کد خبر 1147851
تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۱

به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه‌ای درباره مدیریت قیمت مرغ در کانال تلگرامی خود نوشت: وقتی سوء مدیریت در تنظیم بازار و صف‌های طولانی برای خرید مرغ در روزهای کرونایی را می بینیم، یاد صف های مشابه در هفت سال قبل می افتیم که به خاطر سوء مدیریت دولت روحانی در توزیع سبد کالا اتفاق افتاد.

خبرگزاری خبر آنلاین که توسط دو مقام دولتی -انتظامی و معزی- اداره می شد، 19بهمن92  در یادداشتی با عنوان «جایزه بهترین کارگردانی برای روحانی؛ در حاشیه چگونگی توزیع کالاهای اساسی» نوشت:

«توزیع سبد کالا باشیوه‌ای که انجام شد،نه یک اتفاق بود ونه عملی که تبعات آن برای روحانی و مردانش غیرقابل پیش‌بینی باشد.

او دقیقا همین ازدحام، دعوا و مرافعه و احیانا له شدن زیر دست وپا- را پیش‌بینی می‌کرد و اصلا آن را برای پیشبرد استراتژی خارجی خود لازم داشت...

روحانی به یک نمایش برای ارائه در جشنواره‌های خارجی نیازمند بود؛ اینکه مردم حاضرند برای چند کیلو مرغ و برنج باهم درگیر شوند.

درست است که روش توزیع چندان مناسب نبود، اما اگر بتوان جایزه فستیوال جهانی را به خود گرفت، به تحقیر چند روزه‌ای که بازیگران آن شدند، می‌ارزید"!!

برخی حامیان دیگر دولت (مانند سربیر نشریه حزب اتحاد ملت)، ماجرای تلخ گران کردن ناگهانی بنزین در آبان سال گذشته را هم جزو همین کارگردانی های ناراضی تراشانه، برای تحمیل مذاکره دانستند.

آیا برای چندمین بار می خواهند با فشار بر مردم، گرفتاری های آمریکای سر شکسته در منطقه را برطرف کنند؟ اگر نه، چرا تدبیر نمی کنند و هر مشکل اقتصادی را به مذاکره با آمریکا حوالت می دهند؟!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    2 3
    تمام این شوک ها از زمانی وارد شد که طرح نابودگری به اسم هدفمندی یارانه ها اجرا شد مصلا قرار بود عدالت برقرار کنه
  • DE ۰۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    2 1
    شاه کلید بازشدن گره ها اینه ، همه نیروهای جوان کاردان و متخصص و با اراده و دلسوز و رئوف، ازشون دسته های جهادی درست بشه و به میدان کار و فعالیت فراخوان بشن و این جوانان خودشان بلدند چطور گره ها رو باز کنن مثل زمان دفاع مقدس. چرا از تجارب طلایی دوره دفاع مقدس برای جهاد مقدس اقتصادی استفاده نمیشه؟
    • IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
      0 0
      از خرداد 1400 میشه ایشالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس