پلمب

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت از معرفی مالک واحد صنفی متخلف_ که با حراج محصولات خود موجب ازدحام افراد در فضای بسته شده بود_ به دادسرا و پلمب واحد مربوطه خبر داد.

به گزارش مشرق، رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از پلمب واحد صنفی متخلف پوشاک که در پاساژهای شهرک غرب با حراج اجناس خود در فضای بسته باعث ازدحام شدید جمعیت در این روزهای کرونایی شده بود، خبر داد.   

سردار "علی ذوالقدری" بیان داشت: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی در خصوص حراج کیف و کفش و ازدحام جمعیت در مقابل واحدصنفی در یکی از پاساژهای غرب تهران، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت قرار گرفت. 

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد واحد صنفی موصوف بر خلاف دستورالعمل های ابلاغی ستاد مبارزه با کرونا با تبلیغ در فضای مجازی مبنی بر تخفیف کیف و کفش موجب ازدحام شهروندان در فضای بسته پاساژ شده بود.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به واحد صنفی مراجعه و با دستور قضائی آن را پلمب کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی فاتب در پایان با اشاره به اینکه متصدی این واحد صنفی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده این چنین تخلف هایی مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
    4 1
    تخلف را مردم همیشه درصحنه انجام دادن نه مغازه دار
  • رضا IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
    1 0
    مسئولین مترو واتوبوس رانی روهم باید محاکمه کنن ک با ازدهام جمعیت جون مردم رو به خطرمیندازن...کافیه ی باربیای توسطح شهر ک بفهمی داخل اکثراتوبوس ها ومتروهامون این ازدهام وخ بدترازاین روداریم.
    • کیایی IR ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
      0 0
      احسنت
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    0 0
    یه جوری میگه انگار پلیس همه کاره ست و دادگاه در حاشیه. دادگاه دستور پلمپ داده و شما فقط اجرا کردین نه اینکه با همکاری مقامات قضایی پلمپ کردیم
  • IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    0 0
    تاکسی ها ۴مسافر سوار میکنن کرایه هم ۳هزار تومان ، آیا این تخلف نیست؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس