دولت نباید پشت مردم را در بورس خالی می کرد

علی نیکزاد گفت: آنهایی که گفتند در بورس حضور پیدا کنید نباید دیواری می ساختند که فونداسیون نداشته باشد و پشت مردم را خالی کنند.

به گزارش مشرق، علی نیکزاد امروز در حاشیه حضور در نیشابور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه صفر تا صد اتفاقات امروز بورس در دست دولت بوده است، اظهار کرد: آنهایی که گفتند در بورس حضور پیدا کنید نباید دیواری می‌ساختند که فونداسیون نداشته باشد و پشت مردم را خالی کنند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مجلس در جهت کمک به بهتر شدن شرایط بورس وارد عمل شده تا بتوان کمی شرایط را سامان داد؛ البته واقعیت این است که نباید چنین اتفاقی می‌افتاد و مسئولین امر به جای آنکه مردم را از این کار باز دارند برعکس مردم را تشویق می‌کردند تا حضور پیدا کنند و این اقدام غلطی بود.

وی با اشاره به تحریم‌ها بیان کرد: اگر می‌خواهیم عزتمندانه زندگی کنیم و بخواهیم به عنوان یک حاکمیت و حکمرانی سوم به غیر از شرق و غرب داشته باشیم باید روی پای خود بایستیم.

نیکزاد با اشاره به تولید بنزین در کشور بیان کرد: قرارگاه خاتم الانبیا، پالایشگاه خلیج فارس را ساخت تا بتوانیم روزانه ۱۱۰ میلیون لیتر بنزین تولید کنیم. مصرف روزانه بنزین کشور ۷۴ میلیون لیتر است و این اقدام قرارگاه موجب خودکفایی ما شد و تحریم‌ها عملاً بی اثر شد.

وی گفت: آمریکا برای رفع تحریم‌ها کاری نمی‌کند و اگر ما ده‌ها اقدام مانند خاتم الانبیا را در کشور انجام می‌دادیم امروز وضعیت کشور اینگونه نبود.

این نماینده مجلس اظهار کرد: اینکه فکر کنند تحریم‌ها را بردارند و ایرانی جماعت کار نکند و اقدام جهادی نباشد کارها پیش می‌رود، فکر بیخودی است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • DE ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    14 2
    خب ، حالا مجلس چه دفاع و پشتیبانی از متضررین سهامداران خواهد کرد؟ آیا عاملین سقوط بورس رو به مجلس احضار و مورد سوال قرار داده یا نه ؟!!!!!!
    • IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      0 0
      هیچ کاری نخواهد کرد. مگر اصولیون و اصلاحیون در مسائل اقتصادی با هم اختلاف دارند؟ وجه تمایزشان فقط مسائل فرهنگی است.
  • احمد IR ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    0 0
    متاسفانه دولت کشور را رها کرده و ما هیچ دلسوزی از سوی دولت نمی بینیم!! هر روز اجناس و کالاها پران می شود و ما هیچ اقدامی از ناحیه دولت را شاهد نیستیم!! بورس هم یکی از این کارهایی است که مردم را دعوت کردند به بورس بیایند اما کسری بودجه را تامین و باعث شدند سرمایه مردم نابود شود و بعد هم رفتند و پشت سر خود را نگاه نکردند!! واعظی دفتر دار رئیس جمهور هم در سیما اعلام کردند شاخص از 1500 پائین تر نخواهد آمد اما آلان سه هفته است بورس منفی است و فقط دو روز آن سبز بوده آنهم کم رمق!! و شاخص به 1200 رسیده! معلوم نیست شعارهایی که دولت در خصوص بورس داد چرا عملی نکردند؟ این بود دعوت مردم به بورس؟ واقعاً ...
  • مهربان IR ۰۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    7 0
    تفکر روحانی بیخالی راحت طلبی لقمه حاضر است در حالی دشمن در فکر استعمار و مصرف گرایی و بی تفاوتی مردم است
  • IR ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    0 0
    احتمالا مجلسیا هم تو بورس بودن که الان براشون دغدغه شده!!!
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    0 0
    فکر کردم ایشان نماینده مجلس است و مجلس هم صدای مردم و این صدا هم اختیارات گسترده دارد.
  • حامد IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    0 0
    بنده در اردی بهشت هشدارشو در همین سایت دادم. باد کردن بی پشتوانه بورس نیز جزو آخرین حلقه خیانتهای دولتیان برای ناراضی کردن مردم و قرار دادن مردم اقشار پایین در برابر حکومت است. وقتی که از طرف دولت به صورت دستوری شاخص حدود 50درصد کاهش دارد باید به خائنین هم نگاه ویژه داشت.
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    1 0
    از خدا نمیترسیم
  • IR ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    1 0
    پس چرا اين ... به سرمايه مردم هنوز محاكمه نشدن؟!!
  • IR ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    0 0
    تیم اقتصادی دولت، سازمان بورس و حقوقی ها باید محاکمه شوند و به اشد مجازات برسند. کار اینها اخلال در نظام اقتصادی کشور بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس