کد خبر 1140390
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴
حلالی: پرسپولیس از نظر روحی مشکل دارد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: وقتی «کمال کامیابی‌نیا» بی‌دلیل اخراج می‌شود یا «احمد نوراللهی» در جریان بازی عصبی است، یعنی تیم از نظر روحی مشکل دارد.

به گزارش مشرق، اسماعیل حلالی درباره تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل سایپا در هفته اول لیگ برتر فوتبال کشور، اظهار داشت: با توجه به اینکه بازی اول فصل جدید بود شاید آن چیزی که انتظار داشتیم را پرسپولیس در زمین پیاده نکرد. البته بازی بدی نبود اما از نظر فنی ایراداتی وجود داشت. بچه ها چندین هفته از شرایط مسابقه دور بودند و در هفته‌های گذشته اتفاقاتی مانند جدایی چند بازیکن رخ داد که باعث شد پرسپولیس شکل منظمی نداشته باشد.

وی درباره موقعیت های فراوانی که پرسپولیس در این  دیدار از دست داد تاکید کرد: شرایط پرسپولیس طوری است که در هر مسابقه می تواند چند موقعیت گلزنی ایجاد کند اما حرف من این است که از نظر فنی مقابل سایپا خیلی خوب نبودیم. هرچند با توجه به اینکه بازی اول بود شرایط بد نبود اما همیشه یک سری اشتباهات وجود دارد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اخراج کامیابی‌نیا، گفت: به نظرم پرسپولیس از نظر روحی مشکل دارد. شما نگاه کنید که کامیابی‌نیا برای چندمین بار به یک شکل اخراج می‌شود یا اینکه احمد نوراللهی آنقدر عصبی در زمین بازی می‌کند. این نشان می‌دهد که تیم آرامش ندارد و کار کادر فنی برای تزریق آرامش به تیم بسیار سخت است.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس در هفته‌های آینده بهتر می‌شود

حلالی ادامه داد: اتفاقات باشگاه در چند وقت گذشته روی تیم کاملاً تاثیر گذاشته. برایم عجیب است که چرا بازیکن باید خودش به باشگاه برود و بگوید قراردادش را بیشتر کنند. البته این حق بازیکن است که پول بگیرد و مدیر هم باید از نظر مالی بازیکنان را تامین کند اما یکسری اتفاقات زیبنده پرسپولیس نیست. باید مثل همه دنیا در پایان هر فصل کادرفنی از مدیریت تقاضا کند که قرارداد فلان بازیکن را زیاد کند نه اینکه بازیکن خودش بعد از دوماه بازی کردن به باشگاه برود و بگوید قراردادم را زیاد کنید.

 وی افزود: همه این مسائل باعث شده تا پرسپولیس در چند وقت گذشته آرامش نداشته باشد. بازیکنان باید تا فینال آسیا سرشان را پایین می‌اندازند و تمام تمرکز شان را روی قهرمانی در آسیا و قهرمانی لیگ بگذارند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره برخی قراردادهای نجومی در تیم‌های دیگر لیگ گفت: یکسری باشگاه ها هستند که چون نتیجه نگرفتند برای اینکه هواداران‌شان را ساکت کنند قراردادهای چندین میلیاردی می بندند. مطمئن باشید که این باشگاه‌ها نمی تواند این پول‌ها را پرداخت کنند و به مشکل می‌خورند. پولی که یک فوتبالیست می گیرد باید به اندازه جامعه، فوتبال و اقتصاد ما باشد. اصلا فوتبال ما ۱۰ میلیارد تومان ارزش دارد که به یک بازیکن ۱۰ میلیارد می دهند؟

حلالی در پایان درباره انتخاب جعفر سمیعی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: خدا کند که سمیعی برای پرسپولیس کار کند و باشگاه را به آرامش برساند. باور کنید سطح مدیرعامل پرسپولیس و استقلال از سطح شهردارتهران بالاتر است، پس باید مدیر به این باشگاه بیاید که آرامش را تزریق کنند که امیدوارم سمیعی بتواند این کار را انجام بدهد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • جواد IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    0 7
    مشکل حمایت های بی دریغ بود که دیگه لوث شد ولی نگران نباشید فعلا وزیر عوض نشده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس