کد خبر 1144796
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
واکنش احساسی «مسی» به خداحافظی هم‌تیمی‌های خود در آرژانتین

کاپیتان و فوق ستاره فوتبال آرژانتین به خداحافظی «خاویر ماسکرانو» و «فرناندو گاگو» واکنش احساسی نشان داد.

به گزارش مشرق، «ماسکرانو» و «گاگو» دو هافبک فوتبال آرژانتین تصمیم گرفتند که به کار خود در فوتبال پایان دهند. «لیونل مسی» با این دو بازیکن در تیم ملی آرژانتین همبازی بود و در صفحه رسمی خود در فضای مجازی برای این دو بازیکن در ادامه مسیر زندگی آرزوی سلامتی کرد.

بیشتر بخوانید:

خداحافظی ستاره سابق بارسلونا از فوتبال +عکس

این ستاره آرژانتینی در پیام خود نوشت: دو نفری که من مدت‌ها کنار آن‌ها بازی کرده و از بودن در کنارشان لذت بردم از فوتبال خداحافظی کردند. من می‌خواهم برای آن‌ها پیامی بفرستم. فرناندو، امیدوارم همه چیز برای تو خوب پیش برود. ما از ۱۷ سالگی همدیگر را می‌شناختیم. خوشحالم که ما در تیم ملی در رختکن کنار یکدیگر بودیم. بودنمان در رختکن تیم ملی آرژانتین و بازی کردن در مقابل تو لذت‌بخش بود. امیدوارم همه‌چیز برای تو خوب پیش رود و به آرزوهایت برسی.

وی در ادامه برای ماسکرانو نوشت: و خاویر چه بگویم در مورد تو. ما این همه سال باهم در یک تیم بودیم و هر روز همدیگر را می‌دیدیم. ما هم در تیم ملی و هم در بارسلونا لحظات سختی را پشت سر گذاشتیم. از وقتی که از بارسا رفتی دلم برایت تنگ شد. من بهترین‌ها را برای تو و خانواده‌ات آرزو می‌کنم.

مسی و ماسکرانو از سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۸ با هم در بارسلونا هم‌تیمی بودند. مسی در حال حاضر در اردوی تیم ملی آرژانتین حضور دارد تا سه‌شنبه شب در دیدار مقدماتی جام جهانی به همراه هم‌تیمی‌های به مصاف پرو برود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس