کد خبر 1140976
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹
بایدن نمایه

سفیر سابق آمریکا در رژیم صهیونیستی در سخنانی مدعی شد: جو بایدن رئیس جمهور منتخب آمریکا به دنبال ایجاد دو دولت به عنوان راهکاری استراتژیک به منظور حل بحران فلسطین و اسرائیل است.

به گزارش مشرق، «دن شاپیرو» سفیر سابق آمریکا در رژیم صهیونیستی در سخنانی مدعی شد: جو بایدن رئیس جمهور منتخب آمریکا به دنبال ایجاد دو دولت به عنوان راهکاری استراتژیک به منظور حل بحران فلسطین و اسرائیل است.

وی گفت:  رئیس جمهور منتخب جو بایدن که او را به خوبی می شناسم به این مسأله که تنها راه کمک به فلسطین و اسرائیل برای حل درگیری موجود، ایجاد دو دولت است، ایمان دارد.

سخنانی وی در حالی بیان می‌شود که «عمیرا هیس» خبرنگار روزنامه هاآرتص در سخنانی اعلام کرد: بایدن بر اهمیت باقی ماندن تشکیلات خودگردان برای امنیت اسرائیل واقف است و انتخاب او برای تشکیلات خودگردان بسیار مثبت خواهد بود.

این در حالی است که بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پیامی توئیتری، به جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا که اعلان پیروزی کرده است؛ تبریک گفته بود.

وی در این توئیت نوشته بود: جو، ما حدود ۴۰ سال است که رابطه شخصی دیرینه و گرمی داریم و من تو را دوست معرکه‌ای برای اسرائیل می‌دانم. مشتاق همکاری با هر دوی شما (بایدن و کاملاً هریس) در راستای تحکیم هر چه بیشتر رابطه ویژه‌ای هستم که بین آمریکا و اسرائیل وجود دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نصر IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
    0 0
    باید مواظب لابی صهیونیستی در امریکا بود انها تلاششان بر این است که امریکا را وادار به جنگ علیه ایران کنند. بایدن هم ادم بی اراده ای در مقابل صهیونیست ها است همانگونه که در جنگ های علیه عراق ،افغانستان،لیبی و غیره نقش داشته است. او شباهت زیادی به بوش پسر دارد که چشم بسته دستورات لابی صهیونیست را اجرا میکرد..
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
    1 0
    این فرد همه صحبتهایش دموکراتیک است یعنی این فرد یک گلوبال کمونیست است و فتوکپی اوباما صحبت میکنه. بایدن یک بلشویک است و بس و من مطمئنم که یا به زودی جنگی در میان اسرائیل و فلسطین رخ خواهد داد و یا بایدن را ترور خواهند کرد (همانند جان اف کندی و اسحاق رابین که به کشور فلسطین باور داشتند و هردوشان ترور شدند.). بدون شک اسرائیل اجازه ساختن کشور فلسطین را نخواهد داد و حتی لبان را هم طلب کرده است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس