کد خبر 1224459
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹
نیروی انتظامی

فرمانده انتظامی هرمزگان از قاچاق ۱۰ شمش طلا با ارزشی بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال در شهرستان بندرعباس خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار غلامرضا جعفری اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی شهرستان بندرعباس با اشراف اطلاعاتی و رصد اعضای یک باند سازمان یافته از قاچاق و خارج کردن مقادیر قابل توجهی طلا از استان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران حین کنترل و پایش خودروهای عبوری پس از تعقیب و مراقبت اعضای این باند، خودروی مورد نظر را در ایست و بازرسی شهید میرزایی بندرعباس شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت: مأموران در بازرسی از خودرو ۱۰ عدد شمش ۱۷ کیلوگرمی قاچاق که به صورت کاملا حرفه ای جاساز شده بود، کشف و ضبط کردند.

این مقام ارشد انتظامی ارزش محموله کشف شده را برابر اعلام کارشناسان ۱۷۰ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این زمینه یک متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    0 0
    لطفا در همه مکان های مرزی و کنترل عبور و مرور قبل از عبور و گذرخودروها دستگاهی طلایابی بشکل طاقی شکل قرار داده ومستقر بشه تا هر خودرو بطور کامل بوسیله دستگاه سایبان شکل کامل کنترل بشه و هیچ نوع عملیات قاچاق امکان پذیر نباشه و به مامور انتظامی رشید و شجاعی که بتونه چنین محموله قاچاق وزین رو و با این حجم طلای بالا کشف کنه جدا از حقوق ماهانه اش به اش یک سکه بهار آزادی کامل بعنوان جایزه هدیه داده بشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس