درخشان: پرسپولیس نباید به هدر دادن فرصت‌های گلزنی عادت کند/ دروازه‌بان سایپا عامل توقف تیمِ گل‌محمدی بود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که پرسپولیس نباید به هدر دادن فرصت‌های گلزنی عادت کند و بازیکنان باید از حداقل موقعیت‌ها بهترین بهره را ببرند.

به گزارش مشرق، حمید درخشان درباره بازی پرسپولیس مقابل سایپا در هفته نخست مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: بازی اول بود و طبیعی بود که  آن سرعت عمل و کیفیت فنی خوب همیشگی را در بازی پرسپولیس نبینیم. به نظرم در هفته‌های بعد عملکرد فنی پرسپولیس بهتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه حریف دیروز پرسپولیس خیلی جوان و دونده بود، تصریح کرد: شاگردان صادقی خیلی با انگیزه بازی و تلاش کردند تا از پرسپولیس امتیاز بگیرند. دروازه‌بان سایپا مقابل پرسپولیس خیلی باانرژی و توان بالایی بازی کرد و در کسب امتیاز تیمش در بازی روز گذشته  خیلی نقش داشت و به نوعی عامل توقف پرسپولیس در بازی دیروز بود.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس از نظر روحی مشکل دارد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره مشکل گلزنی شاگردان گل‌محمدی خاطرنشان کرد: پرسپولیس در بازی مقابل سایپا موقعیت‌های گلزنی خوبی خلق کرد، ولی متأسفانه از آنها بهره‌ای نبرد. به هر حال بازی اول بود و با برگزاری مسابقات هماهنگی تیمی بین بازیکنان بهتر خواهد شد و مهاجمان پرسپولیس پای‌شان به گل باز خواهد شد.

درخشان ادامه داد: موضوعی که اهمیت دارد این است که پرسپولیس نباید به هدر دادن فرصت‌های گلزنی عادت کند. پرسپولیس قهرمان چهار دوره متوالی لیگ است و اکثر تیم‌ها برای نباختن مقابل این تیم قرار می‌گیرند. سرخپوشان از حداقل موقعیت‌ها باید بهترین استفاده را ببرند، وگرنه در آینده و ادامه این روند کارشان سخت خواهد شد.

وی در پایان گفت: پرسپولیس بیشتر از یک ماه تا بازی فینال آسیا فرصت دارد و این نقیصه را باید حل کند. درست است که تیم با کمبود مهاجم گلزن مواجه است، اما با همین داشته‌هایش هم می‌تواند با تمرینات مناسب و هماهنگی بیشتر با آمادگی کامل در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی کند. در آسیا یک بازی باقی مانده است و از کوچکترین موقعیت هم باید استفاده شود تا تیم به قهرمانی برسد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    0 1
    بابا مسعود باید بیشتر تلاش کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس