخت رحم کنید ،روزی چند ۱۰۰ نفره دیگه باید از کرونا تلف بشه تا شما مسئولین عزیز به خودتون بیایید و کمی در اظهاراتتان تامل فرمایید
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    باز کردن مدارس بود که باعث رسیدن تلفات به بالا 400 شد جناب... واقعا متوجه شدنش اینقدر سخته؟؟
  • ‌‌ IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 1
    مگه جون مارو از سر راه اوردید که بخواید حضوری کنین هاااا؟ دیه مونو میدی؟ خرج و نخارج درمان مارو میدی؟
  • مریم IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 3
    تو رو خدا مدرسه رو حضوری کنید بچه های ما اصلا مجازی درس نمیخونند دارن بیسواد میشن
  • ناشناس IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    1 0
    آقای میرزایی عزیز نه آموزش حضوری نه غیر حضوری تون به درد خودتون میخوره من خودم دانش آموزم 12 ساله که درس میخونم اما معلمامون به اندازه من سواد ندارن اگه گوشی و کمک درسی شون رو ازشون بگیری قفل میکنن ی مشت آدم بی سواد اوردین سرکار هیچی هم نمیدونی فقط از طریق سهمیه تونستن این بشن اگه مدرسه هم حضوری شه فقط خودتون باید حضور پیدا کنین
    • ..... IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      0 0
      جوری امتحان میگیرند که یک کدام از سوال ها داخل کتاب نیست
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    1 0
    نباید مدارس باز شود
  • هاشم IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    ملت و اسیر برنامه شاد کردین که نه سرش معلومه نه تهش
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 1
    خواهش میکنم این امتحان های نهم رو حضوری نکین اگه بچه خودتون بود میزاشتین حداقل نوبت دوم حضوری باشه تو این سرما و کرونا
  • معلم RU ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    1 0
    با سلام ظاهرا آقای وزیر فقط مناطق برخوردا از امکانات بهداشتی مناسب برای رعایت پروتکل ها رو در نظر گرفتن و از مشکلات مناطق محروم مطلع نیستن ؟یه دفعه بگید قصد جانتان را کرده ایم آقای خوش نشین
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    2 0
    نسل ایران الان همه مسنن بعد چطوری به این نتیجه میرسید که فرزندان ما که جوانان آینده هستن رو با جانشان بازی کنید ؟ یکدفعه بگوید فرزندانمان را زنده به گور کنیم
    • IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      0 0
      اصلا به جای این کارها یا حرف ها مثل کشورهای دیگه که هیچ ثروتی هم ندارن واکسن تهیه کنن چرا هیچکس هیچی نمی گه
  • حاج میرزا حسنعلی خانی IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    1 0
    سلام ۱_چون در صورت ادامه تعطیلات و عدم حضور دانش آموز مدارس غیر دولتی به انقراض میروند و منفعت های چند میلیاردی آقایان به هم می خورد_۲_به جای زیر ساخت سازی امن سریع و مطمئن (برنامه شاد)این سخنان را می گویند تا بی کفایتی خود را در ارائه خدمات دور کاری را این گونه بر طرف کنند.
  • محمد علی IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    خدا شفا بده اگه بچه خودت هم سن ما بود میزاشتی تو این وضع بیاد حضوری امتحان بده ها؟! پس بهتره بشینی سر جات .
  • رضا علیزاده IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    اگه میخواستین حضوری کنین از اول میکردین که تو درس ها مشکل نداشته باشیم آقای میرزایی کار از کار گذشته شما حقوقتونو بگیرید و خودتان رو معطل نکنید
  • ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    آقای حاجی بابایی کارهای نسنجیده زیاد می کنه استفاده از روش آزمون وخطا برای اداره یک وزارتخانه شایسته نیست شما مشاور نداری؟
  • مهدی IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    من از اینکه حضوری بشه راضی هستم ولی نه با این دلیل دیگه دارن زیادی...بابا به جا اینکارا به دبیراتون بگسن خوب درس بدن نه اینکه روزی سه بار جلسه بزارین
  • امیر IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    1 0
    خیلی مسخره است مگه مردم جون خانوادشون رو به خطر می‌اندازند
  • IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    سلام حدود ۱۰ نفر تو یک کلاس کلا آنلاین نبودن تو کلاس پسرم یا گوشی نداشتن یا نتونستن نت بخرن که شرکت کنند .فکر کنید در کلاس ۴۵نفره این تعداد نتونستن حالا کلی حساب کنید چندنفر از تحصیل عقب موندن
  • آرمینا IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    1 0
    سلام امتحانات نوبت اول برای نهمی ها حضوریه؟ لطفا هر کسی که میدونه جواب بده ممنون اگه حضوری باشه مطمئنم بالای پنجاه درصد دانش اموزان کرونا میگیرن چون حتی اگه تو یک مدرسه یک نفر هم کرونا داره و حتی نمیدونه به بقیه منتقل میده و همینطوری زیاد میشه و بچه ها مطمئنا نزدیک هم میان چون مدت هاست همدیگر رو ندیدن
  • کلام حق IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    بااحترام به نظر وزیر اولا ایشون اطلاعی از آمادقیق ر دانش آموزان واولیای مبتلا وناقل دترند؟ دوما اینهمه ستاد مقابله باکرونا تلاش در کاهش وقطع زنجیره ی کرونا انجام دتده از جمله محدودیت تردد وتجمع ایا عاقلانه هست مدارس باز شوند ؟ شاید ایشان همانند مشارکت مالی در برنامه شاد شریک مالی شیوع کرونا هم هستن ؟ برای مسئولان متاسفیم
  • ۰ IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    لابد میخوان همه ما رو مریض کنن؟ یکمم به فکر ما باشن
  • مهسا IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    نه حضوری نه اصلا مگه بچه هامون ازسر راه اوردیم جون بچه هامون وسلامتی شون از همه چی مهم تر .فدای سرشون یک سال عقب بمونند هیچی مهم تر ازسلامتی بچه هامون نیست
    • احمد IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
      0 0
      جان جوانان مردم برای شما اهمیت ندارن ببینم خودت بچه است میفرستی مدرسه که ما بفرستیم
  • ناشناس IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    1 0
    چرا بچه های مردم باید از خونه ها بیرون بیان و مدرسه برن اما آقای رئیس جمهور حتی حاظر نمی شن تو مجلس برن
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    کدام اصرار باید مدارس حضوری باشه دانش اموزان تنبل با پدرو مادران بیمسﺋولین مخالف این موضوع هستن
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    پس نماینده های مجلس دارن چکار میکنن؟؟؟ لطفا این وزیر بیفکر رو استیضاح کنید ایشون حتی به درد قشر خودشون که فرهنگی باشه نخوردن حتی یه مشکل هم ازشون حل نکردن چه برسه بخوان به بقیه اهمیت بدن ما داریم با آموزش افتضاح مجازی جون میکنیم و خودمون میخونیم اینا معلم خصوصی بچه هاشون توی خونه هاشونه خیالشون راحته نمیخان هزینه کنن آموزش مجازی قوی بشه حضوریش کنید بلکه مثل قبل کرونا یه چیزی هم گیرتون بیاد!
  • میثاقی IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    2 0
    بی رحم ترین آدم دنیا ، که اصرار داره بچه ها رو ببره قتلگاه ،
  • آیلین IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    سلام لطفا امتحان نوبت اول حضوری نکنین ما توی شهر مان همه کرونا دارن چطوری بچه ها تازه بچه ها گفتن اگه ما کرونا میگیرم شاید یک بچه ی داشته باشه شما مدرسه خوب تعطیل کردید برای نوبت اول هم تعطیل کنید شما به فکر ما نیستن اگه بودین مدرسه ها حضوری نمیردین
  • محمد IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    میخوان بچه های مردم رو مریض نزارید برن مدرسه
  • سمیه بابایی IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    من نمیخوام مدرسه تک فرزندم حضوری باشه حتی برای امتحان دی ماه که نهایی هم هستن به چه قیمتی میخواد بچه ها رو با ماسک بدون اکسیژن بفرستید مدرسه که امتحان بدن چه اتفاقی خواهد افتاد اگه در منزل امتحان دی ماه رو بدن این نهایت بی فکری مسئولین
  • Sa IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    1 0
    بابا ولش کنید.ارزش جواب دادن نداره. یادتان نیست آدم پیدا نکردن برا وزارت این آوردن.
  • درسا IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    1 0
    واقعا براشون متاسفم که اینقدر بی فکرن اگ راست میگین و ب درس و اموزش بچه ها فکر میکنین شاد رو درست کنین من خودم الان یک دانش اموز هستم شاد اصلا بالا نمیاد ک هیچ معلما هم ک دیگ.....
  • کریم IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    تدریس کلاس اول فقط وفقط حضوری میتونه نتیجه داشته باشهاما با این وضعیت حضوری ریسک بزرگیه!.تنها راه حل تدوین اموزش مناسب ،اسان ،قابل اجرا و کم حجم مخصوص کلاس اول در این شرایط وبرای این سال تحصیلی هست!با وجود کارشناسان خوب اموزشی کلاس اول این کار در اسرع وقت قابل اجرا خواهد بود اگر وزارت زود اقدام کنه.
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    راست گفته دیگه...پسرم اول دبستان...هیچی از حروف بلد نیست.معلم مجازی درس میده دانش آموز که حالش نمیشه.تاچوب معلم بالا سرشان نباشه درس یاد نمیگیرن
  • رضا IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 1
    باید مجازی باشه حضوری تو این وضعیت کرونای
  • بیتا IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    1 0
    مگه نمیگید ما دانش اموزان سرمایه های شما هستیم خوب پس با جونه سرمایه هاتون بازی نکنید انقدر همه ی درسااااااا رووووووو مجازی کنیددد چه عملییییی و چه تئوری اصلا هم سخت نیست
  • یلیمانی IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    اول مهر مدارس باز کردید موج سوم اومد پدربزرگ و مادربزرگها همه رفتند حالا دوباره چه فکری دارید برامون
  • فاطمه IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    خواهشا دم از حضوری بودن نزنید سیستم مدرسه ها مناسب پروتوکل های بهداشتی نیست و اصلا نمی شه بهداشت رعایت کرد پس خانواده و معلمان را به جون هم نندازید، فکری برای بستر سازی باید بشه و برای مدیران که همکاری لازم را با معلمین ندارند
  • امیری شیراز IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    سلام خدمت وزیر محترم بله شما درست میفرمایید اولاً همه چیز مربوط به خودتون ومسوولان ویدئو کنفرانسی برگزارمیکنی وانگار اروپا هستی تازه همون اروپاشم چنين اشتباهی که شما وگروههای مدیر ومدبردرحال تکرارآن هستی نمی‌کنند. دومای شبه جامعه هم چنین آموزش وپرورش که به روزو حدودی جهانی شده به عقب برگردانی میدونی اگرکرونا نیومده بود۳٠درصددانش آموزان به خاطر فقیرتر تحصیل میکردنند جناب وزیر شما که متخصص اقتصادنیستی بفهمی کرونا حداقل دربخش آموزش وپرورش چه پولی به خزانه واردکردن. مدرسه پول ثبت نام گرفته چه خدماتی داده معلم باهزینه خودش اولیه باجیب خودش، قسم می خورم آرزومیکنی ای کاش ازروز اولم به وزارت کرونا اومده بود جناب خان موفقیت خودت دراحمقی من معلم ودیگرعزیزان هم کارم بدون، واینم بدون ماهم خدای داریم ازاون دسته افرادی هستی که بازبون چیزی میگی وبااشاره خلاف اون
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    اگه ما کرونا بگیرم جوابگو ما چه کسی هسخ
  • محسن IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    1 0
    مردم جان بچه هاشون رو از راه نیاوردن که حضوری بی حضوری فقط انلاین این فکر مسخره رو از سرتون دور کنید
  • فاطمه زهرا پهلوان IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 1
    آقای حاجی میرزاهی لطفا مدارسو واسه ترم اول باز کن ولی زور در میون ضمنا اگه کسی مریض شد به خدا به گردن توهه
  • سیروس IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    1 0
    برو بابا خودتی کی بچشو میفرسته مدرسه اخه تو این وضعیت خودت میفرستی اخه
  • قاموس IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    دولت تذویر و فریب .این تا مارو نکشه دست بردار نیست خودش تو حجله نشسته میخواد مارو سپر کنه .
  • عبدالله۹۲۵۳ IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    واقعا تاسف داره مملکتی که این وزیرش باشه باید فاتحه اش و خوند.آیا بچه تو هم میره مدرسه ؟؟؟
  • محمود صادقی۰۹۱۱۱۶۹۲۸۱۴ IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 1
    سلام به نظر بنده دبیر قران لازم می دانم امتحانات نوبت اول حضوری برکزار شود تا حق به حقدار برسد ضیف وقوی متمایز شوند از جهت درسی نمرات واقعی داده شود به دانش اموزان
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    من نمیفهمم خودش بچه نداره ؟ چرا اخه انقدر بی رحمید؟ چرا دوازدهمی باید حضوری امتحان بدن چه توقعی دارین واقعا!
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    امتحانات دوازهمی هاهم باید غیر حضوری باشه همونطور که شما وزیر ووزرا جونتون دوس دارید مام دوس داریم
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 1
    ما که مدرسه رفتیم و کلی درس خوندیدم شدیم این!!!!!! حالا این بچه ها که نه معلم می بینن نه مدرسه همش مجازی <<<<<< ببین چی بشن
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    آقای وزیر آموزش وپرورش رئیس جمهور حاضر نیست درمجلس که تمام پروتکل های بهداشتی رعایت می شود قدم بگذارد و همیشه می گوید ستاد کرونا گفته نباید بروی حال شما می خواهی ما پاره هایتنمان رابه مدرسه بفرستیم مرگ برای همسایه حق است تورابخدا ببه شعور مردم توهین نکنید معلمها ودانش اموزان گوشت قربانی هستند راست میگی اینترنت را رایگان کن تا کیفیت اموزش بالا برود
  • خانم بوربور IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    سلام ما شهرما ورامین هست هم مدرسه پسرم بخاطرکرونا تعطیل کردن هم گوشی ندارم هم انلاین بهش درس یاد بدهد هم کلاس پنجم هست هم من مادرش هستم هم ناشنوا هم پدرش ناشنوا هستن هم مشگل مالی خیلی داریم دوتا دخترم سرکارمیرن بخاطر گرایه خونه صبح میرن سرکار شب برمیگردن اصلا 1ساعت وقت ندارن به برادرش درس یادبدهد هم مغلم مدیرش گفته صبرکن بهت خبرمیدم الان شده 9 ماهه هنوز خبری نشده خب من چکارکنم خواهش میگنم اموزش پرورش کمکم کنید پسر بخاطردرس استرس مریض شده ک
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    1 0
    نه آموزش مجازی مشکل نیست
  • پرهام خاجی IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    از شما این قدر دان میاد که نگو بابا خطرناک چرا نمی فهمید این همه آدم میمیرن داره اون آدم بزرگا ما بچه ها که هیچی
  • IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    این آقا که به آموزش حضوری اصرار دارد آیا از وضعیت زندگی مردم جنوب شهر خبر دارد؟ چرا رئیس جمهور یا برای تقدیم لایحه بودجه به مجلس نرفت؟
  • هستی IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    واقعا که بنظر من با این روشی که دارن تو انلاین درس میدن اگه بخوان امتحانارو حضوری برگزار کنن برای هر مقطع تحصیلی سخته
  • تا IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    چطور وزیر جای انقدر مهم شدرو دادن بشما
  • IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    یه کلام چوب خدا صدا نداره اقای وزیر
  • سام IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    واقعا اصرار به چی دارن مگه مردم از جون بچه هاشون سیر شدن متاسفم برای تصمیمات نادرست همیشه تون
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    2 0
    آقای حاجی میرزایی خواهش میکنم خواهش میکنم به جان عزیزتان نفرماییدکه دانش آموزان حضوری درمدرسه حاضرشوند.به خداهمین الانشم پدرومادرادارن ازاسترس ونگرانی میمیرن.شمادیگه نمک به زخمشون نپاش.کمی فقط کمی حال مردم درک کنید.
  • فاقد نام IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    1 0
    مدارس آنلاین امتحان حضوری
  • علی IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    سلام انگار سرتون به سنگ خورده که الان فهمیده اید کلاس های آنلاین به درد نمیخوره به خدا بچه ها ومادران معتاد اینترنت شده اند خدا میدونه تو این گوشیها چی میگذره به بهانه درس خوندن درس دادند اون اتفاقاتی که نباید بیفتد افتاد کلاس آنلاین تعطیل کنید درس نمی‌خونند بفریادمردم برسید فقط بهانه پیدا شده
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    ای وای
  • علی IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    سلام انگار سرتون به سنگ خورده که الان فهمیده اید کلاس های آنلاین به درد نمیخوره به خدا بچه ها ومادران معتاد اینترنت شده اند خدا میدونه تو این گوشیها چی میگذره به بهانه درس خوندن درس دادند اون اتفاقاتی که نباید بیفتد افتاد کلاس آنلاین تعطیل کنید درس نمی‌خونند بفریادمردم برسید فقط بهانه پیدا شده یه خانواده به نون شب محتاج باید گوشی بخرد کلاس های آنلاین بایدتعطیل بشه حاجی میرزایی باید یه فکری باید بکنه کسی که نهضت درس میداده چطور میتونه ابتدایی یا رده های بالاتر درس بده واقعا متاسفم
  • IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    اگه یکی از خانواده ها بچشو از دست بده بخاطر این امتحانات حضوری یا مجازی شما اونموقع چطور جواب گو میشین
  • IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    ۳ ۴ ماه غیر حضوری درس خوندیم الان میخواین حضوری امتحان بدیم این قیمت مرغ نیس کع هی عوضش کنی جون ادمه
  • IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    یکی ب این حالی کنه طرف باید زنده باشه تا تحصیل ب دردش بخوره
  • تیام IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    یعنی چی اخه.الان من پایه دوازدهم هستم.جونم واسم مهمه نمیخام تو کرونا مدرسه برم و امتحان بدم . شاید من نمیخام کنکور بدم .باید جونمم از دست بدم.لطفا مدرسه رو غیر حضوری کنید.امتحانای دی و نهایی رو غیر حضوری کنید.حتی الانم هیچکدوم از دانش اموزا راضی نیستن به مدرسه برن. پس لطفا امتحانات نهایی هم غیر حضوری کنید.تا ما بچ ها مجبور نشیم خودمون .نیاییم امتحان بدیم . به شدت با حضوری بودن مدارس مخالفمممممممممممممممم❌❌❌❌❌❌❌❌
  • امیر حسین IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    1 0
    غیر حضوری
  • رها IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    حاجی میرزایی چه غم بچه ها و یا معلمین را دارد. فدای سرش چیزی که ارزشی ندارد جان آدم هاست برای جناب وزیر
  • مهدی IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    من دبیرم. اول سال چندتا ازدانش آموزانم کرونا داشتن اگر مدارس بازشوند فاجعه میشه..
  • محمد حسن IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    2 0
    اگه شعور داشتید این حرفا را نمیزدید تو خونه حریف بچه هاتون نمیشد بعد دنبال مقصر می گردید اونم معلما وقشر زحمت کش نگرانی معلم خصوصی برای بچه ات بگیر نزار بره مدرسه
  • IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    وقتی ریس جمهور نمیاد تو مجلس از ترس کرونا بعد میخوان بچه های مردم رو بکشونن مدرسه
  • IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    وقتی که ریس جمهور از ترس کرونا تو مجلس نمیاد رو چه حسابی بچه ها برن مدرسه
  • امیر محمد نظری IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    3 0
    مردم میخوان کرونا زود تموم شه بره شما با این کاراتون دارین کرونا رو بدتر میکنید . واقعا که متاسفم براتون
  • ایرانی IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    سلام مدارس غیر انتفاعی متعلق ب لصحاب و انصارشون در حال ورشکستگی ن.
  • نیایش IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    2 0
    لازم نکرده بچه ها چ گناهی کردم ک شما مدارس رو تعطیل کردین الان دستی دستی میندازین توی کرونا حالا اگر خودت بچه داشتی مدارس رو باز میکردی؟؟؟
    • حسین IR ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      0 0
      من که نمیزارم بچم بره
  • IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    من پایه دوازدهم تجربی هستم وبیماری زمینه ای دارم که بیماری ام قلبی وعروقی است با این کرونا نمیتوانم بروم مدرسه
  • IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    اقای حاجی میرزایی شماحق نداریددرموردفرزندان ماتصمیم بگیریدمافرزندانمان رابه مدرسه نمیفرستیم
  • عبدالله IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    سلام. معلم هستم.طرحی را در اول سال تحصیلی با الحسینی مدیر شاد و اسماعیلی معاونت اجرایی ایشان مطرح کردم که کارایی شاد را در دو حالت حضوری و غیر حضوری بودن مدارس تکمیل و ارتقاء می داد با اینکه طرح را خوب ارزیابی کردند ولی از اجرای آن خودداری کردند و نتیجه این شد که ملاحظه می فرمائید.والسلام.
  • ناشناس IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    وزیراموزش پرورش بچه شو بفرسته مدرسه ماهم بریم
  • خسروپشنگ IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    من راضی نیستم فرزندم به مدرسه برود چون هیچ یک ازنکات ایمنی رعایت نمیشه ومیگویند دولت بودجه نمیده ولکل نداریم وضدعفونی نمیشه
  • محسنی IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    2 0
    با سلام احترام آقای حاجی میرزا یی شما که پیر شدیم آب از سرتون گذشته لااقل دست از سر ما برداری من سه تا فرزند دارم تا اطمینان کامل نداشته باشم نمیفرستم یک سال بچه درس نخونده چی میشه درس مهم یا جان بچه ؟؟؟
  • IR ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    یک سال امتحان نگیریم میگیرین. بعد یک سال انقدر امتحان بگیرین که در بیاد باشه.
  • FR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    الان نه که واکسن انفلو انزا توزیع شد و واکسن کرونا قراره مثل کشورهای دیگه به مردم زده بشه الان موند فقط مسئله اموزش حضوری
  • IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    ایشون اگه قصد باز کردن مدارس را دارند مدارس رو تجهیز کنن نه این که فقط اسرار کنه به بازگشایی مدارس وقتی مدارس حتی به معلم ها ماسک و الکل نمیدهند چطور میخوان سلامت دانش آموزان را تامین کنن
  • ⁦༼ つ ◕‿◕ ༽つ⁩ IR ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    منم سال پیش نهم بودم فکر میکردم با اومدن توی سایت ها و نوشتن اینکه مدرسه ها حضوری نشن و امتحانات مجازی به گوش اون ها فرو نرفت و در خرداد ببخشید که تین حرفو میزنم مثل مارو اوردن مدرسه و از ما امتحان گرفتن و بیشتر بچه ها افتادن چون فکر میکردن امتحانات غیر حضوریه عزیزان مثل من فکر نکنید برید سر درس هاتون این حرف منو جدی بگیرید امیدوارم موفق بشید.
  • IR ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    ایشون جز استرس کاری بلدهستن
  • IR ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    ایشون جز استرس کاری بلدهستن
  • . IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    من خودم یه دانش اموز هستم و واعقا میگم بچه ها که وارد مدرسه میشن نا خوداگاه نزدیک هم میشه وباهم حرف میزنن بعد چطور میخاین حصوری کنید حداقل یه جواب درست بدید ما الان گیج شدیم چون نمیدونیم ازمون ها حصوریه یا انلاین یه جواب درست بید لطفا
  • . IR ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    شاید یکی از بچه ها کرونا داشته باشه بعد بیاد سر جلسه امتحان بده بعد شما میگید مردم از خونه نیان بیرون با این کار هم بچه ها وهم والدین مجبورن که از منازل خارج شن حتی اگر توی هرکلاس ۴ نفر بزارید که امتحان بدن با رعایت تمامی موارد ولی بازم امکان داره بچه ها ویا حتی والدینی که بچه هارو جا به جا میکنن بیما شن
  • هستی آسترکی IR ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    تو را قران مجازی کن
  • IR ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    2 0
    آقای. حاجی.میرزایی... .... ممردم بچه هاشون را از سر راه نیاوردن... ... . یک سال عقب بمونن..... دانشگاه. دو سال تعطیل بود چی شد دوباره راه افتاد....... سلامتی. مردم مهمتر از یاد گیری است...... .. لطفا... یه خرده فکر کنید
  • حسین IR ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    من اسم دارم مشکل تفنسی دارم ینی اگه باز کنیو برم کورنا بگیرم صد در صد میمیرم من هر موقعی سرما میخورم نفسم بالا نمیاد اگه کرونا بگیرم بمیرن کی جواب گوه
  • IR ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    میخوان کشتار زیاد بشه و هر کاری که میخوان بکنن و در تن ما رویال و سکوت بزارن مدرسه باز بشه ما میگیریم الی بچه ها شون کرونا بگیرن
  • بی نام IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    تعطیل مدارس به معنی متوقف شدن نیست پایه بچه ها رو محکم کنند با تکرار دروس الان بچه ها وخانواده ها انقدر استرس وبهشون وارد میشه که حد نداره نمیدونم این چه جور باید به اقای وزیر بفهمونن که این کار به ضرر بچه ها هست با پایه ضعیف میرن بالا .با چشم ضعیف .با سردردهای مکرر .فشارش استرس ولی اقای وزیر گوشش هم بدهکار نیست
  • شهروند این شهر IR ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    دولت بی تدبیر و نا امید شما افتضاحاتش تمامی ندارد، این اشتباه است که حتی امتحانات هم حضوری باشد، تا زمانی که خودتان دار فانی را بدلیل ابتلا به بیماری وداع نکنید متوجه نخواهید شد،، دانش آموز نهم یا دوازدهم در نظر شما انسان نیستند جناب به وزیر؟؟
  • علیرضا قدیری IR ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    وزیر اموزش و پرورش ایا راضی است در مورد فرزند خود ریسک کرده و او را به مدرسه بفرسته ایشان واقفند که اگر دانش اموزی کرونا گرفت تمام بتگان و پدر و مادر و خواهر و برادر او نیز میگیرند پس چرا ایقدر بیخیالند26
  • IR ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    0 0
    امان از لجبازی این وزیر
  • FR ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    0 0
    یا خدا این چه اصراری داره ول کن هم نیس.انگار نه انگار که وضعیت شهر ها قرمزه..‌الان شرایط جوریه که باید مراقب باشیم بیمار نشیم اونوقت شما حرف از حضوری میزنید کی دلش میاد بچشو بفرسته حضوری با این اوضاع؟؟؟
  • دانش اموز IR ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    0 0
    براچی کلاس نهما حضورین اخه این چه کاریه من تو این کرونا تا حالا جایی نرفتم که نگیرم حالا می خواید امتحان ترمو حضوری کنید که هممون بگیریم شما می خواید نسل ما رو نابود کنید واقعا واستون متاسفم تازه اموزش مجازیتونم خوب نیست سه ماهه مدرسه شروع شده دارن کتابو تموم می کنن اروم تر و واضه تر درس بدید تا یاد بگیریم هنوز یه درس نداده میره درسه بعدی اخه این چه بلاییه دارید سره ما دانش امزا در میارید
  • الهام IR ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    0 0
    سلام بله درسته هیچی جای تدریس حضوری رو نداره ولی تواین شرایط نه من خودم بک مادرم با ۳ فرزند که ۲ تا دانش آموز کلاس ۷ و ۴ هستن و یک بچه کوچک ۱ ساله واقعا ناراحتی اعصاب گرفتیم واقعا معلم میاد درس ۲ هفته رو یه فیلم مزخرف که اصلا تدریس خوبی نیست رو میفرسته و ۱۰ دقیقه بعدش هم پرسش کلاسی اگه بچه ای هم بلد نباشه راحت توهین میکنه ولی واقعا معلم پسرم که کلاس ۴ هست هر روز بنده خدا کلی فیلم از تدریس خودش میگیره و میفرسته یعنی حدود ۳ ساعت پای گوشی هستیم ولی اون کلاس ۷ کلی مشکل داریم زبان که فقط با بچه ها مکالمه کار میکنه و فارسی هم انگار اینا کلاس اولی هستن ۱۰ بار ۱۰ بار میگه مینویسن یعنی معلماشون هم مثل گفته وزیر بدرد نخور هستن لطفا کلی فکر کنید چون بچا ها هم دارن اعسرده میشن
  • IR ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    0 0
    به هیچ عنوان حاضر نیستم دخترم حضوری مدرسه‌ برود با این شرایط همین انلاینی را به نحو احسنت معلمان انجام بدن ممنون میشیم‌ جان فرزندانمان برای ما مهمتر از درسه حالا نوبت بچه ها شده جانشان به خطر بیفتد لطفا رسیدگی کنید برای امتحان های حضوری دی ماه
  • احمد علی حسینی ریک IR ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    1 0
    سلام. حضوری برای پایه های اول و دوم باید باشد
  • IR ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    0 0
    باسلام ممنون وسواس واقعا پسرمن پارسال که اول بود متوجه نشده وامسال کلاس دوم برای مناسب ندارد
  • سعیده IR ۰۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    0 0
    به هیچ عنوان حاضر نیستم بچه ام را به مدرسه بفرستم جناب حاج میرزایی اول شما اموزش انلاینی رو به معلما یاد بدید بعد لینک بزارن بچه تا میاد جواب بده سریع لینک میبنده و نمره نمیگیره یه کم اگه وجدان دارین مدرسه ها رو باز نکنید من یه دختر دارم جونش برام مهمتر از درسش یکسال عقب بیفته سلامتیش مهمتره آقای حاج میرزایی این کار را بکنید باید فردا پاسخگویی تمام خانواده ها باشین
  • ن IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    0 0
    کاش به جا حاج قاسم،،، تو میرفتی، یه سر به غ دولتی ها که نمیزنی، اونا سوار اسب می‌تازند،، فقط نشستی اُردر،، صادر میکنی.
  • اسدالله IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    0 0
    چرا مدرسه ها شروع نمیشن ما که واقعا از طریق شاد هیچی نمیفهمیم
  • Elham Sharifi IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    1 0
    سلام چرا شما درک نمیکنید تو این شرایط بهرانی؟ الان اگه بریم مدرسه ما که نمی‌دانیم چه کسی به کرونا مبتلا شده یا نه پس لطفاً امتحانات را مجازی کنید
  • سید حسن محسنی IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    0 0
    اگه غیر صضوری بود بهتر بود برای سلامتی
  • محمود رافع شیخی IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    0 0
    طرح شما باعث مرگ خوشه ای میشود زیرا دانش آموزان قادر به اجرای پروتکلها نیستند
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    1 0
    همکاران شماالان دوسال هست درحال استراحت ومرخصی هستن مردموگیرآوردی درایت وضیعیت
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    1 0
    چرا با جون بچه های مردم بازی میکنین مگه بچه ها اسباب بازی شما هستن من خودم دانش آموز هستم روز های اول مدارس که باز شد تو مدرسه کرونا گرفتم و تا دم مرگ رفتم حالا خود دانی نباید باز کنید
  • سعید IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    1 0
    شما میگی با رعایت پروتکل ها اونوقت از مدرسه ها خبر داری یه مدرسه که پول نداره مایع دستشویی خیره چطور میتونه برای ضد عفونی و ماسک هزینه کنه شهریور که مدرسه رفتم هیچکس رعایت نمی کرد حتی مدرسه هم میز و صندلی هاش رو ضدعفونی نمی کرد اگه اتفاقی برای خانواده های ما رخ بده شما که از هیچ جا خبر نداری میخوای جواب بدی در ضمن مگه دانش آموز های ۹ و ۱۲ با پایه های دیگه فرق میکنن شما که میخواید ترم دوم رو حتما حضوری کنید دیگه نیازی نیست ترم اول هم حضوری باشه و شرایط و برای ترم دوم داغون کنی
  • محمد رضا IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    0 0
    سلام من خودم دبیر کاردانش هستم راست میگه اموزش مجازی در این مقطع و برای درسهای مهارتی واقعا غیر ممکنه ولی به نظرم جون بچه ها مهمتره و در این شرایط تصمیم گیری واقعا مشکله خدا کنه هر چه زودتر این بیماری ریشه کن بشه
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    3 0
    حاجی میرزایی وقتشه بازنشسته بشی
  • پ IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    1 0
    لطفا غیر حضوری بگیرید و گرنه وضعیت از الان صد برابر بد تر میشه خب کلاس هایی که مهم هستن رو حضوری بگیرید شما فکرشو بکن اگه یه نفر تو کلاس کرونا داشته باشه همه میگیرن و به خانواده و عزیزشون هم انتقال میدن لطفا غیر حضوری کنید ما به هیچ نهادی اعتماد نداریم جونمون از سر راه نیاوردیم که
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    0 1
    مثلا مدرسه هم حضوری بشه بچه هاچی یاد گرفتند که بخوان امتحان بدن اگر مادرا معلمند پس معلما کی اند توروخدا جمع کنید این بساط رو بچه ها اصلا درس نمیخونند مادرا دارند جاشون درس میخونند هشدار برای ۱۰ سا دیگه که باید دکتر ومهندس از خارج بیارین آقای وزیر
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    1 1
    من که حاضر نیستم بچم را به مدرسه بفرستم همین بی تدبیری ها را کردن که امار کرونا اینقدر بالا رفته و نمیتونن مهارش کنن .اونا که بچه ها ومعلمها را میخوان بزور دور هم جمع کنن تو مدرسه پس دیگه چه دلیلی داره مغازه ها و پارکها تعطیل باشه پس همه را باز کنن دیگه .نمیشه که این ور بام تابستون اون ور بام زمستان .
  • ناشناس IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    0 0
    وزیر آموزش و‌پرورش اصلا ب فکر جون دانش آموزان نیست و نمیدونم چه اصراری برای حضوری گرفتن امتحانات داره
  • نیلوفر باقری IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    0 0
    سلام من یک دانش آموزم باوجود شرایط سخت کرونادرس خواندن در گوشی بازهم از یادگیری علم عقب نمی کشیم به تلاشمان ادامه می دهیم من پایه دوازدهم هستم ما با شرایط کنار اومدیم شرایط سختی برای درس خواندن ما اما ما بازهم بااین شرایط امید داریم من می توانیم ما از آموزش حضوری وحشت داریم درکلاس معلوم نیست کی ناقل بیماری باشد کسی نمی داند ناقل شده یا نه لطفااا اگرسلامتی دانش آموزان وخانواده شان ومعلمان براتون مهم آموزش حضوری نکنید ماباشرایط سختی که داریم کنار اومدیم اما نمی خواهیم سلامتی یمان به خطر بیفتد
  • نیلوفر باقری IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    0 0
    سلام من یک دانش آموزم شرایطی که ما الان هم هستیم خیلی سخته اینکه با گوشی درس بخونیم سختی های خودش را به سختی های خودش رو داره اما ما تلاش می کنیم تا بتونیم درسمامون یاد بگیریم من پایه دوازدهم هستم کنکوری هستم ما شرایطی شرایط سختی که داریم و کنار می آیم اما از کرونا وحشت داریم کلاس کسی نمیدونه ناقل به بیماری هست یا نه اگه سلامتی دانش آموزان و خانواده شان معلمان برای تان مهمه اینو بدونید که ما از اینکه سلامتی مان در خطر بیفته ناراحت هستیم و وحشت زده ما با شرایط کنار می آیم اما نمی‌خواهیم سلامتی مان به خطر بیفتد
  • اصغر کلفت IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    0 0
    بازش کنید بهتره
  • دانش آموز IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    0 0
    سلام من یک دانش آموز هستم لطفاً سلامتی دانش آموزان خانواده شان به معلمان را در نظر بگیرید در یک کلاس کسی نمیدونه ناقل بیماری شده یا نه لطفاً سلامتی ما هم در نظر بگیرید ما شرایط سختی که داریم و قبول میکنیم اما نمی‌خواهیم سلامتی مان به خطر بیفتد
  • محمدجواد IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    0 0
    من اصلا موافق نیستم .بفکر این نیستید که اگر مدرسه ها باز بشه کرونا بیشتر آدم میکشه.من خودم یک بار تو فصل کرونا آنفلانزا گرفتم خیلی بده ،به بغکر مردم هم باشید شما که همش داخل خونه هستید ،این ماییم که میریم و مریض میشیم .و اگه کسی بمیره گردن شماهاست که تو خونه نشستین و همین جوری حرف میزنین ،یکم بیاین بیرون ببینین چه وعضیه یکم اخبار نگاه کنین چقدر آدم مرده،من کاملا مخالفم.
  • امیرحسین IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    0 0
    ترو خدا این مدرسه ها رو باز نکنین باز آمار مبتلا ها میره بالا با حضوری کردن مدرسه ها زندگی دانش آموز ها رد به خطر می ندارید انقدر کاری بی سواد رو نکین همه جای دنیا آموزش مجاز
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    0 0
    بازم یه استرس جدید ب خانواده ها .بس کنید تو رو خدا. مگه آقای روحانی پاشو گذاشت توی مجلس کک ما بچه هامون رو بفرستیم ب کلاس خدایا خودت ب داد این ملت برس.
  • IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    0 0
    حاجی میرزایی خیلی مدرسه غیرانتفاعی داره میخوادحضوری بشه که نخواد چیزی از پولهایی که ازمردم گرفته را پس بده ،اون خانواده هایی هم که میگن حضوری بشه از دست بچه‌ها شون خسته شده اند فقط میخوان که بچه‌ ها خونه نباشن.حاجی میرزا لطف کن حق التدریس ۹۸تاحالا را پرداخت کن ،مامریض داریم ،بچه‌ها مون گرسنه هستند.
  • # امتحان حضوری نمیدهیم IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    0 0
    یعنی چی ن اینترنتادون خوبه ن سایتا ن شاددون واتساپ ب اون خوبیم ک گفتید استفاده نکنید منم برادر کوچیک دارم کرونا گرفت کی میخاد پاسخگو باشه اونم با این بیکاری و بی پولی
  • ی نفر IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    0 0
    واقعاا ک ما هیچ چیزی یاد نگرفتیم ک بخایم حضوری امتحان بدیم هیچی هیچی هیچی فقدم داریم نمره پایین میگیزیم بفهمید ی ذره منم هیجا نرفتم و باید بگم افسردگی ام گرفتم حالا بخاطر ی امتحان*^%$$من برم کرونا بگیرم
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    0 0
    جناب حاجی میرزایی شما خیالتون از بابت عزیزا تون راحته نزارین عزیزای ما جلو چشممون اتفاقی برایشون بیافتد بچه ها مون دو سال از درس عقب بیافتند بهتره تا براشون خدای ناکرده اتفاق بدی پیش بیاد
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    0 0
    اگر قرار باشه این نوع بیماریها دائمی باشه مگه میشه با آموزش مجازی سواددار شد؟ آموزش میلیونها دانش آموز قربانی راحت طلبی بعضی معلمین شده که کمپین میزنند برای تعطیلی مدارس. ازجانب اولیا طرفداری از تعطیلی مدارس میکنند ولی در واقع به فکر استراحت و راحتی خودشون هستند
  • رفیع حدیدی زاده IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    0 0
    سلام مسلم هست که حق با جناب وزیر می‌باشد،کلاسهای حضوری منافع زیادی از نظر تشکیل شخصیت فرزندانمان بهمراه دارد،ولی الان چند روزی هست که مادر جوان یکی از شاگردان دبیرستان دخترم متاسفانه بعلت ابتلاء به کرونا فوت نموده،و دوتا از همکلاسی های دخترم مبتلا به کرونا شده اند،که یکی از آنها در بیمارستان بستری شده است.و از قرار جدیدا مرخص شده است.
  • نسترن IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    0 0
    ما بچه هامون رو به مدرسه نمیفرستییییییم حتی اگر یک ستل مردود شوند
  • IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    0 0
    مگه ماحضوری درس خوندیم که حضوری امتحان بدیم؟!
  • نسترن IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    0 0
    مادرتعجب هستیم ک پرسنل بهداشت ۲۴ساعته با بیماران کرونایی زندگی می کنن کار درمان انجام میدن بی منت!!!ولی تا بخوان مدرسه وکلاس دایر بشه معلمانان هزارتا چرت پرت می نویسن تا مبادا بیان سرکار؛؛؛ ازبیکاری وراحت خوابیدن خسته نشدید!!!؟؟؟؟ گناه بچه کلاس اولی ما چیه ک از یادگیری محرومش کردید ویکسال باید دیر تر تحصیل شروع کنه!!مجازی برای معلما خوبه برای دانش اموز مفت نمی ارزه
  • مصطفی IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    0 0
    سلام.فقط حرف خوب بلدی بزنی!!! عمل صفر. مگه کسی دیگه به شما اعتماد داره بیشتر جنابعالی
  • امیر IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    0 0
    ببخشید با عرض معذرت جناب وزیر که نمیخواهد دنبال تخت بیمارستان یا دارو باشد یا معاشش هم به خطر بیافتد دغدغه ای ندارد مثلاً اگه خدای ناکرده هر دانش آموز ناقل باشد یا والدین یا اولیا چه فاجعه ای رخ می دهد
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    1 1
    لطفا مدارس رو حضوری کنید اگه شرایطشو دارید مجازی پر شده از تقلب، برای فناوری از اینترنت برای ریاضی معلم برای درس های دیگم کتاب
    • سلام IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
      2 0
      مخالفم
    • IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
      0 0
      اره همین ما یه هفته دیگه امتحانات ترم اول و داریم حضروری کنن ینی چی اخه این جرف شما حتما تدریس مشکل داره که تقلب میکنن بچه ها
  • هلیا IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    0 0
    دانش آموز بودن جرم نیست ما برای یادگیری درسا نیار به تمرین و تکرار داریم که این الان با نحوه ی اموزشی غلط شما اتفاق نمی افته واقعا برای چی اینقدر سرعت تدریس ها بالاست مهم درس دادن شماها نیست مهم یادن گرفتن ماست خدا رو شکر هر روزم یه چیز جدید میگید امتحانا حضوریه واقعا ینی چی مگه ما حضوری درس خوندیم که حضوری امتحان بدیم
  • امیر IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    0 0
    ول کنین توروخدا چه حضوری مگه بچمونو ازسرراه پیدا کردیم سخت نبودکه امسال مدارسو حذف میکردن میذاشتن بچه هامون یکسال دیر دکترمهندس بشن أه
  • IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    1 0
    هروقت رئیس جمهور اومد از کاخش بیرون ودر جمع حاضر شد ما هم بچه هامون رو به مدرسه می فرستیم .
  • ...... IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    0 0
    دوازدهمی هارو که اصلا کسی درک نمیکه
  • یک بیچاره IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    0 0
    من ترن اول ریاضیات ۱۹.۷۵گرفتم حالا دوباره که امتحانه ۱۰.۵شدمبقران سخته که مدارس مجازی اماحان حضوری امتحاناتی که حتی با مداری حضوری هم سخت هست.تازه ما مدرسه تیز هوشان درس میخونیم که روزی صد بار ارزوی اینو میکنم که ای کاش قبول نمیشدم هفته ای ۴ تا امتحان میگیرن میخوان چیزی هم یاد بگیریم. با یکم تدبیر و تفکر میتونیم مثل خارجی ها بدون مشکل درس بخوانیم نه ما که هفته ای باید اینترنت بخریم بریم سر کلاس انلاین یا لایو بعد یکی گوشی نداره و...
  • .... IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    0 0
    عجب!!!
    • Zahra KR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
      0 0
      به نظر همه یک جورایی درست میگن چه اونایی که از جان بچه هایشان میترسن حق دارن وچه اونایی که از اینده تحصیلی بچه ها ولی با این روش مجازی واقعا سخته برای بچه ها وخانواده ها آقای وزیر اگه امسال کلا مدارس تعطیل میشد چه اتفاق خاصی میفتاد که چه ۱۸سالگی دیپلم بگیرن یا۱۹ سالگی به کجابرمیخورد واقعا فکرمیکنین بچه ها امسال همه دانشمند شدن
    • رضا IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
      0 0
      باعرض سلام وخسته نباشی خدمت مسولین آموزش و پرورش آموزش همراه بااضطراب و وترس ازکرونا هیچ سودی جزضررندارد
  • فرشته ایزانلو IR ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    0 0
    کاملا مخالفم با جون بچه های مردم بازی،میشه اگه کلاس های درس حضوری باشه مخصوصا دبستانی ها آیا رعایت میکنند ؟؟شاید مدارس غیر انتفاعی ک تعداد کم هست رعایت بشه اما دولتی اصلا امکان نداره
  • ... IR ۰۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    0 0
    امتحان حضوری اشتباه اشتباه اشتباه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس