آخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای بیش از ۵۰.۷ میلیون نفر در جهان + جدول تغییرات

طبق آخرین آمار جهانی تاکنون ۵۰ میلیون و ۷۳۹ هزار نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا -کووید۱۹- مبتلا شده‌اند.

به گزارش مشرق، بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۵۰ میلیون و ۷۳۹ هزار و ۵۱۶ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، یک‌ میلیون و ۲۶۲ هزار و ۱۴۷ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید:

مبتلایان به کرونا در آمریکا به مرز ۱۰ میلیون نفر رسید

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۳۵ میلیون و ۷۹۶ هزار و ۱۸۳ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۱۰۲ هزار و ۷۲۶ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۰ میلیون و ۲۸۸ هزار و ۴۸۰ نفر رسیده است؛ تاکنون ۲۴۳ هزار و ۷۶۸ آمریکایی مبتلا به کووید۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۴۶ هزار و ۶۶۱ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۸ میلیون و ۵۵۳ هزار و ۸۶۴ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۱۲۶ هزار و ۶۵۳ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به‌عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۱۰ هزار و ۵۵۴ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۵میلیون و ۶۶۴ هزار و ۱۱۵ نفر رسیده است؛ تاکنون ۱۶۲ هزار و ۳۹۷ برزیلی جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید:

دوست و دشمن‌های ریه را بشناسید

کشورهای فرانسه، روسیه، اسپانیا، آرژانتین و انگلیس نیز به‌ترتیب با یک‌میلیون و ۷۸۷ هزار و ۳۲۴، یک‌میلیون و ۷۷۴ هزار و ۳۳۴، یک‌میلیون و ۳۸۸ هزار و ۴۱۱، یک‌میلیون و ۲۴۲ هزار و ۱۸۲ و یک‌میلیون و ۱۹۲ هزار و ۱۳ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای کلمبیا با یک‌میلیون و ۱۴۳ هزار و ۸۸۷ مبتلا و مکزیک نیز با ۹۶۷ هزار و ۸۲۵ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای هند، آمریکا و برزیل به‌ترتیب با ۷میلیون و ۹۱۷ هزار و ۳۷۳، ۶میلیون و ۴۸۳ هزار و ۴۲۰ و ۵میلیون و ۶۴ هزار و ۳۴۴ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان،‌ فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۱ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

کرونا ,

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس