کد خبر 114196
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۵

دومین همایش ملی حقوق مالکیت ادبی، هنری و حقوق مرتبط صبح امروز با حضور محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس‌جمهوری در مرکز همایش‌های سازمان صدا و سیما آغاز به کار کرد.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، این همایش صبح امروز سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه با حضور محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور، سید محمد حسینی و مرتضی بختیاری وزرای ارشاد و دادگستری و جمعی از نخبگان و صاحبنظران عرصه حقوق در مرکز همایش‌های سازمان صدا و سیما کار خود را آغاز کرد.

قرار است تا دقایقی دیگر سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این همایش یک‌روزه سخنرانی کند و محمدرضا رحیمی نیز سخنران بعدی است. سخنرانی مرتضی بختیاری وزیر دادگستری و نیز معاون اول قوه قضائیه از دیگر برنامه‌های همایش است.
 
همچنین قرار است کارول کرولا که به نمایندگی از سازمان جهانی مالکیت فکری (وایپو) درایران حاضر شده پیام رانسیس گری رئیس این سازمان را به همایش حقوق مالکیت ادبی، هنری و حقوق مرتبط قرائت کند.

ارائه گزارش همایش از سوی احمد علی محسن زاده دبیر همایش و مدیرکل دفتر حقوقی و امور مالکیت معنوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سخنرانی محسن اسماعیلی عضو حقوقدان شورای نگهبان از دیگر برنامه های این همایش تا پیش از ظهر است.
 
در مراسم اختتامیه و پس از سخنرانی فاطمه بداغی معاون حقوقی ریاست جمهوری، از مقالات و پایان نامه‌های برتر در زمینه حقوق مالکیت ادبی هنری و حقوق مرتبط تقدیر و بیانیه پایانی همایش قرائت می‌شود.
 
همچنین قرار است دو نشست علمی تخصصی چهار نشست علمی تخصصی در تالارهای عطار و فیض مرکز همایش بین‌المللی صدا و سیما برگزار شود.
 
چالش‌های حقوق مالکیت ادبی و هنری، چشم انداز حقوق مالکیت ادبی هنری و حقوق مرتبط در نظام حقوقی ایران و معاهدات بین المللی، نقض حقوق مالکیت ادبی و هنری و حقوق مرتبط در نظام حقوقی ایران و صنعت نشر، سینما و موسیقی و حقوق مالکیت ادبی هنری و حقوق مرتبط عناوین پنل‌های چهارگانه این همایش است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس