کد خبر 1141422
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶
دستگیری توزیع کنندگان مواد مخدر در تهران

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از درگیری پلیس با دو تیم حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر و کشف ۷.۵ تن مواد افیونی خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ‌احمد طاهری‌ در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های "سراوان" و "زاهدان" با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، ۲ تیم از اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی را که قصد انتقال ۲ محموله بزرگ مواد مخدر از شهرستان های مذکور به مرکز کشور را داشتند، شناسایی کردند.

ببینید:

عکس/ کشف مواد مخدر توسط سگ‌های مواد یاب پلیس

وی گفت: در این رابطه ظهر دیروز مأموران انتظامی شهرستان "زاهدان" در قالب چند تیم عملیاتی با رصد منطقه و انجام یک سری اقدامات تخصصی، یک تیم از اعضای این باند قاچاق را که با ۲ دستگاه وانت تویوتا، در حال جابه جایی محموله مواد مخدر در مسیر "جون آباد" به سمت" کورین" بودند، شناسایی و به آنها دستور ایست دادند.

بیشتر بخوانید:

مواد فروشی با ماشین های آخر سیستم!

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: سوداگران مرگ که خود را در محاصره پلیس دیدند با تیراندازی به سمت مأموران قصد فرار از محل را داشتند که بر اثر آتش پرحجم تکاوران پلیس، عرصه را برخود تنگ دیدند و با رها کردن خودروها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: طی این عملیات ضمن به هلاکت رسیدن یک سوداگر  مرگ و دستگیری ۴ قاچاقچی، در بازرسی از خودروهای توقیف شده یک تن  و ۸۹۱ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک به همراه ۲ اسلحه کلاش، ۴ تیغه خشاب و ۷۴ عدد فشنگ جنگی کشف شد.

بیشتر بخوانید:

فرمانده مرزبانی ناجا:مهمترین تهدید مرزهای کشورمان قاچاق مواد مخدر، سلاح و مهمات هستند

سردار طاهری ادامه داد: در ادامه این عملیات، شب گذشته مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر "سراوان" نیز با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، یک تیم دیگر از اعضای این باند حرفه ای قاچاق مواد افیونی را که به وسیله ۲ دستگاه خودروی وانت تویوتا در مناطق کوهستانی و صعب العبور "آب انار" این شهرستان در حال انتقال مقادیر قابل توجهی مواد افیونی بودند، شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

وی بیان کرد: سوداگران مرگ با ورود به منطقه کمین پلیس به سمت مأموران انتظامی تیراندازی و پس از ۳ ساعت درگیری شدید، با به آتش کشیدن خودروهای حامل مواد و استفاده از تاریکی شب به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در این عملیات، جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از خودروهای توقیفی ۵ تن و ۶۰۰ کیلو تریاک و تریاک سوخته شامل ۳ تن و ۱۳۴ کیلو و ۴۰۰گرم تریاک و ۲ تن و ۴۶۵ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک سوخته کشف کردند.

سردار طاهری با بیان اینکه در نتیجه انهدام هر ۲ تیم این باند سازمان یافته، در مجموع ۷ تن و ۴۹۱ کیلو و  ۸۰۰ گرم تریاک و تریاک سوخته کشف شده است، گفت: نیروی انتظامی با تمام توان در گلوگاه ها و ورودی های قاچاق مواد مخدر استان حضور فعال دارد و در راه مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.‌

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    1 3
    دست مریزاد، تمام الطاف الهی نصیب آنها، قهرمانان ملی و فداکار و میهن دوست .
  • IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    1 1
    ترسیدم!فکر کردم لو رفتم!خخخخخخخخ
  • فرزان فر IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    0 2
    خدا قوت قهرمانان واقعی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس