کد خبر 1142131
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
بورس نمایه

خالص سفارشات فروش سهام از رقم به سه هزار و ۶۰۰میلیارد تومان عبور کرد، برتری سمت عرضه در صنعت بانک‌ها و مؤسسات اعتباری بیش از سایرین بود و همچنین سهام بانک آینده حدود ۴۶۰میلیارد تومان سفارش فروش داشت.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در ساعت ۹ و ۴۵ دقیقه جمع صف‌های خرید حدود هزار میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش بیش از چهار هزار و ۶۰۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به سه هزار و ۶۰۰میلیارد تومان می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

بورس از کما خارج می‌شود؟

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش « وآیند»، « وملی» و «وشهر» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام بانک آینده حدود ۴۶۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «حکشتی»، «کاما» و «خپارس» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۶۱۰میلیارد تومان (۶۰درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر هزار و ۹۰۰میلیارد تومان (۴۲ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۲۴نماد و حجم صف‌های فروش در ۹۰ نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف کاشی سعدی (کسعدی) به ۹.۶درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۷۸۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «انبوه‌سازی، املاک و مستغلات» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۶۱۰ میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «استخراج کانه‌های فلزی» با تقاضای خرید ۷۳میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۳۵درصد از پنج هزار و ۶۰۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع بیش از دو هزار میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۲۷۵درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به حدود هفت هزار و ۷۰۰میلیارد تومان خواهد رسید.

منبع:اقتصادآنلاین 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس