ترامپ نمایه

رئیس جمهور آمریکا تاکید کرد، شواهد ما از تخلفات نشان دهنده انتخاباتی برخلاف قانون اساسی است.

به گزارش مشرق، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا که همچنان مشغول مبارزات انتخاباتی در توئیتر است در حساب کاربری خود نوشت: «بسیاری از موارد شکایتهای حقوقی در سراسر کشور از جانب ما نیست بلکه از سوی افرادی است که تخلفات وحشتناکی را با چشمان خودشان دیده‌اند. موارد (شکایتهای حقوقی) بزرگ ما نشان دهنده انتخاباتی برخلاف قانون اساسی است؛ تخلفاتی که برای تغییر نتیجه انتخابات ۲۰۲۰ انجام شده است. به زودی درباره آنها پرونده تشکیل خواهیم داد.»

بیشتر بخوانید:

۶ پرونده قضاییِ ترامپ که پس از ترک کاخ سفید به آنها رسیدگی خواهد شد

رئیس جمهور آمریکا ساعاتی پیش نیز ابتدا جو بایدن را پیروز انتخابات خواند اما تاکید کرد که وی با تقلب انتخابات را برده است. با این وجود وی در توئیت دیگری اظهارات خود را پس گرفت و نوشت، جو بایدن رقیب دموکراتش فقط از دید رسانه‌های اخبار جعلی پیروز شده است. من هیچ چیز را واگذار نمی‌کنم! هنوز راهی طولانی در پیش داریم. این یک انتخابات متقلبانه بود».

ببینید:

فیلم/ کنایه مدیر شبکه سلطنت‌طلب به ترامپ!

علیرغم اظهارا ترامپ درباره تقلب در انتخابات، رسانه‌های آمریکایی مدعی هستند که وکلای ترامپ تا کنون هیچ مدرکی در این زمینه به دادگاهها ارائه نکرده‌اند.

ترامپ در حالی همچنان از پیروزی در انتخابات می‌گوید که تا کنون تلاش کارزار وی برای اثبات تقلب در دادگاه‌های آمریکا راه به جایی نبرده است. دادگاهی در شهر «فیلادلفیا» ایالت «پنسیلوانیا» روز جمعه پنج شکایت حقوقی ستاد انتخاباتی ترامپ و جمهوری‌خواهان را که در آن مدعی بی‌نظمی و تخلف در آرای صندوق‌های پستی انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا شده بودند، رد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    0 0
    ایران باید از میر دونالد ترامپ عامل فتنه تقلب در امریکا ، با تمام توان حمایت کنه ، دارن از تویتر و رسانه ها حذفش می کنن و امریکا میخواد بندازدش تو حصر. ان شاء الله این فتنه باعث ضربات جبران ناپذیر و مرگبار برضد استکبار امریکایی و اروپایی و گلوبالیستی شود. جان بولتن هم که عامل لجن پراکنی ضد ایران بود الان رفته با دموکرات ها متحد شده بر ضد ترامپ. در شرایط فعلی با ادعای تقلب ترامپ درواقع قیام کرده برضد امریکا و اروپا و گلوبالیسم ، این شرایط همیشه بدست نمیاد. زمان انتقام از جرج سورس عامل فتنه ۸۸ و حامی اساسی دموکرات های گلوبالیست رسیده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس