جو بایدن - نمایه

وزیر انرژی رژیم صهیونیستی مدعی شد با روی کار آمدن جو بایدن و توافق تازه با ایران، تغییری در وضعیت این کشور ایجاد نخواهد شد.

به گزارش مشرق به نقل از روزنامه القدس، یووال اشتاینیتس ، وزیر انرژی کابینه رژیم صهیونیستی بر این باور است که حتی در صورت شکل گیری توافق تازه میان ایران و دولت جدید آمریکا، تغییری در شرایط جمهوری اسلامی شاهد نخواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

روایت وندی شرمن از مسیر سخت بایدن برای بازگشت به برجام

یووال اشتاینیتس امروز پنج شنبه در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی مدعی شد حتی اگر دولت جو بایدن با ایران توافق تازه‌ای را صورت دهد، ایران در موضع ضعیف باقی خواهد ماند.

این مقام صهیونیست این را نیز به ادعاهایش افزود که ایران در حال حاضر در شرایط دشواری قرار دارد و حتی توافق تازه با واشنگتن تغییری در شرایط آن ایجاد نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

لاوروف: سیاست بایدن در تعامل با ایران مانند اوباما است

این مقام صهیونیست پس از پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از رئیس جمهور منتخب مردم آمریکا خواست در توافق برجام با ایران اصلاحاتی انجام دهد.

اشتاینیتس یادآور شد: مسئله اصلی برای ما ایران است. بنیامین نتانیاهو [نخست وزیر رژیم اشغالگر] اولین کسی بود که این مسئله را بیان کرد و از همین رو ایران اکنون بمب اتمی ندارد. حتی بایدن می‌فهمد توافق هسته‌ای ایران نیاز به اصلاح دارد.

در بخشی از مصاحبه اشتاینیتس ادعاهای از این دست نیز عنوان شد: تحریم‌های ترامپ بود که ایران را به زانو درآورد و مانع دستیابی ایران به ساخت مجدد سلاح شد. اکنون اسرائیل باید برای حصول اطمینان از اینکه باز هم ایران موفق به ساخت بمب هسته‌ای نخواهد بود، با آمریکا همکاری لازم را به جا آورد.

ترامپ در حالی مجبور به ترک کاخ سفید در ژانویه آینده است که سیاست او در قبال ایران، طی چهار سال اخیر ناموفق بوده است. سیاست کارزار فشار حداکثری علیه ایران آنطور که انتظار می‌کشید پیش نرفت و هرگز تماسی از سوی ایران دریافت نکرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • بهرام IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    0 0
    اگرتوان مهاراینهمه گرانی رادارندنیاز به توافق نداشتیم .هرشب همه چی گران میشه هرشب گرانی باورکنید مردم ضعیف توانشان به آخر رسیده اگرفکری برای این گرانیها نشود مملکت بسوی پرتگاه هدایت می شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس