کد خبر 1152332
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳
اظهارات کومان پس از شکست بارسلونا

سرمربی بارسلونا پس از شکست مقابل کادیس با رسانه ها صحبت و اعلام کرد توضیح اتفاقی که افتاد سخت است.

به گزارش مشرق و با نقل از آس، بارسلونا در هفته دوازدهم لالیگا ۲ بر یک مغلوب کادیس شد. رونالد کومان پس از بازی گفت: توضیح گل هایی که دریافت کردیم سخت است. می تواند به خاطر عدم تمرکزمان باشد. در جریان بازی زمانی که توپ را  در اختیار نداشتیم جنگنده ظاهر نشدیم. توضیح این که چگونه گل دوم را دریافت کردیم سخت است.

بارسلونا اکنون ۱۲ امتیاز با صدر جدول لالیگا فاصله دارد. سرمربی هلندی در رابطه با از دست دادن شانس قهرمانی اظهار کرد: این یک گام رو به عقب بود. پس از یک نتیجه ناامید کننده باید به این شکل دید. فاصله ۱۲ امتیازی خیلی زیاد است اما باید ادامه دهیم. اگر عملکردمان بهتر نشود و همچنان ثبات نداشته باشیم دیگر حرفی برای گفتن نخواهیم داشت. 

بیشتر بخوانید:

فاجعه دفاعی بارسا؛ خاطرات آنفیلد زنده شد +عکس

سرمربی بارسلونا افزود: ما با هم پیروز می شویم و با هم شکست می خوریم. نمی توان از بازیکنان انتقاد کرد. همه بارسا هستیم و برابر کادیس بازی خوبی به نمایش نگذاشتیم. باید آن را بپذیریم. 

کومان در پایان گفت: خیلی بالا و پایین داریم و عملکردمان ثابت نیست. در شروع خوب ظاهر می شویم اما در جریان بازی به حریف فضا می دهیم. زمانی که توپ را در اختیار نداریم خیلی اشتباه می کنیم. این مساله به همه تیم برمی گردد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس