کد خبر 1150163
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸

در صنایع مختلف از دستگاه‌های پرکن به طور گسترده‌ای استفاده می‌شود. دستگاه‌های پرکن مایعات برای پرکردن مایعات در ظروفی با اشکال و اندازه‌های مختلف استفاده می‌شوند. انواع مختلفی از دستگاه‌های پرکن برای پرکردن انواع مختلف نوشیدنی‌ها، آب‌میوه‌ها و مواد دارویی و موارد دیگر استفاده می‌شود. این دستگاه‌ها دقت در پرکردن ظروف را افزایش می‌دهند و محصولات را با مقدار دقیق بارگیری می‌کنند.

چرا باید از دستگاه پرکن مایعات استفاده کنیم؟

دستگاه پرکن مایعات اتوماتیک بدون نیاز به حضور نیروی انسانی زیاد وظیفه پرکردن محصول را برعهده دارد که این چرخه مزایای زیر را برای شرکت حاصل می‌کند:

سازگار و قابل‌اطمینان هستند

استفاده از دستگاه پرکن خودکار عدم قطعیت را در روند پرکردن از بین می‌برد. اگر به دنبال پرکردن سطح و یا پرکردن حجم به‌صورت کاملاً دقیق باشید، دستگاه اطمینان حاصل می‌کند که فرایند پرکردن هر چرخه به‌دقت انجام شود و در چرخه‌های بعد نیز به همان صورت انجام گیرد. این دقت و اطمینان با پرکردن بطری یا ظروف توسط دست قابل دستیابی نیست ولی با دستگاه مناسب برای هر پروژه به‌راحتی قابل دستیابی است.

افزایش سرعت

هنگامی‌که تقاضای تولید به یک سطح مشخص رسید، استخدام نیروی دستی برای پرکردن هر بطری غیرمنطقی است. احتمالاً بارزترین مزیت استفاده از ماشین‌آلات بسته‌بندی اتوماتیک توانایی این ماشین‌آلات در افزایش سرعت است. استفاده از نوار نقاله‌ها همراه با پرکردن مناسب باعث می‌شود تولید نه‌تنها سریع‌تر کار کند، بلکه به طور مداوم کار کند.

تطبیق پذیری بالا

بسیاری از شرکت‌ها از چند بطری برای یک محصول واحد استفاده می‌کنند. تعدادی از شرکت‌ها نیز چندین محصول را بسته‌بندی می‌کنند. در بیشتر موارد، می‌توان یک دستگاه پرکن مایع تولید کرد تا بتواند همه بطری‌ها و محصولات بسته‌بندی‌شده توسط یک شرکت را بسته‌بندی کند. برخی از دستگاه‌ها از تنظیمات ساده برای تغییر از یک بطری یا محصول به محصول دیگر استفاده می‌کنند، درحالی‌که برخی دیگر ممکن است برای تغییر در جایی که اندازه بطری یا ویسکوزیته محصول بسیار متفاوت است، نیاز به زمان بیشتری داشته باشند.

سهولت در استفاده

تقریباً تمام ماشین‌آلات پرکن اتوماتیک مجهز به PLC و رابط کاربری آسان برای استفاده هستند. این رابط از یک صفحه لمسی استفاده می‌کند که به اپراتور اجازه می‌دهد تا زمان‌ها و مقادیر مختلف لازم برای تکمیل هر چرخه را وارد کند. پس از واردکردن شماره‌ها، صفحه دستورالعمل اجازه می‌دهد تا همان شماره حفظ شود. در نهایت، اپراتور به‌سادگی نیاز به واردکردن شماره دستورالعمل در رابط، انجام هرگونه تنظیمات فیزیکی (ریل‌های نقاله، پرکردن ارتفاع سر و غیره) و سپس نظارت بر دستگاه هنگام کار دارد.

دستگاه‌های پرکن مایعات می‌توانند و باید با درنظرگرفتن آینده تولید شوند تا بتوانند حداکثر بهره‌وری را برای تولیدکننده داشته باشند. ما در گروه صنعتی دمیرچی تجهیزات خود را با هدف رشد محصولات مشتریانمان می‌سازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه پرکن مایعات می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

 

مخزن استیل

مخازن استیل دستگاه‌های ذخیره‌سازی هستند که برای نگهداری طیف وسیعی از مواد استفاده می‌شوند. بسیاری از صنایع از مخازن استیل برای نگهداری موادی مانند مواد شیمیایی، گازها، غذا، آب و سایر مواد فله‌ای استفاده می‌کنند. مخازن استیل در صنایع دارویی، غذایی و آشامیدنی، کشاورزی و ... کاربردهای فراوانی دارند.

بیشتر مخازن استیل از دیواره‌های نازک فولاد ضدزنگ به شکل استوانه‌ای یا درام مانند ساخته می‌شوند. اندازه آن‌ها ممکن است از مخازن نسبتاً کوچک (مخازن یک گالنی) تا مخازنی در اندازه‌های صنعتی که توانایی نگهداری هزاران گالن را دارند، باشند. مخازن فولاد ضدزنگ بسته به خصوصیات ماده ذخیره شده، ممکن است به‌صورت عمودی یا افقی قرار بگیرند. شکل اکثر مخازن فولاد ضدزنگ بستگی زیادی به مواد ذخیره شده و فضای اختصاص‌داده‌شده برای نگهداری آنها دارد.

فولاد ضدزنگ به دلیل سهولت استفاده و انعطاف‌پذیری نسبی، مواد مورد علاقه بسیاری از صنایع برای تولید مخازن ذخیره‌سازی است. فولاد ضدزنگ به دلیل توانایی جلوگیری از خوردگی، به‌عنوان ماده ایدئال برای ذخیره مواد خطرناک، به کار می‌رود. فولاد ضدزنگ همچنین به دلیل توانایی مقاومت در برابر دمای شدید بسیار کاربردی است.

اگرچه مخازن استیل ضدزنگ در برابر خوردگی مقاوم هستند، اما همچنان احتمال نشت در آن‌ها وجود دارد. مخازن باید به طور منظم آزمایش شوند تا اطمینان حاصل شود که از نشتی برخوردار نیستند. نشت یک نگرانی قابل‌توجه است زیرا سموم موجود در مخازن قادر به آلودگی منابع آب زیرزمینی و پوشش‌های گیاهی هستند.

موارد اصلی استفاده از مخازن استیل

ذخیره‌سازی آب

 مخازن ذخیره‌سازی استیل به طور مکرر برای حمل‌ونقل آب استفاده می‌شوند. در حقیقت بیش از 150 سال است که از فولاد برای ذخیره و انتقال آب استفاده می‌شود. این در واقع یک کاربرد جهانی است زیرا به دلیل ضرورت در صنایعی همچون کشاورزی، تولید، آبیاری، خدمات حفاظت از آتش و غیره به طور گسترده‌ای مورداستفاده قرار می‌گیرد. همه این صنایع نیاز به داشتن مقدار زیادی آب دارند و مخازن استیل از سالم‌ترین و کارآمدترین روش‌ها برای انجام این وظیفه به دلیل جلوگیری از خوردگی و دوام زیاد مواد هستند.

ذخیره‌سازی مواد شیمیایی

مخازن شیمیایی استیل، همان‌طور که از نام آنها پیداست، انواع مختلف مواد شیمیایی و مخلوط‌های شیمیایی را در خود ذخیره می‌کند. مخازن نگهدارنده شیمیایی اغلب برای مقاومت بالا در برابر خوردگی و محافظت در برابر نشتی استفاده می‌شوند. این مخازن می‌توانند طیف گسترده‌ای از شرایط محیطی را تحمل کنند و حداکثر حفاظت در برابر نشتی را برای ایجاد شرایط ایمنی استاندارد حاصل کند.

استفاده در صنعت کشاورزی

 مشاغل بی‌شماری در صنعت کشاورزی غالباً از مخازن استیل برای بهبود کارایی تغذیه گاوها و دام‌ها استفاده می‌کنند. ازآنجاکه این مخازن به‌هیچ‌وجه باعث خوردگی، حل شدن و آلوده شدن محتویات نمی‌شود، بنابراین بهترین راه ذخیره خوراک دام است که برای سلامتی طولانی‌مدت و همچنین ایمنی حیوانات ضروری است. در طولانی‌مدت، این امر به افزایش درآمدها و صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌انجامد.

گروه صنعتی دمیرچی با بهره‌گیری از نرم‌افزارهای تخصصی توانسته است محصولات خود را مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا تولید نماید. مخزن استیل تولید شده به‌صورت سفارشی خواهد بود و متخصصین ما از آخرین تکنولوژی‌های طراحی و ساخت استفاده خواهند کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه مخزن استیل بر روی لینک کلیک نمایید.


** این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس