کد خبر 1140853
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
اجرای طرح کوچ برای کاهش وزن دانش آموزان

وزیر آموزش و پرورش گفت: امسال طرحی را تحت عنوان طرح کوچ برای کاهش وزن و چاقی دانش‌آموزان اجرا می کنیم.

به گزارش مشرق، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: همه ما می دانیم که رفتار جامعه تحت تأثیر یادگیری‌هاست و هرچقدر که یادگیری ها بهبود پیدا کند، رفتار جامعه اصلاح خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

راه‌حل آموزش و پرورش برای مشکل چاقی دانش‌آموزان

وی ادامه داد: ما یک سپاه بسیار بزرگ فرهنگی داریم. یک میلیون معلم، ۱۵ میلیون دانش‌آموز و ارتباط وسیع و تنگاتنگی که با خانواده هاست و این سپاه عظیم فرهنگی می تواند در خدمت فرهنگسازی، مصونیت بخشی و افزایش ظرفیت و توان تاب آوری جامعه در خدمت عزیزان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار گیرد.

حاجی میرزایی ادامه داد: همه ما درگیر یک مبارزه بسیار سختی هستیم و در خط مقدم این مبارزه، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است که در این جلسه به نمایندگی از جامعه بزرگ فرهنگیان از تمام تلاش‌ها و کوشش‌های ارزشمندی که انجام شده تشکر کردیم و اعلام آمادگی کردیم که از طریق انتقال آگاهی بتوانیم به پیشبرد سیاست‌های وزارت بهداشت کمک کنیم. 

وی گفت: درجه بلوغ یک جامعه به میزان بسیار زیادی به میزان همگرایی و هم افزایی ها در درون جامعه ارتباط دارد، هرچقدر همکاری بین دستگاه‌ها بیشتر و هم‌افزاتر باشد، آن جامعه توسعه یافته‌تر و پیشرفته‌تر است و آمادگی برای پیشرفت ‌و  تعالی بیشتر هست.

وزیر آموزش و پرورش افزود: ما زمینه‌هایی بسیار متنوع همکاری داریم بین وزارت آموزش و پرورش و وزارت بهداشت، در طی سالهای گذشته گام‌های بسیار خوبی برداشته شده است و کماکان بر توسعه این فعالیت‌ها تأکید کردیم. امسال طرحی را تحت عنوان طرح کوچ برای کاهش وزن و چاقی دانش‌آموزان اجرا می کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
    0 1
    چه اسم بیخودی ! کوچ از بدن یعنی مرگ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس