کد خبر 1149611
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲
جنگ یمن نمایه

وزیر اطلاع رسانی دولت نجات ملی یمن با تاکید بر اینکه آمریکا باعث و بانی اکثر جنگ‌های دنیا و نابودی ملت‌هاست، از همه آزادگان جهان خواست تا شعار «آمریکا، مادر تروریسم» را ترویج دهند.

به گزارش مشرق، «ضیف الله الشامی» وزیر اطلاع رسانی در دولت نجات ملی یمن و یکی از رهبران جنبش انصار الله روز شنبه در توییتر نوشت، آمریکا مادر تروریسم است.

بیشتر بخوانید:

انصارالله یمن : حملات ما به عربستان حق مشروع پاسخ به تجاوز است

الشامی در توییت خود گفت: «آمریکا مادر تروریسم و سازنده آن است. این آمریکاست که کشورها و ملت‌ها را به بهانه آن نابود کرده است.»

او افزود: «این آمریکا بود که جنگ علیه یمن را از پایتخت خود اعلام کرد. این آمریکاست که یمنی‌ها را با بمب‌های خود قتل عام می‌کند و عناصر القاعده و داعش در صف آمریکا با یمنی‌ها می‌جنگند.»

وزیر اطلاع رسانی دولت نجات ملی یمن گفت: «این آمریکا بود که عراق را اشغال کرد و عراقی‌ها را کُشت و بذر عناصر تکفیری را در این کشور کاشت. آمریکا حامی نخست اسرائیل در همه جرایمی است که این رژیم طی شصت سال در حق فلسطینی‌ها مرتکب شده است. این آمریکاست که تاریخ آن مملو از جنگ‌هاست و نام خود را با خون ملت‌ها لکه دار کرد.»

الشامی از همه آزادگان جهان خواست با شرکت در کمپین فضای مجازی یمنی‌ها،، جنایات تروریستی آمریکا را در دنیا رسوا کنند.

رسانه‌ها و گروه‌های مردمی یمن از فعالان فضای مجازی در جهان و  به ویژه منطقه دعوت کردند تا  از شامگاه شنبه شعار #آمریکا_مادر_تروریسم را در توییتر هشتگ کنند.

«امریکا_أم_الارهاب» و «USMotherOfTerrorism»  به زبان عربی و انگلیسی شعاری است که قرار است از شامگاه شنبه در فضای مجازی هشتگ شوند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    1 0
    سلام.کاملا درست گفتن،همیشه باید اصل مسئله رو دید. نه فرع! کسی که داره با یمن می جنگه در واقع خود امریکا و اسرائیل و غربی ها هستن! هر وقت گروه ها مخالف مردم یمن کم میارن نیرو و تجهیزات ارسال میکنن(مثل ارسال نیرو امریکا در سال قبل،یا ارسال نیرو چند روز پیش انگلیس!) مطمعا انصارالله در مارب داره کار بزرگی میکنه،که در این چند روز اینقدر فشار میخوان بهش بیارن. امریکا(وصهیونیسم) دوست صمیمی شیطان و تولید کننده با کیفیت! پلیدترین فسادها رو زمین.
  • IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    آمریکا ام التروریست الموت ل آمریکا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس