کد خبر 1144906
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۰
اختلاف ۲۰ میلیون مانع بازگشت «نیمار» به بارسلونا شد

مدیر ورزشی سابق باشگاه بارسلونا، فاش کرد: پاری‌سن‌ژرمن پیشنهاد ۱۱۰ میلیون یورویی به اضافه «ژان کلر تودیبو»، «ایوان راکیتیچ» و یک‌سال حضور قرضی «عثمان دمبله» را برای فروش «نیمار» رد کرد.

به گزارش مشرق، به نقل از مارکا، «خاویر بورداس» مدیر سابق باشگاه بارسلونا و معاون «جوزپ ماریا بارتومئو» رییس سابق این باشگاه از پیشنهاد کاتالان‌ها به پاری‌سن‌ژرمن برای جذب نیمار در سال ۲۰۱۹ پرده برداشت. 

وی در جدیدترین مصاحبه خود توضیح داد که این انتقال فقط به خاطر اختلاف ۲۰ میلیون یورویی منتفی شد. او عنوان داشت: ما به پاریسی‌ها پیشنهاد ۱۱۰ میلیون یورو به اضافه تودیبو، راکیتیچ و دمبله را به صورت قرضی پیشنهاد دادیم اما آن‌ها ۲۰ میلیون یورو اضافه‌تر می‌خواستند که به همین دلیل این انتقال ناتمام ماند.

بورداس ادامه داد: ما با نیمار فقط ۲۰ میلیون یورو فاصله داشتیم. پدر نیمار به ما گفت که این اختلاف را جبران می‌کند اما این اتفاق رخ نداد. 

وی همچنین فاش کرد که بارسا در تابستان سال ۲۰۱۷ سعی در جذب کیلیان امباپه داشته است.

مدیر سابق باشگاه بارسلونا در پایان در خصوص آینده «لیونل مسی»، گفت: همه چیز به پروژه‌ای بستگی دارد که رییس بعدی باشگاه همراه خود می‌آورد. آینده لئو در باشگاه به چگونگی دید بارسا در آینده بستگی دارد. اگر او احساس کند که برای آینده شانس موفقیت و پیروزی داشته باشد به طور قطع در این تیم خواهد ماند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس