ادعای عجیب رئیس لالیگا در مورد تأثیر رونالدو بر سری A

رئیس سازمان لیگ فوتبال اسپانیا ضمن اعتراف به ناراحتی‌اش از جدایی رونالدو از رئال مادرید ادعای عجیبی درباره حضور او در سری A مطرح کرد.

به گزارش مشرق، خاویر تباس می‌گوید با اینکه مخالف جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید بود و ترجیح می‌داد که او در لالیگا بماند، جای خالی این ستاره پرتغالی در لالیگا احساس نمی‌شود.

تباس در گفت‌وگو با نشریه مارکا، در پاسخ به سؤال خبرنگار این روزنامه اسپانیایی درباره احتمال جدایی لیونل مسی از بارسلونا و سرخیو راموس از رئال مادرید که در این چند وقت اخیر شایعات زیادی درباره آن منتشر شده است، گفت: خب مسلماً من دوست ندارم که این بازیکنان لالیگا را ترک کنند، اما اگر به هر دلیل این اتفاق رخ بدهد، اما ما باید تلاش‌مان را برای پر کردن جای خالی آنها افزایش دهیم.

بیشتر بخوانید:

خداحافظی هم‌بازی مسی و رونالدو از فوتبال +عکس

تباس با اشاره به جدایی رونالدو از رئال مادرید در سال 2018 برای پیوستن به یوونتوس هم افزود: کریستیانو رونالدو هم از لالیگا رفت و این چیزی بود که برخی از منتقدانم در توئیتر به من یادآوری کردند. من اما به شما اطمینان می‌دهم که برای ما هیچ چیز عوض نشده است. راستش من فکر هم نمی‌کنم که سری A با حضور رونالدو ارتقا پیدا کرده باشد و ایتالیایی‌ها به زحمت متوجه حضور او در لیگ‌شان شده‌اند.

رئیس باشگاه سپس به جدایی نیمار از بارسلونا در سال 2017 اشاره داشت و آن را هم به ضرر خود این بازیکن برزیلی دانست. او گفت: نیمار هم به پاری‌سن‌ژرمن رفت، اما لوشامپیونه هنوز هم لوشامپیونه است. برند لالیگا و باشگاه‌های بزرگی که در آن هستند از هر بازیکنی بالاتر و باارزش‌تر است، حالا آن بازیکن هرچقدر که می‌خواهد بااستعداد باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس