وکیل ترامپ: شهرهای بزرگ آمریکا برای شورش آماده‌اند

رئیس تیم حقوقی رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای مدعی شد که شواهدی در دست دارد که ترامپ را تا 3 درصد از بایدن در ایالت‌های مورد مناقشه پیش خواهد انداخت.

به گزارش مشرق، «رودی جولیانی» وکیل ترامپ و رئیس تیم حقوقی وی برای پیگیری ادعای تقلب در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت خشم «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا با افزایش شواهد تقلب در انتخابات افزایش یافته و وی از دادخواست‌های قضایی خود عقب نشینی نکرده است.

وی که با شبکه خبری «فاکس‌نیوز» مصاحبه می‌کرد، افزود: «شرکت دیمنیون (شرکت دریافت آرای پستی) با ونزوئلا و چین ارتباطاتی دارد».

جولیانی گفت: «تا کنون وجود بیش از شش هزار رأی غیرقانونی در ایالت پنسیلوانیا برای تغییر نتیجه کافی است.»

رئیس تیم حقوقی ترامپ اضافه کرد: «اگر به من بگویید تقلبی در فیلادلفیا روی نداده به شما خواهم گفت که شما در مریخ زندگی می‌کنید».

وی ادعا کرد: «به اندازه کافی دلیل برای تغییر نتایج انتخابات در اکثر ایالت‌های مورد مناقشه وجود دارد».

جولیانی گفت: «شواهدی در دست داریم که ترامپ را در ایالت‌های مورد مناقشه دو تا سه درصد از بایدن پیش خواهد انداخت.»

تا کنون تلاش کارزار ترامپ برای اثبات تقلب در دادگاه‌های آمریکا راه به جایی نبرده است. دادگاهی در شهر «فیلادلفیا» ایالت «پنسیلوانیا» روز جمعه پنج شکایت حقوقی ستاد انتخاباتی ترامپ و جمهوری‌خواهان را که در آن مدعی بی‌نظمی و تخلف در آرای صندوق‌های پستی انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا شده بودند، رد کرد.

حتی در ایالت جورجیا نیز که آرای انتخابات در حال بازشماری است، گلایه‌های ترامپ همچنان پابرجا است و به عقیده او «بازشماری دستی آراء در جورجیا، اتلاف وقت است. آنها امضاها را تطابق نمی‌دهند. بازشماری را تا زمانی که تطابق دهند، متوقف کنید. اجازه ندهید دموکرات‌های افراطی چپ‌گرا، انتخابات را سرقت کنند».

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
    3 0
    جالبه دموکراتها هم میگن ترامپ و روسیه باهمن. خوبه همینجوری ادامه بدین
  • IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
    2 12
    اینم یکی از انواع سفسطه کردن نیمی از مردم آمریکا بهش رای ندادن البته نیم به علاو.ه 5 میلیون بعد ترامپ این رو تقلیل میده به یه گروه چپ افراطی که معلوم نیست اصلا وجود داره که دارن انتخابات رو سرقت میکنن
    • CH ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
      5 3
      اگر پاسخی برای رد اسناد جولیانی داری همین الان برای تیم بایدن بفرست. دنیا را چه دیده ای؟ یک وقت یک هو بهت گرین کارت هم دادند.
  • IR ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
    2 2
    بی شرفها به هیچ چی اعتقاد ندارند. تو این وضعیت پمپئو دم در آورده و میگه انتقال سازمانش به دولت دوم ترامپ در حال انجام هست. وقتی شهر شلوغ میشه قورباغه هفت کش میشه. باید مثل یه آشغال پرت کنندش تو مدفوع.
  • IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
    4 1
    تقلب شده
    • IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
      0 0
      احمق ها از چی این جنایتکار اینقدر دفاع می کنید؟
  • IR ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
    3 1
    خاک بر سر این ابر قدرت.
  • ترامپ IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
    3 1
    ترامپ : من گفتم که بردم !! اما اونها تقلب کردن با تقلب بردن ! من به اونها گفتم کسایی که تقلب کردن نبردن اما نشون نمی دن که باختن چون من بردم ! معلوم بود که من بردم خودشون هم نمی خوان بدونن که من بردم !! اونها شاید برده باشن اما خودشون هم می دونن که من بردم !! من می دونم که من بردم چون اونها نگن که خودشون بردن اونها هنوز هم نمی گن من بردم نمی دونم چرا می گن خودشون بردن !! پس من می گم من بردم یعنی خواهم برد: WE WILL WIN
    • پارسائی IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
      0 1
      جالبه یه آدم که هیچ نمی فهمه شده رئیس جمهور آمریکا بعدش هم وقتی مردم به او پشت میکنند ورای نمیدن میگه من بردم این ترامپیسم است که جدیدا ظهور کرده دنیا به انحطاط کشیده شده
  • IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    0 1
    ترامپ و اطرافیانش بدون ارائه هیچ مدرکی دال بر تقلب مدام در حال واق واق کردن هستن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس