کد خبر 1143606
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳
پیشگویی «فیگو» از پایان کار «مسی»؛ دل لئو دیگر با بارسلونا نیست

مدیر بازاریابی سابق بارسلونا معتقد است مبهم بودن آینده مسی از لحاظ اقتصادی و تجاری به باشگاه کاتالان ضربه زده است.

به گزارش مشرق، هفته گذشته اعلام شد باشگاه بارسلونا توانسته در شرایط پاندمی کرونا قرارداد خود را با راکوتن اسپانسر اصلی خود به مدت یک سال دیگر تمدید کند، اما با ۲۵ میلیون یورو کاهش مبلغ قرارداد.

راکوتن پیش از این سالی ۵۵ میلیون یورو به این باشگاه پرداخت می‌کرد. اما به گزارش روزنامه اسپانیایی «لاوانگاردیا» به نقل از منابع آگاه، این شرکت ژاپنی که بزرگ‌ترین شرکت خدمات اینترنتی و تجارت الکترونیکی ژاپن است، از این پس سالی ۳۰ میلیون یورو بابت اسپانسرینگ پرداخت خواهد کرد.

در ازای کاهش مبلغ قرارداد راکوتن و بارسلونا، نام‌ونشان این شرکت دیگر در نمای استادیوم نوکمپ نخواهد بود. علاوه بر آن لوگوی راکوتن روی لباس‌های رسمی خارج از زمین بازی تیم نیز دیگر درج نخواهد شد. 

راکوتن از سال ۲۰۱۷ اسپانسر کاتالان‌ها است. این قرارداد تا پایان فصل جاری بود، اما طرفین یک بند از توافق را برای تمدید یک ساله آن با بازبینی شرایط فعال کردند.

سینتو تارس مدیر بازاریابی سابق بارسلونا در مورد کاهش رقم قرارداد راکوتن و بارسلونا گفت:« این یک واقعیت است که کرونا مقدار پولی که اسپانسرها به فوتبال تزریق می‌کردند را کاهش داده؛ چون نمایش نام برندها تحت تاثیر قرار گرفته است اما از نظر من توافق ۳۰ میلیونی فعلی شرکت راکوتن با بارسلونا به دلیل عدم اطمینان بابت آینده مسی در بارسلوناست.»

سینتو در ادامه گفت:« راکوتن همکاری خود با بارسلونا را در زمان حضور سوارز و نیمار در کنار مسی آغاز کرد. از لحاظ تبلیغاتی آن‌ها گزینه خوبی بودند و حالا بدون حضور سوارز و نیما بارسلونا در حال تمدید قرارداد است که البته آینده مسی در لباس بارسلونا هم در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.وقتی اینده لیونل مسی در بارسا تضمین شده نیست طبعا با این شرایط هیچ شرکتی دوست ندارد ۳ یا ۴ سال با بارسلونا قراردادش را تمدید کندمعتقدم چیزی که بیشتر از کرونا از لحاظ اقتصادی به بارسلونا صدمه زد خبر خروج مسی بود.»

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس