کد خبر 1142171
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
بورس نمایه

با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل روندی صعودی داشت اما در ادامه روند معاملات بازار سهام عرضه بیشتر شد و شاخص کل بعد از صعود ۳ هزار واحدی روند نزولی پیدا کرد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، بازار سهام با شروع معاملات روندی صعودی داشت ولی با ادامه روند معاملات عرضه در بازار بیشتر شد و روند شاخص کل نزولی شد اما دوباره تقاضا در برخی نمادها بیشتر شد و روند بازار سهام صعودی شد.

بیشتر بخوانید:

بورس از کما خارج می‌شود؟

حسین شیبانی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با دلیل منفی شدن شاخص کل بعد از صعود اولیه بیان کرد: بازار سهام به شدت کم‌ عمق شده است و بالا و پایین کردن شاخص کل و جمع کردن صف‌های فروش سرمایه زیادی نیاز ندارد به طوری که با حدود 40 میلیارد تومان روند گروه‌های دارویی را مثبت کردند. از طرفی هم عرضه بعد از مثبت شدن بازار بیشتر می‌شود.

این کارشناس بورس با اشاره به قیمت دلار گفت: پس از انتخابات آمریکا بازار سهام انتظار ریزش قیمت دلار را داشت اما به نظر می‌رسد خود بانک مرکزی از ریزش قیمت دلار خوشنود نیست و جلوی ریزش دلار را گرفت، به نوعی در شرایط فعلی کاهش قیمت دلار به نفع بانک و دولت نیست و دولت تمایلی به حمایت ندارد. اما حالا که معلوم است قیمت دلار افت زیادی ندارد بازار سهام واکنش نشان خواهد داد و به نظر می‌رسد روند بازار سهام در حال بهبودی است.

این کارشناس در رابطه با زمان شروع روند صعودی بازار سهام گفت: به نظر بنده معاملات بازار سهام بوی بهبود دارد اما تا زمانی ک شاخص کل از یک میلیون و 300 هزار واحد عبور نکند نمی‌توان از شروع روند صعودی بازار سهام سخن گفت.

منبع:تجارت‌نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس